Jump to content

Snel geld verdienen in GTA: Online


Together

Recommended Posts

Hallo forumleden,

Ik speel al een tijdje gta online maar ik zit krap bij kas. Uit mijn hoofd heb ik nog 12000. Is er een manier om snel veel geld te verdienen? Zoja laat me het weten hoe het moet.

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Big Boss

    6

  • Kloep

    4

  • bossofzeeland

    3

  • Dragon__rage

    3

Ik bel meestal gewoon iemand op, en kijk dan in dit topic welke het meeste uitbetaald. Ik bel dan Lester, Ron en Martin op. Ook als ik alleen ben, dan zet ik de Difficulty op Easy, en dan zijn alle missies wel te doen. Voor Base Invaders krijg je bijvoorbeeld 25k.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bel meestal gewoon iemand op, en kijk dan in dit topic welke het meeste uitbetaald. Ik bel dan Lester, Ron en Martin op. Ook als ik alleen ben, dan zet ik de Difficulty op Easy, en dan zijn alle missies wel te doen. Voor Base Invaders krijg je bijvoorbeeld 25k.

Kan jij Base Invaders in je eentje spelen? Dat is me namelijk nog niet gelukt. Met stealth kan ik op twee jets een sticky bomb plakken, maar bij de derde (middelste) word ik onvermijdelijk ontdekt. Momenteel doe ik Out of Court Settlement van Martin. Zelfs op Hard is deze nog een eitje. Duurt een paar minuten en brengt $9000 op. A Titan of a Job van Lester is ook wel leuk en betrekkelijk makkelijk te doen. Die brengt $10.000 op, maar duurt wel veel langer.

Link to comment
Delen op andere websites

Base Invaders kan ik in m'n eentje ja, wel op Easy maar het gaat me toch om het geld en dat is op elk niveau 25k.

Ik pak Ron's plane, land gewoon in de base (nu komt er niks achter je aan), ik ga naar de achterste Jet en blaas die op. Dan komt er van alles achter me aan, en taxi ik rustig een stuk weg. Langs die andere twee Jets naar een (dichte) hangar. Daar stop ik en ga ik snipen. Als het dan wat rustiger is, loop ik er naartoe en schiet ik nog wat neer als er wat komt. Dan blaas ik die twee Jets op. Dan wandel ik naar de Cargobob, schiet drie mensen binnen neer, ren naar de Cargobob, ga er in zitten en wegwezen. Duurt 10-15 minuten ongeveer. :)

Link to comment
Delen op andere websites

En als je geen zin hebt om te jobpen, ga races doen in volle rooms. Motorraces en met slechtweer geeft bij mij altijd een goede prijs, tegen de 8/10k. Weet overigens niet of slechter weer e.d meer betaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Even verder spelen zit nu op level 29 en de missies gaan nu van minimaal 5000 naar 25,000!!! dus dat tikt aan en survival overleven tot level 10 is ook 20,000.....

Bewerkt: door Techhuis
Link to comment
Delen op andere websites

En die level heb ik gister ook gedaan die 3 jets opblazen ik gebruikte sticky bombs gewoon met sniper op afstand iedereen poppen en dan sticky bom erop de volgende ook weer en de 3de is er niemand die achteraan staat dan die chopper stelen maar zitten ook nog x aantal poppetjes....krijg je 25,000 voor!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Even verder spelen zit nu op level 29 en de missies gaan nu van minimaal 5000 naar 25,000!!! dus dat tikt aan en survival overleven tot level 10 is ook 20,000.....

Ik vind survival ook erg leuk om te doen, alleen heb ik nog niet het geluk gehad om het tot ronde 10 mee te maken.

Dit is erg afhankelijk met wie je Survival speelt volgens mij. Ik haal constant ronde 8, en dan ben ik als laatste over van mijn team, en ga dan ook dood, omdat er nog teveel over zijn.

En laatst wilde hij niet mikken op het laatste poppetje en ging ik alsnog dood, omdat dat poppetje wel goed mikte :S.

alsnog is tot ronde 8 komen goed voor 11,8k

Word alleen zo vervelend om steeds tot daar te komen en niet verder, omdat teamgenoten het laten afweten. (of constant alle pickups wegkapen en alsnog de pijp uitgaan)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bel meestal gewoon iemand op, en kijk dan in dit topic welke het meeste uitbetaald. Ik bel dan Lester, Ron en Martin op. Ook als ik alleen ben, dan zet ik de Difficulty op Easy, en dan zijn alle missies wel te doen. Voor Base Invaders krijg je bijvoorbeeld 25k.

Kan jij Base Invaders in je eentje spelen? Dat is me namelijk nog niet gelukt. Met stealth kan ik op twee jets een sticky bomb plakken, maar bij de derde (middelste) word ik onvermijdelijk ontdekt. Momenteel doe ik Out of Court Settlement van Martin. Zelfs op Hard is deze nog een eitje. Duurt een paar minuten en brengt $9000 op. A Titan of a Job van Lester is ook wel leuk en betrekkelijk makkelijk te doen. Die brengt $10.000 op, maar duurt wel veel langer.

Bij de Out of Court missie kun je nog een makkelijke 15k verdienen. De wagen van de target kun je namelijk verkopen. Die jatten en in je garage parkeren en dan na de missie even bij de LS Customs afleveren.

Base Invaders is een leuke en makkelijke missie. Land gewoon met het vliegtuigje op de landingsbaan en jat een wagen. Sticky bombs kun je best ver gooien, dus die 3 jets kun je makkelijk opblazen. Dan rij je plankgas die hangar binnen en wacht je 10 tellen totdat alle enemies naar binnen gekomen zijn. Dan is het alleen nog een kunstje om niet te hoog weg te vliegen.

Racen en Deathmatch zijn ook leuke en snelle manieren om geld te verdienen, mits je het een beetje kan. Een eerste plek in beide kan zo 10k betekenen voor 2 minuutjes werk. Bij racen tactisch en gemeen spelen. Slipstreamen en dan degene voor je een tik geven. Bij tweede plek lang achter de eerste hangen en pas gebruik maken van de slipstream voor de laatste bocht. Bij Deathmatch gewoon rustig aan doen met een Assault rifle en op afstand links en rechts mensen pakken. Van cover naar cover, elke hoek checken. Als je één enemy vindt, zijn er altijd meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de Out of Court missie kun je nog een makkelijke 15k verdienen. De wagen van de target kun je namelijk verkopen. Die jatten en in je garage parkeren en dan na de missie even bij de LS Customs afleveren.

Dat had ik gisteren ook ontdekt nadat iemand het vermeldde in een comment op Rockstar's Support site. Als hij nog heel is dan krijg je er 22k voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...