Jump to content

Het beste appartement


Die Hard

Recommended Posts

Alhoewel de luxe appartementen (beginnend vanaf Del Perro Heights, apt. 7 voor $200.000) allemaal hetzelfde interieur hebben, zijn het de uitzichten over Los Santos die het verschil maken. Welk appartement heeft naar jouw mening het beste uitzicht en/of is het meest gunstig gelegen, en is daarom de beste koop?

Inmiddels heb ik zo'n $470.000 verdiend en ben al een tijdje aan het rondkijken naar een leuk appartement. Ik zit ontzettend te twijfelen tussen Richards Majestic, apt. 51 voor $253.000 en Eclipse Towers, apt. 40 voor $391.000. Wat advies kan ik wel gebruiken, dus welk uitzicht vinden jullie het mooist?

Richards Majestic, apt. 51:

8a3yBKG.jpgMj9yMDB.jpg

Eclipse Towers, apt. 40:

EclipseTowers1_zps71c42dd0.jpgEclipseTowers2_zps7c8e3cf5.jpg

Ik ben ook benieuwd naar jullie mening: welk appartement heb je in bezit en wat vind je ervan? Tevreden met je aankoop? Laat het horen! :)

Voor een overzicht van alle appartementen, inclusief hun uitzicht, zie de onderstaande video:

Edit: Weet je wat, ik maak er gewoon een poll bij. ^_^

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    4

  • johanhummer

    3

  • dionkoffie

    3

  • UberBug

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben erg tevreden met mijn Eclipse Towers, Apt. 40. Ik vind het juist wel prettig dat het buiten het centrum ligt en het uitzicht is prachtig. Vooral 's avonds en 's nachts is de skyline van Los Santos erg mooi om te zien. Je betaalt uiteraard wel meer voor het uitzicht maar het is maar net hoeveel je er voor over hebt. Ik ga er voorlopig in ieder geval niet uit :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf het huis in Del Perro gekocht, maar ik ben niet super tevreden met mijn aankoop. Mijn uitzicht is voor namelijk op een park en heel veel gebouwen, ik wacht nu op Rockstar Games voor het geld van 500.000.. Dan koop ik een appartement in Eclipse :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Inmiddels heb ik Eclipse Towers, apt. 40 voor $391.000 aangeschaft! Ontzettend tevreden. :D

Wat fotootjes:

0_0.jpg

0_0.jpg

0_0.jpg

hoe komen jullie aan zoveel geld?

Ik heb heel veel races gedaan en des te hoger je level is, des te meer geld je verdient als je wint. Op dit moment verdien ik zo'n $11000 als ik een race met vier of meer personen win.

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Die hard, dat is zeker een mooi uitzicht.

Het word tijd dat ik ook eens een wat groter appartement ga aanschaffen. Ik ben mijn app. van 87K al meer dan zat.

Helaas gaat het sparen niet hard, omdat ik me steeds laat verleiden af en toe iemand op te jagen en daarbij verscheidene keren dood ga....zucht :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...