Jump to content

fijnste auto in SA


Juju

Recommended Posts

De Grove Street gang car, de Voodoo dus.

Echt super goed te besturen ook als je hard rijd, en hij kan hard....

volgens mij is de green sabre of greenwood de GS gangcar

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 302
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Juju

    17

  • .Sharingan

    4

  • ZOrange

    4

  • Bassie_94

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

de flash omdat hij lekkur sneel gaat ziet er standard al mooi uit en ookal tun je um ziet hij er nog mooier uit en de sultan en dat is om de zelfe redens

flash.jpg

sultan.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ach ja het is ind. zo moeielijk kiezen tomiboy.

maar om even on-topic te blijven na dat iedereen het over de slamvan heeft ben ik er zelf ook wel een voorstnder van. Echt een top auto B)

Heb deze auto nog nooit getuned erg jammer ik wil dograag weten hoe het eruit komt te zien als ik mijn smaak in de auto toepas. ga het morgen zo snel mogelijk proberen :puh: . maar mijn merit staat ook nog steeds op nummer 1 alleen nu samen met de slamvan.

merit

Slamvan

Link to comment
Delen op andere websites

de bloodring banger door de het mooie geluid

de admiral rijd fijn en is mooi!

de stallion heeft ook mooi geluid en je kunt em ook mooi tunen (de cabrio is het mooiste)!

Bewerkt: door royboyvdv
Link to comment
Delen op andere websites

allebei hotringracer en quadbike(alleen is lelijk een gaat niet vooruit) en de hustler(getuned) en een sultan(precies subaru) en een towtruck hehehe

Waarom wordt Comet niet genoemd ook mooie auto.

Bewerkt: door chaos-power
Link to comment
Delen op andere websites

nattuurlijk heb ik meerdere auto's die ik prachtig vind bijv. Bullet rijd snel, En de turismo die ziet er mooi uit en rijd ook heel snel

maar 1 auto vin ik super

De SLAMVAN Prachtige auto gwoon en mooi te tunen egt mooi. rijd ook fijn fijne wegligging en kan een hoge snelheid berijken.(met nitro vooral)

Gewoon SUPER

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet hoe hij noemt, maar ik vond de auto waarmee je in end of the line de brandweerwagen moest achtervolgen de beste ooit :D . hij kon gwn niet slippen enzo, nog beter dan de bullet (die komt dan op de 2e plaats)

Feltzer geloof ik.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet hoe hij noemt, maar ik vond de auto waarmee je in end of the line de brandweerwagen moest achtervolgen de beste ooit :D . hij kon gwn niet slippen enzo, nog beter dan de bullet (die komt dan op de 2e plaats)

Feltzer geloof ik.

Ja dit is een feltzer cabrio(witte) maar deze is aangepast(denk ik toch) in de missie gaat hij redelijk snel, slipt hij ook niet en als je hem importeert of neemt is hij heel slecht !

Link to comment
Delen op andere websites

Slamvan met die alle kleuren paintjob en wheelcovers...

en wat andere snelle cars :puh:

kon je de club of de flash tunen by wheel arch angels?

dat heb ik nog niet gedaan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...