Jump to content

Wat mis jij in GTA: Online?


Joriz

Recommended Posts

Het punt is dat dat gratis geld ook al zo lang duurt dat ik zelf al een huis gekocht heb van 253,000.Heb ook al 10 auto's en hoef nog maar 2 of 3 auto's de iets duurdere,en dan heb ik alles wat moet ik dan nog met dat geld van die heists...?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 506
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    18

  • GTA5VehicleFreak

    18

  • mert17

    17

  • FcUtreg4Life

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het punt is dat dat gratis geld ook al zo lang duurt dat ik zelf al een huis gekocht heb van 253,000.Heb ook al 10 auto's en hoef nog maar 2 of 3 auto's de iets duurdere,en dan heb ik alles wat moet ik dan nog met dat geld van die heists...?

Helicopters, cargobob, tank, vliegtuigen, boten kopen. Alle guns, ammo, kleding, car upgrades, nieuw huis etc. Je hebt altijd geld nodig,

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je niet de mogelijkheid hebt om te liggen op je bed met zijn tweeën, maar ook dat je niet kan bukken (terwijl dit bij GTA EFLC, en IV wel kon in) ga je nu in de Stealth modus. Dat wil ik dus niet, ik wil niet dat mijn poppetje er dan uitziet als een oma van negentig :7

Link to comment
Delen op andere websites

- Muten van iedereen in lobby's, dat gegil van 10-jarige is echt vervelend.

- Heli-pads en/of hangars, idem dito voor een opslagplaats voor boten.

- meerdere huizen en/of huis + meerdere garages.

- misschien vinyls?

meer kan ik niet zo snel bedenken.

je kan iedereen muten in dat select-menu

enkel in free-mode toch? in bijv. race lobby's hoor ik iedereen?!

Oh, zo bedoel je het. Nee, daar heb ik helaas ook nog niks op gevonden

Link to comment
Delen op andere websites

Het verkopen van gekochte sport/supercars. Of geef ons meer ruimte voor auto's...

Er zijn 9 klasses om te racen. Het is leuk om van elke klas een auto te hebben... En daarbuiten nog de auto's die je gewoon wilt hebben. Dus laat ons een 2e garage bezitten!

Bewerkt: door KRKT
Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis toch wel een breder aanbod aan huizen, voor de rest vind ik het Online er gelikt uit zien.

En dan precies zoals je zegt, huizen inderdaad. Huizen en villa's wil ik meer zien. Overigens een optie om op de een of andere manier elke gestolen auto te kunnen verkopen/customizen/etc. Nu krijg je altijd dat deze "to hot" is.

Link to comment
Delen op andere websites

En dan precies zoals je zegt, huizen inderdaad. Huizen en villa's wil ik meer zien. Overigens een optie om op de een of andere manier elke gestolen auto te kunnen verkopen/customizen/etc. Nu krijg je altijd dat deze "to hot" is.

nee, dit is enkel bij premium vehicles. hierdoor is het aan cash komen moeilijker en krijgt een vette auto ook echt waarde.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...