Jump to content
Dutchy3010

Weer een nieuwe update voor GTA: Online!


gallery_1_5_129265.jpg

Zoals reeds op enkele plekken op dit forum is aangegeven, heeft Rockstar Games weer een nieuwe patch uitgebracht. Enkele fixes die deze patch bevat:

  • Een aantal bugs met betrekking tot het bezit van auto's en modificaties op auto's zijn opgelost.
  • Sommige spelers ontvingen geen crew uitnodigingen ingames. Dit is nu opgelost.
  • Spelers kunnen maar tot 500 dollar verliezen indien zij worden vermoord.
  • Enkele wijzigingen m.b.t. de character creator.
  • En meer!

Daarnaast heeft Rockstar bekend gemaakt dat in het begin van volgende week de eerste 250.000 dollar op de rekeningen wordt gestort:

Hey guys, in regards to questions about the first deposit of GTA$. We're aiming to make the first deposit of $250,000 in all players accounts early next week once we've confirmed that any remaining game progress issues have been fixed for the community in this latest title update. Thanks for understanding and stay tuned to the Newswire for more details.

(Met dank aan VFreak, die een headsup gaf in de statusupdates!)

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

bij mij saved ie ook gewoon denk dat het hij het bij sommige gewoon niet doet

Die cloud servers liggen er gewoon nog erg vaak uit had liever gezien dat ik de safe game gewoon kon doen op me ps3 zelf. Heb wel aantal keren online kunnen gamen en werd alles netjes opgeslagen. Ik heb er vertrouwen in dat het goed komt

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

wat heb je eraan als je togh niet online kan..zou willen dat dat eerst word opgelost.. ;)

Kan je nog steeds niet online??

na enkele aanpassingen in de router nu wel..al hoewel hij nog wel vaak zegt unable to save..maar dat zal hem wel in rockstar zitten..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...