Jump to content
Joriz

Derde patch voor GTA: Online toegelicht!


Gisterenochtend postte ik al dat Rockstar Games een derde patch had uitgebracht voor Playstation 3. Op dat moment waren er verder nog geen details bekend welke problemen de patch precies oplost. Maar nu heeft Rockstar Games gelukkig een lange lijst bekend gemaakt van problemen die nu zijn opgelost. De Xbox 360 patch is helaas nog steeds onderweg (deze moet blijkbaar worden goedgekeurd worden door Microsoft). De patch voor de Xbox 360 zal later vandaag volgen. UPDATE: De Xbox 360 patch is nu ook beschikbaar :)

gallery_1_5_74405.jpg

Opgesomd zijn nu de volgende problemen opgelost:

  • Meerdere punten zijn opgelost wat er voor zorgde dat je personage verdween of je vooruitgang verdween.
  • Problemen die er voor zorgde dat je game oneindig laadt of interfaces tussen jobs ontbreken zijn opgelost.
  • Probleem opgelost dat de "replay"-optie ontbrak bij sommige jobs.
  • Opgelost dat je niet meer in de mod garage blijft steken als je een Sanchez motor over laat spuiten.
  • Problemen opgelost dat een speler bleef steken in Los Santos Customs tijdens de online tutorial.
  • Probleem opgelost wat er voor zorgde dat wapens en kogels verdwenen
  • Probleem opgelost dat GTA races te vroeg eindigde indien spelers te ver achter in de race herspawnde.
  • Opgelost dat bij Last Team standing je niet in de lobby bleef haken.
  • Problemen opgelost met netwerkproblemen wanneer je Last Team Standing in gaat via de Quick Job functie.
  • Duidelijkheid toegevoegd wanneer spelers een tijdelijk karakter gebruiken wanneer Rockstar Cloud servers niet bereikbaar zijn.
  • Geldboete aangepast wanneer je dood gaat in een One on One match.

Rockstar Games lijkt het probleem met het verliezen van je personagehelaas nog niet helemaal onder de knie te hebben. Er wordt nog steeds aangeraden om vanuit de singleplayer naar GTA Online te gaan en als je klaar bent met GTA Online spelen altijd weer terug te switchen naar de singleplayer. Op deze manier forceer je altijd dat je GTA: Online voortgang wordt opgeslagen op de servers van Rockstar Games. Officiële statusupdates over dit probleem en andere problemen zijn te lezen in de Rockstar Supportsectie.

Voor verdere vragen of hulp met GTA Online ben je altijd welkom in ons Nederlandse GTA Online forum. Ben je nog opzoek naar een Nederlandse crew om samen met GTA: Online te spelen kan je ook een kijkje nemen in ons Crews & Clans forum.

Bewerkt: door Joriz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Bij mij gaat alles nu soepel maar ik weet dat er mensen zijn die nog steeds problemen hebben met progress loss. Een maat van me werd van de week elke dag 10 levels terug gezet en hij deed alles goed, ik heb het zelf gezien!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...