Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Sign in to follow this  
Cabyon

Probleem met SnapMap

Recommended Posts

Cabyon

Ik kan geen correcte SnapMaps maken met de kaarten V. Het 'bliepje' verschijnt steeds op een plaats waar ik niet wens dat hij komt.

Ymosky

Ligt dat niet aan je computer en/of browser ofzo dan? Ik heb net eventjes alle V kaarten uitgeprobeerd en bij mij werken die gewoon prima!

Edited by Ymosky

Foreigner97

Ik ondervind precies hetzelfde probleem, maar dan met alle SnapMaps (dit was vooral frustrerend met het San Andreas Mysterie... :puh: ). Met een andere browser (Internet Explorer) werkt het dan weer wel. Mijn standaardbrowser is Google Chrome, dus ik denk dat daar het probleem dan ligt.

Dit heeft echter weinig met WikiGTA te maken, maar goed... :puh:

Cabyon

Ah, ik gebruik ook Chrome, en op Firefox werkte het wel. Dan zal het daar wel aan liggen.

Overigens postte ik het hier omdat naar mijn weten de SnapMap-functie onderdeel is van WikiGTA.

Edited by Cabyon

Cabyon

Even kijken.. op dit moment Adblock, Auto Replay for YouTube, de imgur Extension en Tweetdeck by Twitter.

Foreigner97

AdBlock gedeactiveerd voor snapmap.wikigta.org/, (althans, er staat nu een groen duimpje) maar dat heeft vooralsnog geen effect. :N

Zal het even nader toelichten: het pipje verschijnt zo'n tien centimeter bóven de oorspronkelijk aangeklikte plaats. Hier klikte ik bijvoorbeeld op het meertje van Glen Park.

>>> Door Thundercover: Berichten verplaatst naar een eigen topic.<<<

Edited by Thundercover