Jump to content

Wat mis jij in GTA: Online?


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 506
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    18

  • GTA5VehicleFreak

    18

  • mert17

    17

  • FcUtreg4Life

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sorry voor off topic, maar ik wou er geen apart topic voor opstarten, dus ik zet het hier maar even.

Hoe krijg ik in hemelsnaam dat kogelvrije vest weg? Maakt niet uit welke kleren ik aantrek, dat ding blijf ik dragen.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor off topic, maar ik wou er geen apart topic voor opstarten, dus ik zet het hier maar even.

Hoe krijg ik in hemelsnaam dat kogelvrije vest weg? Maakt niet uit welke kleren ik aantrek, dat ding blijf ik dragen.

Select ingedrukt houden (interaction menu)

Inventory

Body Armor < none >

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor off topic, maar ik wou er geen apart topic voor opstarten, dus ik zet het hier maar even.

Hoe krijg ik in hemelsnaam dat kogelvrije vest weg? Maakt niet uit welke kleren ik aantrek, dat ding blijf ik dragen.

Select ingedrukt houden (interaction menu)

Inventory

Body Armor < none >

Gelukt. Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Missies zullen op termijn wel worden toegevoegd. Dat is het hele idee achter de online modus. Race's en deathmatches zullen we binnenkort ook niet meer tekort komen wanneer de Content Creator pack beschikbaar is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag keuze willen hebben waar ik spawn na een missie of race.

Iedere keer nadat je ergens in de woestijn iets hebt voltooid spawn je in the middle of nowhere

terwijl ik liever in de stad spawn...

De suïcidale weggebruikers tijdens races mogen van mij wel iets minder aanwezig zijn.

Quick job niet altijd bij de dichtsbijzijnde job laten joinen; na 3x Down the drain te hebben geraced geloof ik het wel...

Zoals meerdere gta'ers voor mij; meerdere properties bezitten zou leuk zijn.

Een bounty krijgen als je een auto jat is leuk, maar niet 4x per uur.

Voor de rest is het top! Ga me nog heel wat uurtjes vermaken!

Bewerkt: door JockCranley
Link to comment
Delen op andere websites

Staan dingen tussen die al genoemd zijn maar wil ook alles aangeven wat ik mis :-)

- EHBO koffertjes aanschaffen.

- Kogelvrij glas.

- Meerdere huizen/garages. Villa's in bv Vinewood kunnen kopen.

- Interieur van je huizen kunnen veranderen.

- Radio die je eigen muziek kan afspelen.

- Als je uit je auto stapt de motor gewoon blijft draaien, zeker handig met de heists die eraan komen. (GTA IV had dat wel en als je de uitstapknop ingedrukt hield ging hij uit)

- Auto's zelf een plekje kunnen geven in garage.

- Auto's kunnen verwijderen uit garage zonder dat je hem eerst vol moet zetten.

- Volledige restauratie voor auto's zoals bv voor de Rat loader.

- Winkelwagentje in Los Customs las ik ergens en dat mis ik ook wel.

- Helipad bij de luxe appartementen.

- Niet specifiek voor mezelf maar als je in passive mode ben dat ook je auto niet geraakt kan worden.

- Als je dood gaat er inderdaad je geen geld verliest. Na een missie je de 1e minuut ofzo niet neer geschoten kan worden.

- Meer Los Customs garages.

- Auto en voor Full Ammo kan kiezen voor een missie.

- Als je bv Lester belt je eerst kan kiezen waarom je hem gaat bellen.

- Persoonlijke auto's aan vrienden/crewleden kunnen geven zodat ze hem in hun garage kunnen zetten.

- Gekleurde blips op de radar zodat je weet wie wie is en niet alleen vrienden of crewleden.

Vergeet nog wat dingen geloof ik maar kan er ff niet meer opkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Staan dingen tussen die al genoemd zijn maar wil ook alles aangeven wat ik mis :-)

- EHBO koffertjes aanschaffen.

- Kogelvrij glas.

- Meerdere huizen/garages. Villa's in bv Vinewood kunnen kopen.

- Interieur van je huizen kunnen veranderen.

- Radio die je eigen muziek kan afspelen.

- Als je uit je auto stapt de motor gewoon blijft draaien, zeker handig met de heists die eraan komen. (GTA IV had dat wel en als je de uitstapknop ingedrukt hield ging hij uit)

- Auto's zelf een plekje kunnen geven in garage.

- Auto's kunnen verwijderen uit garage zonder dat je hem eerst vol moet zetten.

- Volledige restauratie voor auto's zoals bv voor de Rat loader.

- Winkelwagentje in Los Customs las ik ergens en dat mis ik ook wel.

- Helipad bij de luxe appartementen.

- Niet specifiek voor mezelf maar als je in passive mode ben dat ook je auto niet geraakt kan worden.

- Als je dood gaat er inderdaad je geen geld verliest. Na een missie je de 1e minuut ofzo niet neer geschoten kan worden.

- Meer Los Customs garages.

- Auto en voor Full Ammo kan kiezen voor een missie.

- Als je bv Lester belt je eerst kan kiezen waarom je hem gaat bellen.

- Persoonlijke auto's aan vrienden/crewleden kunnen geven zodat ze hem in hun garage kunnen zetten.

- Gekleurde blips op de radar zodat je weet wie wie is en niet alleen vrienden of crewleden.

Vergeet nog wat dingen geloof ik maar kan er ff niet meer opkomen.

Jupp!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag keuze willen hebben waar ik spawn na een missie of race.

Iedere keer nadat je ergens in de woestijn iets hebt voltooid spawn je in the middle of nowhere

terwijl ik liever in de stad spawn...

De suïcidale weggebruikers tijdens races mogen van mij wel iets minder aanwezig zijn.

Quick job niet altijd bij de dichtsbijzijnde job laten joinen; na 3x Down the drain te hebben geraced geloof ik het wel...

Zoals meerdere gta'ers voor mij; meerdere properties bezitten zou leuk zijn.

Een bounty krijgen als je een auto jat is leuk, maar niet 4x per uur.

Voor de rest is het top! Ga me nog heel wat uurtjes vermaken!

Quick job is idd kut. Wanneer je quick job klikt wordt je 4/5 keer naar Down the Drain of Criminal Records gestuurd. Na al dat loading tijd ga je er uit, als men niet heel snel. Start session klikt. Ben je er uit , spawn je naast de baan. Doe je weer quick job, ga je zelf Criminal Records hosten....

Link to comment
Delen op andere websites

Staan dingen tussen die al genoemd zijn maar wil ook alles aangeven wat ik mis :-)

- EHBO koffertjes aanschaffen.

- Kogelvrij glas.

- Meerdere huizen/garages. Villa's in bv Vinewood kunnen kopen.

- Interieur van je huizen kunnen veranderen.

- Radio die je eigen muziek kan afspelen.

- Als je uit je auto stapt de motor gewoon blijft draaien, zeker handig met de heists die eraan komen. (GTA IV had dat wel en als je de uitstapknop ingedrukt hield ging hij uit)

- Auto's zelf een plekje kunnen geven in garage.

- Auto's kunnen verwijderen uit garage zonder dat je hem eerst vol moet zetten.

- Volledige restauratie voor auto's zoals bv voor de Rat loader.

- Winkelwagentje in Los Customs las ik ergens en dat mis ik ook wel.

- Helipad bij de luxe appartementen.

- Niet specifiek voor mezelf maar als je in passive mode ben dat ook je auto niet geraakt kan worden.

- Als je dood gaat er inderdaad je geen geld verliest. Na een missie je de 1e minuut ofzo niet neer geschoten kan worden.

- Meer Los Customs garages.

- Auto en voor Full Ammo kan kiezen voor een missie.

- Als je bv Lester belt je eerst kan kiezen waarom je hem gaat bellen.

- Persoonlijke auto's aan vrienden/crewleden kunnen geven zodat ze hem in hun garage kunnen zetten.

- Gekleurde blips op de radar zodat je weet wie wie is en niet alleen vrienden of crewleden.

Vergeet nog wat dingen geloof ik maar kan er ff niet meer opkomen.

een aantal mooie punten, maar bij veel zie ik het nut er niet van..

wat versta jij hieronder?

Volledige restauratie voor auto's zoals bv voor de Rat loader

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het persoonlijk een totale anticlimax. Zo'n mooie engine gebruikt, een fantastische wereld, super gameplay, en vette SP missies.

Maar die online zooi, ongelooflijk... wat zonde..

Ellenlang wachten tot je in een missie zit, die je al tich keer hebt gedaan..de reward is dan een schamele 1500 dollar.

Sessies die half zijn gevuld, en zie geen enkele progressie in de online mode zelf.

Waar is de goeie fun gebleven in 16 spelers random gekozen knallen in CnC of maffia work? Gewoon 2x drukken en bam.

Nu zit iedereen maar in free mode wat te doen, en af en toe een autootje ophalen voor Simeon.

Nee sorry, maar kan iemand mij vertellen waarom deze MP zoveel beter is?, uiteraard afgezien van de mooie gameplay, want dat staat buiten kijf.

Zwaar teleurgesteld

Link to comment
Delen op andere websites

Dus dat is wat jij wilt doen? met z'n 16e elkaar afknallen? Dat wordt saai op 't moment. Wat ik leuk vind is om naar een mooie auto uit te kijken en daar dan voor te gaan sparen. En als ik hem heb lekker rondrijden etc. En soort van leven opbouwen in GTO is gwn vet.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Hmmpff: daarom heet het topic ook wat ik online mis ;-) al mis sommige dingen ook in de Single Player.

Ik bedoel ermee dat als je de Ratloader en andere roestige wagens een ander kleurtje geeft dan blijven ze roest houden. Ik wil ook de mogelijkheid om een wagen helemaal strak te maken.

Daarbij kan je bij de Ratloader ook een V8 erin doen maar hij mist dan het geluid en de power, de motor klinkt ook nog steeds alsof hij ieder moment in elkaar kan lopen.

Kom ik op een ander punt wat ik persoonlijk een beetje mis is dat je vrachtwagen niet de Los Customs kan inrijden, ik vind het namelijk leuk om met vrachtwagens te rijden. Online kan je ze ook niet saven (geen idee of dat met de SP wel kan).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...