Jump to content

Bad sport - wat vind jij?


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    8

  • FcUtreg4Life

    8

  • Big Boss

    7

  • --Simon--

    4

En nu weer on-topic.

Zelf vind ik het wel een goed systeem, ik moet nu altijd wegrijden voor mensen die constant achter je aan te lopen gaan om je te vermoorden. Houd zelf nooit van dat vechten onderling, laat mij maar lekker ongestoord missies doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Weer op het onderwerp te komen, ik heb héél vaak auto's gesloopt omdat mensen mij doodschoten, of mijn auto zelf kapot maakten, maar ik heb nog nooit een 'Bad Sport' Notering gekregen confused2.gif

Zo nu en dan eens een personal vehicle opblazen kan echt geen kwaad. Het wordt pas problematisch als je dat systematisch begint te doen. Als iemand met een bounty in zijn auto zit dan knal ik 'm net zo lief meters hoog de lucht in met een Buzzard.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het bad sport systeem goed, maar wat sommige zeggen over dat ze het lastig vinden als iemand hun auto kapot knalt begrijp ik niet echt.

De verzekering wordt toch voor jou betaald? Je hoeft alleen maar eventjes te bellen en je hebt hem terug.

Ik blaas elke dag wel een paar auto's op, maar ik betaal het toch?

Ik weet niet precies hoeveel je er op mag blazen voor je een bad sports bent maar dit is volgensmij ook erg hoog.

Laatst met de crew een crewfoto gemaakt. komt een gast bij die ik geinvite had, blaast al onze auto's op.

Geen bad sport. Dus dit werkt volgensmij ook nog niet echt goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Weer op het onderwerp te komen, ik heb héél vaak auto's gesloopt omdat mensen mij doodschoten, of mijn auto zelf kapot maakten, maar ik heb nog nooit een 'Bad Sport' Notering gekregen confused2.gif

Zo nu en dan eens een personal vehicle opblazen kan echt geen kwaad. Het wordt pas problematisch als je dat systematisch begint te doen. Als iemand met een bounty in zijn auto zit dan knal ik 'm net zo lief meters hoog de lucht in met een Buzzard.

Ik had daar wel heel last van gisteren, nieuwe auto geüpgrade. Alles nieuw en netjes, komt er zo'n gast met een Buzzard vliegen, heb niks tegen hem verkeerd gedaan, of hem beledigd. Hij schoot wél met zijn kanonnen op de auto, ja. Hij moest de verzekering betalen, maar ik kan er dus niet tegen dat zulke mensen op een of andere ramptour gaan om iedereen dood te knallen met een Buzzard, en dat geldt dan ook voor een Straaljager. Wat iemand al zei, er zijn duizenden auto's en mensen die je kan doodknallen. Waarom dan speciaal meerdere keren iemand zijn auto slopen? Van mij mag dat ook wel bij het 'Report Menu' van GTA: Online. Dat je iemand zelf kan melden voor 'Bad Sport' gedrag.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er gisteravond even achter gekomen wat nou het nadeel is van dit systeem.. Ik stond met een TITAN op de landingsbaan van het Los Santos Airport en er reed iemand met zijn persoonlijke voertuig achterop mijn Titan. Vervolgens ontploft de hele boel, wat ik sowieso al niet snapte, en kreeg ik daar de schuld van. Had gelijk een mooie witte hoed op mijn hoofd en was niet meer welkom in de publieke good sports servers. Zit dus twee dagen in een server vol met mensen die ouwehoeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het systeem dus echt drie keer niks, vaak genoeg word ik door mensen aangevallen terwijl ze in hun auto zitten. Dus wat doe ik? juist ik gooi een sticky op ze. Heb onderhand meerdere waarschuwingen gehad. Het systeem beschermd eigenlijk alleen maar badsports lijkt het, mensen rijden je steeds over maar je mag ze niks terug doen. Beetje omgekeerde wereld als je het mij vraagt. En eerlijk gezegd vind ik mensen die zeuren over dat ze worden neergeschoten erger dan badsports, ze zouden daar wel een server voor mogen opzetten met de naam Crybaby's. Als je lekker overvallen wilt plegen zet hem dan op invite only of op friend session. Jij overvalt een winkel en iemand overvalt jou weer, dat krijg je met criminelen. Ook bij de eerdere berichten op deze thread vraag ik mij af of mensen wel gta online snappen. Auto's worden vergoed door je verzekering, pimp jij een auto maar koopt geen verzekering dan ben je in mijn ogen je auto niet waardig. Ga dan ook niet janken dat die gesloopt word en je geen aanspraak op je verzekering kan maken. Maar dat is mijn mening. Dan hadden we iemand die lekker rustig wou rond cruisen, daar is private only voor bedoeld. Wat ik bijvoorbeeld ook heerlijk vind is baiten, je pakt een helicopter gooit een sticky naar binnen en zet hem op een druk kruispunt neer. Je wacht vervolgens met een vriend boven op een gebouw totdat iemand hapt. Zijn aardig wat mensen die dat niet kunnen hebben. terwijl andere het geweldig vinden als het bij hun gebeurd. Maar het klote vinden om neergeschoten te worden vind ik maar raar, het spel en spelers zijn voor een groot deel niet politiek correct en dat hoef je van de meerderheid dus niet te verwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja .... er is natuurlijk wel 'n verschil tussen af en toe eens neergeschoten worden of je het spelen onmogelijk gemaakt worden. Ik bedoel, gisteren kon ik niet eens bij m'n huis/garage komen omdat 3 gasten het briljante idee opgevat hadden om daar te gaan posten en iedereen die daar aan kwam rijden/lopen af te knallen/op te blazen. Sorry hoor, maar dan word ik idd niet vrolijk. Als ik relax rondloop/rij en ik zie in noodvaart 'n andere speler op me af komen dan maakt het me niet uit of hij me killt. Sterker nog, dan zie ik het zelfs als sport om hem voor te zijn. Maar pak daarna je winst/verlies en move on!

Link to comment
Delen op andere websites

@Utreg helemaal eens.

Het is inderdaad niet erg om een keer neergeschoten te worden, maar de wijze hoe en waarop sommige blijven kl@ten. Deze hebben maar 1 doel en dat is zoveel mogelijk iemand het leven zuur maken. Ben je neergeschoten blijven wachten tot je weer met beide benen op de grond staat om je vervolgens gelijk weer neer te knallen. (Met bv een sniper) Vaak zijn het figuren met een hoog level (vandaag eentje met level 100) en een flinke bankrekening die lopen te kl@ten omdat ze schijnbaar geen doel meer hebben en zich vervelen. Al vraag ik mij af op welke wijze deze aan level 100 is gekomen, dit even tussendoor.

Voor de mensen zoals ik, die nog beneden de level 15 zitten, wordt het dan zeer moeilijk om je eigen tegen dit soort figuren te verweren en je level omhoog te krijgen. Vanaf level 15 worden pas items unlocked om je (nog) beter te bewapenen. Al vind ik het dan nog steeds onzinnig om iemand steeds te blijven neerknallen. Pak dan de mensen met een hoger level die ook geen doel meer hebben of maak er een sport van met vrienden onder elkaar in een eigen sessie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben sinds gisteravond ook bad sport, ik heb nog een hele tijd met mijn mutsje in de normale room gezeten met good-sports.

Pas nadat ik de PS3 uit heb gezet en vervolgens weer aan heb gezet kom ik bij Bad-sports in de room.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik werd gisteren gekickt door andere spelers terwijl ik mijn nieuwe appartement aan het bezichtigen was, ga ik terug online kreeg ik een waarschuwing dat als ik te vaak tijdens een session/sessie (had ik helemaal niet, was amper 5min online en meteen mn 500k gebruikt voor woning meer niet) quitte, ik een badsport zou worden. Nogmaals ik had geen missie of sessie en ik quitte ook niet, maar werd simpelweg gekickt. No big deal overigens, denk gewoon een bug(je) of wat dan ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...