Jump to content

Bad sport - wat vind jij?


Dutchy3010

Recommended Posts

Laat ik vooropstellen dat ik het Bad Sport-systeem in theorie een heel goed idee vind. Dat men gestraft wordt voor onsportief gedrag is een prima zaak. Maar ik lees natuurlijk ook wat anderen meemaken, en de pechvogel naar je kop geslingerd krijgen omdat je in een jolige bui de auto van je vriend opblaast is niet echt tof. Nou ben ik zelf nog niet in aanraking gekomen met het 'Bad Sport zijn', maar ik kan me goed voorstellen dat het frustrerend is. Uitzonderingen maken voor vrienden en crewleden vind ik wel een aardige oplossing. We moeten natuurlijk wel hersenloos kunnen aankloten met GTAF'ers. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    8

  • FcUtreg4Life

    8

  • Big Boss

    7

  • --Simon--

    4

Wat betekent dat verrekte hoedje?? had er gister ook 1 met zo'n hoedje in mijn spel...

Dat was een vervelend mannetje

dat betekent dat je bad sport bent , zoals ik nu , en je kan er niet 1 gezien hebben aangezien alleen de bad sports met elkaar mogen spelen , en de ''eerlijke'' mensen met elkaar mogen spelen

ik meende dat hij een puntmutsje op had, zal me wel vergist hebben dan. Kan je als je bad sport bent dat mutsje dan ook niet afzetten??

Het kan zijn dat die speler net bad sport geworden was. Dan blijft hij in de server net zolang hij zelf stopt. Zodra hij uit die server gaat komt hij enkel in een server met andere bad sports terecht voor 48u. Dat had een maat van me ook. Opeens lieo hij naast me met zo'n puntmuts op zn kop. Dus het kan zeker zijn dat je er zo 1 hebt zien lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het gevoel dat het wel wat tegenwerkt. Leden willen niet dat hun autot kapot wordt gemaakt, maar doen het zelf wel. Vind dat soms wel hypocriet. Ach ja, het blijft GTA :7

Exact dit, exact dit...

Daarnaast vind ik dat je als speler best andere spelers mag irriteren. Het is tenslotte GTA, er mag best getrolled worden. Anders moet je naar mijn mening gewoon in een invite only lobby zitten of je verzamelt wat vrienden om een tegenaanval in te zetten! :)

Klopt, dan moet je maar lekker veilig bij je vriendjes zitten in je garage, of je huisje. En gelukkig bestaat Merryweather ook nog om Merceneries en Airstrikes te laten komen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je trouwens ook nog uit zo een badsport server komen? Of zit je daar dan voor altijd in "vast" ?

Volgens mij wel, als je je een tijdje goed gedraagt, kun je er weer uit komen. Durf dit niet met de volle 100% te zeggen..

Link to comment
Delen op andere websites

Beste oplossing is hier al gewoon gezegd. Maak verschillende servers. Gewoon een server waar alles in kan en mag, en één waar dit niet zo is. Overigens vind ik het sowieso de grootste onzin dat als je in een friends only server zit je een badsport kan worden. Belachelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de sandking, het kutte is dat ze maar 500 hoeven te betalen als ze hem slopen. En ik mn beat moet doen om hem weer terug te krijgen. Ben 2x door een vriend van me broerthe bad sport geweest, 2e keer is 4 dagen!! Dat is echt niet leuk meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je een beetje over en weer zit te dollen kan heel leuk zijn.... maar indien je bijvoorbeeld een shop aan het overvallen ben om zo wat geld en xp te verdienen en ze schieten je van achteren neer of ze plakken een sticky bomb aan je auto tijdens een overval is niet leuk meer.... Dit soort figuren mogen van mij altijd zo'n hoedje krijgen en met zijn allen in een eigen wereld elkaar het leven zuur maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Precies. Als je elkaar wilt trollen ga dan maar lekker zelf in een aparte lobby. :7

helemaal mee eens! tof forum dit! informatie in het nederlands top :D maar wat ik kwijt wou: zelfs als je aangeeft doormiddel van je passive mode aan te zetten dat je niet dood gemaakt wil worden komen sommigen dood leuk even expres over je heen rijden omdat je dan wel dood kan. en het blijven wachten meermaals voor iemands garage tot je naar buiten rijd en diegene dan doorzeven is ook wat de vieze etterbakken ook wel genoemd badsporters een hobby van hebben gemaakt! zeer iritand want je weet dat iemand die uit de garage rijd in eerste instantie machteloos is tot hij helemaal uit de garage is gereden of als je rustig even aan het rijden bent wordt je zwaar vervelend opgejaagd en uiteindelijk neergeschoten terwijl ik bij diegene weg rij en hem duidelijk laat merken dat ik het zachts gezegd vervelend vindt dat diegene mij opjaagt en killed terwijl ik hem niks heb misdaan aangezien ik druk bezig was met geld verdienen en levels up gaan en rond rijden natuurlijk lol maken ik heb zwaar de pest aan spelers die andere spelers gaan killen terwijl zij geen vlieg kwaad doen en gewoon hun spelletje proberen te spelen als je het zelf uit lokt of een bounty op je dak hebt is het een ander verhaal ik ben nu al vanaf maandaag tot vandaag met ong 4 uurtjes slaap hooguit non stop bezig met gamen online en ben nog steeds goodsport! je kunt elkaar ook helpen inplaats van afschieten want samen doe je de meeste missies sneller dan alleen en zo zijn er meer voordelen als je samen werkt en wil je dan zo graag even autos opblazen bel dan simion was het volgens voor een job die heeft vaak nog wel dat je een heel stel autos mag opblazen en je moet dan eerst mensen afschieten en ja die schieten ook terug badsporters! maar kom op de game is 18+ dus gebruik verstand zou ik zeggen van 18+ je bent zo vrij als een vogeltje in gta online ik vind de badsport een goede uitvinding jammer dat het zo te horen en merken overal nog niet echt goed is maar het is er inelkgeval dus dan is een vieze etterbak mooi 2 dagen opgehoepeld naar zn eigensoort kunne ze daar gaos maken :D zo dit moest ik even kwijt nadat ik hier het een en ander las en zelf nu al een best poosje nonstop online aan het gamen ben ik ontwijk inmiddels zo veel mogelijk spelers buiten de missies om die niet in mijn vriendenlijst staan om frustratie te voorkomen want ik speel voor mijn plezier maar als het niet anders kan dan ga ik de strijd wel aan :D of je krijgt gewoon een bounty van mij :) gelukkig zijn er ook nog de goede players die normaal doen en dat zijn er gelukkig nog genoeg :D NIET ELKE BADSPORTERS zijn slecht alleen de veel killers and boomers for no reason AGIAN AGIAN......

Link to comment
Delen op andere websites

bad sport ik kom der door 1 bug in 2 dagen wat nu nog maar 1 dag en 4 uur en 14 min is real dag alleen ik wordt uit lucht geschoten met mijn rpive jet

ik spawn op de grond en daar staat een crew met 5 tanken...

Link to comment
Delen op andere websites

Even compleet off-topic jongens en meiden, maar er bestaat ook nog zoiets als interpunctie. Gebruik dit dan ook.

Sorry moderators dat ik jullie werk nu even doe, maar na het lezen van SteamblazerXL's betoog (wiens mening ik overigens deel) moest ik dit even kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

Even compleet off-topic jongens en meiden, maar er bestaat ook nog zoiets als interpunctie. Gebruik dit dan ook.

Sorry moderators dat ik jullie werk nu even doe, maar na het lezen van SteamblazerXL's betoog (wiens mening ik overigens deel) moest ik dit even kwijt.

Je kon hem toch ook een PM sturen? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...