Jump to content
Joriz

Rockstar Games geeft iedereen een half miljoen GTA$ cadeau!


gallery_1_5_36335.jpg

Aangezien de lancering van Grand Theft Auto Online niet vlekkeloos ging vanwege overbelasting en bugs komt Rockstar Games met een groot goedmakertje voor alle GTA5 eigenaren die deze maand GTA: Online hebben proberen te spelen. We krijgen namelijk allemaal een half miljoen cadeau! Niet zomaar een half miljoen maar ingame GTA$ die je voor alles en nog wat kan gebruiken in GTA: Online. Vanaf komende week zullen de eerste GTA: Online spelers al hun geld ontvangen

'Geef je geld niet in één keer uit!'

Om de online economische wereld gebalanceerd te houden zullen de GTA$ worden ontvangen in twee stortingen van $250,000. Exacte datums hiervan worden nog aangekondigd. Maar waarschijnlijk zal het eerste bedrag volgende week worden gestort (nadat door R* is bevestigd dat alle karakter problemen 100% zijn opgelost). De tweede storting zal aan het eind van deze maand zijn. Dit natuurlijk als goedmakertje voor iedereen die niet een goede start heeft kunnen maken in de wereld van Los Santos and Blaine County vanwege de technische problemen over de afgelopen 11 dagen.

Hieronder zijn nog enkele details van R* hoe het ontvangen van het GTA$ in werking gaat:

  • Je moet Grand Theft Auto Online deze maand hebben gespeeld om de GTA$500,000 te ontvangen in je in-game bankaccount.
  • Spelers dienen eerst een GTAV update ergens volgende week te installeren. Deze update (versie 1.04) zal de overgebleven problemen oplossen met betrekking tot het verliezen van
  • Exacte data van de stortingen zullen bekend worden gemaakt via Rockstar Newswire.
  • Beide stortingen van GTA$250,000 zullen automatisch worden gedaan door Rockstar Games en verschijnen in je in-game bankaccount. Verdere acties zijn niet nodig behalve het downloaden van de update volgende week.

Blijf ons in de gaten houden voor nog meer komende updates aan GTA: Online. We zijn voorlopig nog niet van dit fantastische spel af. Zeker omdat Rockstar Games een deel van onze voorgestelde ideeën in GTA: Online gaat zetten

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik snap er ook niks van,heb altijd maar rond de 10,000 op de bank staan koop ook af en toe wat voor je auto wat best duur is en wapens ja dan blijft er weinig over....hier had iemand al dat duurste huis!!! WTF..... en weet niet of ik dat duurste huis moet kopen beter een van 250,000 en dan dan nog 2 auto's ofzo....

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hoezo heeft iedereen toch zoveel geld op de bank? Ik zit altijd krap bij kas. Als er iets nieuwe unlockt ga ik dat altijd meteen kopen. Assault rifle 20k, extended clip 10k, flashlight 10k ... Tikt al aardig aan.

Inderdaad, ikvheb precies hetzelfde! Ik heb gelukkig wel inmiddels een garage waar ik twee voertuigen in kan dumpen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat ik me nu afvraag he; ..... ik heb 2 personages (man & vrouw), dus krijg je die 500K dan ook per charachter of alleen per account? En in dat laatste geval, krijgt je 250K per charachter, of krijgt een charachter alles en de ander niets?

Bewerkt: door FcUtreg4Life

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Van mij had het niet gehoeven, best jammer eerlijk gezegd dat iedereen dat geld krijgt waardoor je meteen het duurste huis kan krijgen

Ik ben dit weekend toch aardig wat uur kwijt geraakt om een appartement van 220K te kunnen kopen, en volgende week wordt het me gewoon gegeven :(

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Volgensmij heb ik ergens gelezen dat de bankrekening tussen al je karakters gedeeld wordt? Dus dat 500k bij de een ook 500k bij de ander is, stel de een geeft er 13k van uit blijft er 487k over voor allebei.

Das idd ook 'n optie. Eenmalig per account maar door alle characters te besteden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...