Jump to content

Grove Street Bug


Cabyon

Recommended Posts

Hallo,

Leuk liep ik door Grove Street wat te lanterfanten toen ik opeens bij een huisje achter een huis in Grove Street op het dak wou springen om over Grove Street heen te kijken.

En wat gebeurde mij nou? Zo geniaal als ik blijkbaar ben sprong ik verkeerd. Het gevolg was dat ik niet op het dak sprong, maar tegen het raam..

.. en door dat raam ging ik tot mijn schrik heen. Ik kwam in een soort van 'hemel', en toevallig had ik een parachute gekocht die meteen nadat ik door het raam was gesprongen openging en ik daalde af en ik daalde af onder Los Santos.. tot ik opeens in het water belandde. Ik kon niet naar boven en verdronk.

Geschokt heb ik de bug nog een keer opgezocht. En werkte het? Ja.. ook zonder parachute. Ik deed het nog eens. En nog eens. En je gaat niet dood. Ter verduidelijking: Foto van het huis, Klik hier om de SnapMap te bekijken en een filmpje:

(Mijn excuses voor de irritante opname)

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

offtopic: Speel je nou GTA V op een oude beeldbuis tv :7

ontopic: Cool, ga ik ook proberen. Volgens mij kon dit ook in San Andreas met een jetpack (2005)

http://nl.wikigta.or...TA_San_Andreas)

Niet iedereen heeft een flatscreen he?

Ontopic, je zegt dat je in het water belandt, maar in het filmpje spawnde je weer terug op straat..? Of ben ik nou verkeerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, wist het niet eens. Zal het ook is proberen als het werkt.. :puh:

offtopic: Speel je nou GTA V op een oude beeldbuis tv :7

ontopic: Cool, ga ik ook proberen. Volgens mij kon dit ook in San Andreas met een jetpack (2005)

http://nl.wikigta.or...TA_San_Andreas)

Hoe arrogant is dat? Ik heb ook drie jaar met een beeldbuis televisie gespeeld, tot we een Phiillips kregen. Het klinkt net alsof je een stuk verwend nest bent.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...