Jump to content

Snel geld verdienen in GTA: Online


Together

Recommended Posts

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Big Boss

    6

  • Kloep

    4

  • bossofzeeland

    3

  • Dragon__rage

    3

En dan niet Criminal Records :7 Die levert bij lange na niet op wat een gemiddelde race oplevert. Route 68, The Commute ect zijn goede races om te doen. Lekker recht aan dus je kunt mooi plankgas scheuren. Slim gebruik maken van slipstream en af en toe iemand een corrigerende duw geven ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de mensen die snel heel veel geld willen, 200k/2min, er is nog een exploit.

Ik ga het openbaar niet uitleggen, maar voor de mensen die interesse hebben stuur me een pm.

Ga alsjeblieft niet zeuren over het feit dat het gebeurt, ok? Iedereen bepaalt zelf wat ze met hun spel doen. Ik respecteer iedereen zijn keuze en hoop dat anderen dat ook kunnen doen. Alvast wel een argument, anderen hun geld heeft geen invloed op jouw spel. Nee echt niet. Als ik veel cash cards had gekocht was de situatie hetzelfde alleen lachte R* met een zak vol echt geld. Ik wil graag mensen helpen, zodat ze dat kunnen kopen waar ze plezier mee zullen hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de mensen die snel heel veel geld willen, 200k/2min, er is nog een exploit.

Je bedoelt zeker weer cheaten, zet dat inderdaad maar niet hier neer nee

Daarvoor hebben ze een speciale site : http://www.watbenjedan.nl/

:7

Wat heeft toch iedereen met dat boosten, hebben jullie anders geen plezier meer van het spel?!

Iedereen zijn eigen keuze natuurlijk, zolang het maar eerlijk gebeurd :roll:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gisteren nog wel een interessante truc gevonden.

Bij de missie "Out of Court Settlement" kun je die wagen van de target in je garage opslaan en later verkopen voor 22k. Als je daarna zorgt dat je de missie faalt, door bijvoorbeeld de Evidence op te blazen, kun je de missie herstarten. Dan kun je de wagen dus nog een keer pakken en in de garage zetten!

Ik heb momenteel 5 van deze wagens in de garage staan, dus ik heb een voorraadje van 110k aangelegd ;) Alleen nog een kwestie van elk uur eentje verkopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de mensen die snel heel veel geld willen, 200k/2min, er is nog een exploit.
Je bedoelt zeker weer cheaten, zet dat inderdaad maar niet hier neer nee Daarvoor hebben ze een speciale site : http://www.watbenjedan.nl/ :7 Wat heeft toch iedereen met dat boosten, hebben jullie anders geen plezier meer van het spel?! Iedereen zijn eigen keuze natuurlijk, zolang het maar eerlijk gebeurd :roll:

Niet iedereen heeft er plezier aan om of heeeel lang te moeten spelen voor 1 simpele unlock of auto, of meerdere malen dezelfde missie/race te doen.

Ik heb kennis van een andere mogelijkheid en ik bied alleen aan om deze te delen met wie er interesse in heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat jij doet met jouw spel kan me niet schelen, maar uitleg verschaffen over een exploit - waarmee een gigantisch voordeel verkregen kan worden - staan we in ieder geval niet toe op GTAForum.nl. Speel het spel eerlijk. Carry on.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat jij doet met jouw spel kan me niet schelen, maar uitleg verschaffen over een exploit - waarmee een gigantisch voordeel verkregen kan worden - staan we in ieder geval niet toe op GTAForum.nl. Speel het spel eerlijk. Carry on.

Mag ik vragen op welke manier je hiermee een gigantisch voordeel krijgt ten opzichte van de rest? Een hoop items zijn als nog rank-gebonden?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat jij doet met jouw spel kan me niet schelen, maar uitleg verschaffen over een exploit - waarmee een gigantisch voordeel verkregen kan worden - staan we in ieder geval niet toe op GTAForum.nl. Speel het spel eerlijk. Carry on.

Zoals je kan lezen zei ik direct al dat ik het niet openbaar ga uitleggen. Ik moet wel lachen dat je een criminele simulatie game 'eerlijk' wil spelen, sorry niks persoonlijks.

Verder zoals Paul ook al zegt, bijna alle unlocks zijn rank gebonden. Dus wat voor voordeel hebben mensen aan een zak vol geld? ze hebben een duurder huis als jou, of een mooiere auto? Een tank en buzzard zou genoemd kunnen worden, maar laat die mensen dat misbruiken, ze zitten dan snel genoeg in de bad sport lobby :)

Link to comment
Delen op andere websites

Even verder spelen zit nu op level 29 en de missies gaan nu van minimaal 5000 naar 25,000!!! dus dat tikt aan en survival overleven tot level 10 is ook 20,000.....

Ik vind survival ook erg leuk om te doen, alleen heb ik nog niet het geluk gehad om het tot ronde 10 mee te maken.

Dit is erg afhankelijk met wie je Survival speelt volgens mij. Ik haal constant ronde 8, en dan ben ik als laatste over van mijn team, en ga dan ook dood, omdat er nog teveel over zijn.

En laatst wilde hij niet mikken op het laatste poppetje en ging ik alsnog dood, omdat dat poppetje wel goed mikte :S.

alsnog is tot ronde 8 komen goed voor 11,8k

Word alleen zo vervelend om steeds tot daar te komen en niet verder, omdat teamgenoten het laten afweten. (of constant alle pickups wegkapen en alsnog de pijp uitgaan)

Even verder spelen zit nu op level 29 en de missies gaan nu van minimaal 5000 naar 25,000!!! dus dat tikt aan en survival overleven tot level 10 is ook 20,000.....

Ik vind survival ook erg leuk om te doen, alleen heb ik nog niet het geluk gehad om het tot ronde 10 mee te maken.

Dit is erg afhankelijk met wie je Survival speelt volgens mij. Ik haal constant ronde 8, en dan ben ik als laatste over van mijn team, en ga dan ook dood, omdat er nog teveel over zijn.

En laatst wilde hij niet mikken op het laatste poppetje en ging ik alsnog dood, omdat dat poppetje wel goed mikte :S.

alsnog is tot ronde 8 komen goed voor 11,8k

Word alleen zo vervelend om steeds tot daar te komen en niet verder, omdat teamgenoten het laten afweten. (of constant alle pickups wegkapen en alsnog de pijp uitgaan)

ps3 ? Zo ja wil ik wel met je survival doen
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Voor de mensen die snel heel veel geld willen, 200k/2min, er is nog een exploit.

Ik ga het openbaar niet uitleggen, maar voor de mensen die interesse hebben stuur me een pm.

Ga alsjeblieft niet zeuren over het feit dat het gebeurt, ok? Iedereen bepaalt zelf wat ze met hun spel doen. Ik respecteer iedereen zijn keuze en hoop dat anderen dat ook kunnen doen. Alvast wel een argument, anderen hun geld heeft geen invloed op jouw spel. Nee echt niet. Als ik veel cash cards had gekocht was de situatie hetzelfde alleen lachte R* met een zak vol echt geld. Ik wil graag mensen helpen, zodat ze dat kunnen kopen waar ze plezier mee zullen hebben.

fix voor mij

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de mensen die snel heel veel geld willen, 200k/2min, er is nog een exploit.

Ik ga het openbaar niet uitleggen, maar voor de mensen die interesse hebben stuur me een pm.

Ga alsjeblieft niet zeuren over het feit dat het gebeurt, ok? Iedereen bepaalt zelf wat ze met hun spel doen. Ik respecteer iedereen zijn keuze en hoop dat anderen dat ook kunnen doen. Alvast wel een argument, anderen hun geld heeft geen invloed op jouw spel. Nee echt niet. Als ik veel cash cards had gekocht was de situatie hetzelfde alleen lachte R* met een zak vol echt geld. Ik wil graag mensen helpen, zodat ze dat kunnen kopen waar ze plezier mee zullen hebben.

heb intresse :) pm me maar als je wilt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...