Jump to content
Joriz

GTA Online intro is anders met een vrouwelijk karakter!


Dat het aanmaken van je karakter invloed heeft op je online skills wisten we al. Echter dat de GTA: Online missie intro's anders zijn als je kiest een vrouwelijk karakter wist denk nog niet iedereen.

heeft de damesversie van het GTA Online intro opgenomen. Je ziet meteen dat Lamar zich heel anders gedraagt als hij een sexy dame van het vliegveld oppikt. Kortom weer een enorm mooi detail wat Rockstar Games is het spel heeft gestopt. Veel kijkplezier bloos.gif (dit filmpje kan spoilers bevatten!).

Mocht je hulp nodig hebben met GTA Online check dan ons eigen Nederlandse GTA Online forum. Ben je nog opzoek naar een Nederlandse crew om samen met GTA: Online te spelen kan je ook een kijkje nemen in ons Crews & Clans forum.

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Echt Rockstar, om dit detail er in te stoppen.

Lol, dit wist ik dus al wel... Aangezien ik een vrouwelijk character had, en dus juist de andere conversatie had, ging ik ervan uit dat Lamar's reacties bij een mannelijke versie wel anders zou zijn. puh2.gif

Ik ben blij dat ie mij niet met een roos stond op te wachten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...