Jump to content

bad sport


gamerthomas1990

Recommended Posts

het maakt mij niet zoveel uit. Ik persoonlijk vecht het liever uit met een persoon die terug kan schieten, als met een auto die niet in staat is te reageren.

Om iemand te pakken d.m.v. zijn auto, dan schiet ik wat banden lek, meer niet. Dit is al behoorlijk vervelend.

Aan de andere kant, tsja, het is (gezien waar het spelletje om draait) een beetje een kromme regel om iemand Bad Sport te noemen door het opblazen van iemands auto. Maargoed ik vind dat dan ook wel weer bij Nederland passen, aangezien het hier ook geregeld word door kromme regeltjes e.d. (om er weer eens een andere draai aan te geven).

Helaas pindakaas, maar om nu om elk dingetje moeilijk te gaan doen? Daar word ik tegenwoordig een beetje moe van... Het lijkt wel of niets meer zonder foutje mag...terwijl dit juist de beste leermeesters zijn.

Ik vind het al gigantisch knap dat ze toch maar weer zo'n leuk en gevarieerd spel op de markt hebben kunnen brengen. Ik doe het ze iig niet na!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Als iemand me zonder reden aanvalt dan geef ik ze de kans op een one-on-one deathmatch. Als ze die niet accepteren (meestal dus) dan zet ik een bounty op hun hoofd. Lesje leren.

Bulletproof Tires zijn overigens de beste upgrade die je je auto kan geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Als iemand me zonder reden aanvalt dan geef ik ze de kans op een one-on-one deathmatch. Als ze die niet accepteren (meestal dus) dan zet ik een bounty op hun hoofd. Lesje leren.

Bulletproof Tires zijn overigens de beste upgrade die je je auto kan geven.

Een bounty heeft ook niet echt veel zin, heb ik gedaan bij meerdere mensen en dan leaven ze of doen ze 'vriendjespolitiek' door je laten af te knallen en het geld terug krijgen van je vrienden.

Gewoon hun auto kapot knallen en als je badsport bent moet je gewoon door je vrienden gereport worden als Friendly/Helpful

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die mij zomaar neerschieten moeten ze lekker helemaal zelf weten!! Bad Sport boeit mij heel erg weinig ik gooi er gewoon een sticky op wacht tot hij wegvlucht ga hem voorbij zodat hij me nog een keer wilt doden!! En BOEMMMMMM!!! dag loser!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik blaas zo vaak voertuigen op in Free roam, maar ik blijf constant "You've been a good sport, here's 1.000$!" krijgen :puh:

Zo vaak dat mensen in een auto mij achtervolgen. Ik smijt een sticky en laat die perfect op tijd ontploffen. En dan leave ik de lobby, omdat ik anders de hele tijd een boos jochie achter mij aan heb.

Link to comment
Delen op andere websites

zolang ze in een auto rijden die niet van hun is (dus vers gejat) en je blaast dan de auto op, dan krijg je ook geen bad sport.

en ik vind boze jochies op zich wel grappig. Kill ze vaak genoeg, zonder dat ze jou afschieten en ze gaan vanzelf weg :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wel zwaar irritant dat je eerst naar een afgelegen olek moet rijden om normaal op je mobieltje te kunnen internetten.

Wamt mensen schieten je dan altijd dood. Daar zouden ze bad sport van moeten maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had gisteren in een missie met de Titan dat ik het vliegtuig in wilde stappen en z'n gast reed mij express aan. Dus ja ik was weer aardig sago heb al hun personal auto's opgeblazen zal ze leren. Bad Sport zal me een worst zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had gisteren in een missie met de Titan dat ik het vliegtuig in wilde stappen en z'n gast reed mij express aan. Dus ja ik was weer aardig sago heb al hun personal auto's opgeblazen zal ze leren. Bad Sport zal me een worst zijn.

Ik heb met die missie gehad dat ik per ongeluk over iemands motor heen reed die nog op de landingsbaan stond, is ook niet goed te zien met de camera zo hoog bij dat vliegtuig :$

En dat vliegtuig zorgt er meteen voor dat je die motor opblaast

Meteen bad sport en een speler die het niet kon waarderen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...