Jump to content
Dutchy3010

Weer een nieuwe update voor GTA: Online!


gallery_1_5_129265.jpg

Zoals reeds op enkele plekken op dit forum is aangegeven, heeft Rockstar Games weer een nieuwe patch uitgebracht. Enkele fixes die deze patch bevat:

  • Een aantal bugs met betrekking tot het bezit van auto's en modificaties op auto's zijn opgelost.
  • Sommige spelers ontvingen geen crew uitnodigingen ingames. Dit is nu opgelost.
  • Spelers kunnen maar tot 500 dollar verliezen indien zij worden vermoord.
  • Enkele wijzigingen m.b.t. de character creator.
  • En meer!

Daarnaast heeft Rockstar bekend gemaakt dat in het begin van volgende week de eerste 250.000 dollar op de rekeningen wordt gestort:

Hey guys, in regards to questions about the first deposit of GTA$. We're aiming to make the first deposit of $250,000 in all players accounts early next week once we've confirmed that any remaining game progress issues have been fixed for the community in this latest title update. Thanks for understanding and stay tuned to the Newswire for more details.

(Met dank aan VFreak, die een headsup gaf in de statusupdates!)

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Deze twee fixes/verbeteringen spreken me vooral aan:

  • Fixes an issue that caused personal vehicles to be duplicated
  • Players now only lose a maximum of 500 GTA$ upon death in Freemode

Ik dacht trouwens dat ik gek was toen dat eerste in de citaat boven me tegen kwam. Dan stapte ik in mijn eigen wagen als ik bijvoorbeeld dood was gegaan ofzo, stapte weer uit en kon er dan ineens weer niet in. Bleek mijn 'echte' eigen wagen een paar meter verderop te staan. Rare bug. :clown:

Maar fijn dat Rockstar Games zo snel reageert op de problemen en ze zo snel mogelijk probeert op te lossen. :)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mensen al kan je online, hij saved toch niet, dus vergeet dat geld maar.

Bij mij saved ie wel, en werkt alles gewoon perfect en snel.. Ik vraag me af waarom het bij jou (jullie) nog niet werkt..

Bij mij saved ie juist helemaal niet. Elke keer als ik er inlog krijg ik na 5 a 10 minuten spelen de foutmelding dat de "cloud servers" niet online zijn, dan stopt mn Gta:online en kom ik terug in de singleplayer :-(

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...