Jump to content

fijnste auto in SA


Juju

Recommended Posts

zeg hier wat je lievelingsauto is in San Andreas en waarom dat die auto is.

mijn lievelingsauto is de Glendale en de Rancher

omdat: de Glendale is een mooie auto en rijd fijn en gaat ook best snel

de Rancher is ook fijn omdat ie best snel is een fijne besturing heeft

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 302
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Juju

    17

  • .Sharingan

    4

  • ZOrange

    4

  • Bassie_94

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

cheetah, omdat hij fijn rijdt

dude iedereen vind een bepaalde auto toch het fijnste omdat hij fijn rijd of snel is?

<_<

ja dat is waar maar waarom rijd een auo fijn? goede trekkracht voor op bergen, goede wegligging enz. :)

Link to comment
Delen op andere websites

De Turismo B)

Da is gewoon een lekkere wagen, enig minpuntje is de wegligging in scherpe bochten. Hij ziet er heel mooi uit, net als in het echt (ferrari f50).

Bewerkt: door Gunslinger
Link to comment
Delen op andere websites

de slamvan omdat je die zo mooi kan tunen (de enige auto waar je wheelcovers voor kan kopen)

De remington, omdat dat de enige is waar je verchroomde doodskopjes op je bumpers en grill kunt laten plaatsen.....ook schitterend.

De sultan is mooi als je hem bij Wheels arc angels laat ombouwen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

mijn favoriete auto... heb er eerlijk gezegd meerdere

onder andere de perennial :lol:

standaard is ie mischien niet om aan te zien, maar als je hem een beetje uptuned is het toch best een leuke auto dacht ik zo:

http://usera.imagecave.com/niekdom/gallery58.jpg

http://usera.imagecave.com/niekdom/gallery59.jpg

verder zijn de club en de flash ook erg fijn, kleine auto's die je toch nog erg mooi kunt tunen

als ik dan toch een allerfijnste auto moet kiezen ga ik toch voor de cheeta, stuurt fijn, en het geeft toch een bepaald gevoel als je met een ferrari rijdt :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet hoe hij noemt, maar ik vond de auto waarmee je in end of the line de brandweerwagen moest achtervolgen de beste ooit :D . hij kon gwn niet slippen enzo, nog beter dan de bullet (die komt dan op de 2e plaats)

Link to comment
Delen op andere websites

Zo ver ik weet vind ik wel de Racher en de greenwood wel fijn, misschien andere ook. maar als ze niet weg glippen als ik een beetje rem. Als ik er maar goed mee kan rijden :) de firetruck schiet ook niet zo snel uit de bocht, en de s.w.a.t. (ik kan een swat krijgen door de cargp.cfg (weet niet zeker) te veranderen )

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...