Jump to content

Bad sport - wat vind jij?


Dutchy3010

Recommended Posts

Ik ben er gisteravond even achter gekomen wat nou het nadeel is van dit systeem.. Ik stond met een TITAN op de landingsbaan van het Los Santos Airport en er reed iemand met zijn persoonlijke voertuig achterop mijn Titan. Vervolgens ontploft de hele boel, wat ik sowieso al niet snapte, en kreeg ik daar de schuld van. Had gelijk een mooie witte hoed op mijn hoofd en was niet meer welkom in de publieke good sports servers. Zit dus twee dagen in een server vol met mensen die ouwehoeren.

ja hier moet inderdaad een oplossing voor gevonden worden want dit is niks, een maat van mij reed vandaag in een tank door de stad in een open room, en constant reden spelers tegen hem aan, met als gevolg dat hij al heel snel een badsport werd.. maar ik vraag me af wat je hieraan kan doen..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    8

  • FcUtreg4Life

    8

  • Big Boss

    7

  • --Simon--

    4

  • 4 weken later...

Ben sinds vanmiddag voor het eerst Bad Sport. Ik had er voordien nog niet bij stilgestaan, maar je kan dus ook alleen maar racen en deathmatches spelen met andere bad sports.. Wat kan je daar verkeerd doen? Iemand doodschieten? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ben sinds vanmiddag voor het eerst Bad Sport. Ik had er voordien nog niet bij stilgestaan, maar je kan dus ook alleen maar racen en deathmatches spelen met andere bad sports.. Wat kan je daar verkeerd doen? Iemand doodschieten? :7

ik was door een bugje bad sport ik reed met mijn limozine tegen een auto en boem die had sticky bomb :puh:

(pS nu allang niet meer :)

Link to comment
Delen op andere websites

De reden dat ik mensen niet afknal is dat ik het zelf niet leuk vind als het bij mij gebeurt, dus dan doe ik het ook niet bij een ander.

'Wat gij niet wil dat gij geschied, doe dat ook een andere niet' (ofzoiets).

Dit is net zoals met beuken tijdens een race. Soms als een race net begonnen is wordt ik tegen mijn kont gebeukt en sta ik achterstevoren op de baan. Dit is dus echt kut. Daarom doe ik het niet bij andere spelers omdat zij dat ook kut vinden als ik dat bij hen doe.

Maar blijkbaar denken zij er dan weer anders over als zij beuken uitdelen

Andere mensen hebben zo'n gevoel blijkbaar niet????

Link to comment
Delen op andere websites

De reden dat ik mensen niet afknal is dat ik het zelf niet leuk vind als het bij mij gebeurt, dus dan doe ik het ook niet bij een ander.

'Wat gij niet wil dat gij geschied, doe dat ook een andere niet' (ofzoiets).

Dit is net zoals met beuken tijdens een race. Soms als een race net begonnen is wordt ik tegen mijn kont gebeukt en sta ik achterstevoren op de baan. Dit is dus echt kut. Daarom doe ik het niet bij andere spelers omdat zij dat ook kut vinden als ik dat bij hen doe.

Maar blijkbaar denken zij er dan weer anders over als zij beuken uitdelen

Andere mensen hebben zo'n gevoel blijkbaar niet????

Hoho..ook hiero...die er zo over denkt. Dus je bent niet alleen...en ik weet zeker dat er vele met ons zijn die hetzelfde denken.. Zitten waarschijnlijk alleen steeds in een andere sessie lol

Link to comment
Delen op andere websites

De reden dat ik mensen niet afknal is dat ik het zelf niet leuk vind als het bij mij gebeurt, dus dan doe ik het ook niet bij een ander.

'Wat gij niet wil dat gij geschied, doe dat ook een andere niet' (ofzoiets).

Doe ik daarom alleen bij mensen die als eerste het vuur op mij openen. ;)

Dit is net zoals met beuken tijdens een race. Soms als een race net begonnen is wordt ik tegen mijn kont gebeukt en sta ik achterstevoren op de baan. Dit is dus echt kut. Daarom doe ik het niet bij andere spelers omdat zij dat ook kut vinden als ik dat bij hen doe.

Maar blijkbaar denken zij er dan weer anders over als zij beuken uitdelen

Andere mensen hebben zo'n gevoel blijkbaar niet????

Racen probeer ik ook altijd zo fair mogelijk te doen, maar ja .... 'n ongelukje zit in 'n klein hoekje. Zeker bij mensen die nogal vaak van hun racelijn afwijken om hun positie te verdedigen. Soms zit je er dan al tegenaan voor je er erg in hebt. Die gasten die beuken om te beuken ben ik idd ook zat. En het lullige is ... ze vernaggelen niet alleen jouw race, maar vaak ook hun eigen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Hallo allemaal,

Ik ben ook nieuw hier op dit forum. Heb GTA V een paar dagen geleden voor de Xbox360 gekocht en hij bevalt uiteraard prima haha.

Als ik het zo lees allemaal dan heb ik als nieuweling op GTA Online best wat te vrezen als ik het goed begrijp. Waarschijnlijk had Rockstar wel verwacht dat er veel mensen zullen zijn die onsportief zullen zijn, vandaar zo'n bad sport systeem. Ik heb er nog geen ervaring mee maar zoals ik het begrijp klinkt het goed. Ben dan ook benieuwd naar hoe het werkt. Grootste punt voor mij zal andere spelers zijn haha

Link to comment
Delen op andere websites

Sjonge jongen zeg, wat een gehuil allemaal... Als je niet gekilled wil worden in een open lobby ga dan of een solo lobby in of ga in passive mode. Toen ik net begon met spelen vond ik het ook we eens vervelend dat ik in open lobbies werd doodgemaakt door andere spelers en deed ik voornamelijk missions. Maar al snel begon ik het ook wel spannend te vinden om dat soort spelers te ontwijken en uiteindelijk terug te vechten. En dan wordt je een keer gekilled. So what? Trek het je niet aan. Het is maar een spelletje.

Dit is zoals rockstar het bedoeld heeft. Waarom anders kleurtjes op je wapens unlocken door andere spelers te killen, bounties, crate drops, kill target en armored trucks? Persoonlijk vind ik het lame dat je bad sports krijgt als je iemands voertuig sloopt. Je moet er al voor betalen waarom dan ook nog bad sports?

Anyways, laat je niet ontmoedigen door andere spelers die achter je aan zitten. Ga lekker met vrienden spelen en lol maken. Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd vaker in friend sessions wordt gekilled dan in een open lobby. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Laatst reed ik op een kruispunt af en schoof een andere speler zo voor, ik moest echt in de remmen terwijl ik van rechts kwam !

Ook een keer gehad dat er iemand voor mij kwam staan en onbeleefde gebaren naar mij maakte, ik speel nu nog zelden online door dit soort asociaal gedrag van sommige spelers.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Bad Sport een vrij goed initiatief van Rockstar. Zo heb je veel minder Hackers, Psychopaths en Glitchers in GTA Online.

Als er geen Bad Sport Pools waren, dan was het een klere bende geweest. Maar ik kom nog genoeg verhalen tegen dat niet

allang alle Hackers, Glitchers zijn aangepakt. Hopelijk is R* daar nog steeds druk mee bezig :D

Link to comment
Delen op andere websites

Laatst reed ik op een kruispunt af en schoof een andere speler zo voor, ik moest echt in de remmen terwijl ik van rechts kwam !

Ook een keer gehad dat er iemand voor mij kwam staan en onbeleefde gebaren naar mij maakte, ik speel nu nog zelden online door dit soort asociaal gedrag van sommige spelers.

En vergeet het door rood rijden niet, ongelooflijk.
Link to comment
Delen op andere websites

Bad Sport is goed bedacht. Maar het is heel slecht uitgewerkt. Ik ben nog nooit Bad Sport geweest (ik kill ook niet veel mensen). Maar ik blaas zo nu en dan wel een auto op. Dat kan ik wel 100 keer doen maar Bad Sport word je waarschijnlijk niet. Ik weet niet exact wanneer je Bad Sport word. Maar dan moet je wel heel veel doen (spelers killen, auto's opblazen) Iemand enig idee wanneer je Bad Sport word?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...