Jump to content

Bad sport - wat vind jij?


Dutchy3010

Recommended Posts

En toch moet je om de een of andere reden precies die 15 mensen gaan treiteren, terwijl er honderden auto's, voetgangers en politieagenten zijn.

Ja maar dat lijkt mij niet meer dan logisch. Je speelt GTA Online voor de multiplayer, voor de online interactie. NPC's zijn er ook in de singleplayer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    8

  • FcUtreg4Life

    8

  • Big Boss

    7

  • --Simon--

    4

Maar je moet wel gewoon de kans hebben om normaal te kunnen spelen in een normale lobby, toch? Daarom ben ik begonnen met GTA: Online, om normaal te kunnen spelen met mensen en niet om in een aparte lobby te gaan.

Misschien hebben wij dan een andere interpretatie van "normaal" spelen. Ik vind dat je in een GTA game ook best mensen hier en daar mag trollen. Auto's opblazen en mensen killen is nou eenmaal ook een groot aspect van het spel.

Hier en daar een wagen opblazen betekent ook niet meteen Bad Sport. Ik blaas regelmatig spelers op (die zielepoten die je zonder reden achtervolgen) en krijg nog steeds constant Good Sport bonussen. Pas als je op een ware rampage gaat en een stuk of 10 wagens opblaast krijg je Bad Sport.

Bewerkt: door --Simon--
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vrees dat het killen van de mede spelers in een server ook een nasleep is van GTA IV

Simpelweg omdat daar niets te doen wat zat iedereen maar een beetje op elkaar te knallen ;)

Zelf schiet ik eigenlijk niet op iemand in een Public Server, tenzij er iemand op mij schiet, dan is diegene meteen de sjaak

ZOndag begon er nog eentje op me te schieten, met wat vrienden zorgden we ervoor dat hij 20 keer dood ging, dus hij was ook nog eens 10k kwijt, zo leren ze het wel af :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja precies, je speelt voor de interactie. Niet om opgeblazen te worden. Ik speel geen GTA: Online om opgeblazen te worden door, ik noem het maar zielepoten, die niks te doen hebben, maar om gewoon te spelen met vrienden van me. Als ik opgeblazen wil worden schiet ik zelf wel een RPG op de grond. Ik denk ook niet dat mensen speciaal GTA: Online spelen om elkaar af te schieten en om lekker dood te gaan. Ga dan CoD of Battlefield doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik knal alleen mensen neer als ik meet dat ze het op mij gemunt hebben. Zo reed er ooit iemand langs, trapt keihard op de remmen toen ie me zag en stapt uit. Toen wist ik van dit is voor mij. Die dus afgeknald. Ook een andere keer na een missie, was ik naar mijn auto aan het lopen, toen iemand een weg zicht naar mij, om mij aan te rijden. Hij nam precies de weg naar mij toe en dat kan geen toeval meer zijn. Die was dus ook dood. Dus straf die rotzakken maar is.

Ik heb 1 keer iemands auto opgeblazen. Ik krijg wel iedere keer de melding dat: If youre a good sport, you'll get periodiek rewards. Maar ik heb volgens mij nog nooit iets gekregen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja precies, je speelt voor de interactie. Niet om opgeblazen te worden. Ik speel geen GTA: Online om opgeblazen te worden door, ik noem het maar zielepoten, die niks te doen hebben, maar om gewoon te spelen met vrienden van me. Als ik opgeblazen wil worden schiet ik zelf wel een RPG op de grond. Ik denk ook niet dat mensen speciaal GTA: Online spelen om elkaar af te schieten en om lekker dood te gaan. Ga dan CoD of Battlefield doen.

Al rank 100? Doe je goed..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vrees dat het killen van de mede spelers in een server ook een nasleep is van GTA IV

Simpelweg omdat daar niets te doen wat zat iedereen maar een beetje op elkaar te knallen ;)

Zelf schiet ik eigenlijk niet op iemand in een Public Server, tenzij er iemand op mij schiet, dan is diegene meteen de sjaak

ZOndag begon er nog eentje op me te schieten, met wat vrienden zorgden we ervoor dat hij 20 keer dood ging, dus hij was ook nog eens 10k kwijt, zo leren ze het wel af :puh:

Bij Grand Theft Auto IV gebeurde dat soort dingen inderdaad ook veel. Dat was dan ook precies de reden dat ik nooit in servers speelden waar de Friendly Fire uit stond. Als ik in de multiplayer van Grand Theft Auto V last heb van vervelende irriterende spelers dan zet ik gewoon voor 100 dollar die mode aan dat niemand mij meer kan vermoorden. Dan is het al snel niet meer interessant om bij mij te gaan irriteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vrees dat het killen van de mede spelers in een server ook een nasleep is van GTA IV

Simpelweg omdat daar niets te doen wat zat iedereen maar een beetje op elkaar te knallen ;)

Zelf schiet ik eigenlijk niet op iemand in een Public Server, tenzij er iemand op mij schiet, dan is diegene meteen de sjaak

ZOndag begon er nog eentje op me te schieten, met wat vrienden zorgden we ervoor dat hij 20 keer dood ging, dus hij was ook nog eens 10k kwijt, zo leren ze het wel af :puh:

Bij Grand Theft Auto IV gebeurde dat soort dingen inderdaad ook veel. Dat was dan ook precies de reden dat ik nooit in servers speelden waar de Friendly Fire uit stond. Als ik in de multiplayer van Grand Theft Auto V last heb van vervelende irriterende spelers dan zet ik gewoon voor 100 dollar die mode aan dat niemand mij meer kan vermoorden. Dan is het al snel niet meer interessant om bij mij te gaan irriteren.

Zodra jij in passieve mode gaat, en in een auto stapt ben je al weer af te schieten hoor. Heb het 1x gedaan.

Die persoon dacht mij om te leggen, alleen ging hij er zelf aan. Hij kwam terug in passieve mode, en stapte in een auto, waarop mijn assault rifle wat gaten door zn kop boorde.

En volgens mij is iemand in passieve mode ook plat te rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Bad & Good sports een heel goed idee van rockstar, enkel vind ik dat het wel wat aangepast moet worden. Als je een auto van iemand hebt opgeblazen, vind ik niet dat je bad sports hoort te krijgen, Ja, sommige spelers wel, daarom vind ik dat degene waarvan de auto is opgeblazen de mogelijkheid moet krijgen om hem aan te geven als bad sport of niet, zo worden je vrienden/crew leden geen bad sports omdat jij ze niet hoeft aan te geven. Maar ik vind wel, ongeacht wie je auto opgeblazen heeft, de verzekering moet degene betalen die je auto heeft opgeblazen.

Ook spelers die een bounty hebben moet je kunnen opblazen zonder bad sports, nu kunnen ze schuilen in hun persoonlijke auto en kun je ze vanuit de lucht niet pakken omdat je hun auto niet mag opblazen.Ook hierbij vind ik dan wel weer, blaas je zijn auto op, betaal je zijn verzekering. (heb je geen geld kom je in de min te staat ofzo? - en bij zoveel in de min wordt je ook bad sports? dat is een moeilijke.)

& ik weet niet of dit helemaal bij dit topic past, maar als je je garage uit rijdt van je huis, en je wordt meteen opgeblazen door een sticky bomb, zonder dat je je auto nog hebt kunnen besturen.. dan ben je hem kwijt en kun je hem ook niet meer opvragen bij de verzekering. Degene die je opgeblazen heeft hoeft niks te betalen en is ook geen bad sport. Mijn maat is hierdoor een auto van 200k kwijt geraakt. Ik weet niet of meer mensen dit ondervonden hebben, of dat dit een eenmalige bug is?!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt t onzin doordat ik perongeluk de auto van me vrienden heb opgeblazen ben ik bad sport en kan ik 2 echte dagen niet meer met ze online spelen ik zou zeggen los dit anders op door de verzekering bijvoorbeeld omhoog tegooien als je idd teveel auto's opblaast van medespelers en doe je dit een tijdje niet gaat de verzekering weer omlaag zo blijft t voor iedereen leuk en kan je gwb met je vrienden blijven spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste, welkom op GTAForum..

Misschien is het een goed idee om je bericht te bewerken en er even een bericht van te maken met enigzins normaal taalgebruik. Verder zijn er voor zover bekend geen glitches bekend omtrent het 'bad sport' gebeuren. Je word ook alleen bad sport als je iemands persoonlijke auto opblaast. Als hij een random auto van de straat af heeft gehaald dan word je geen bad sport. Als je dus zelf een beetje oplet of het een gepimpte auto is of niet dan kan je dat al een heleboel gezeur schelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben vandaag Bad Sport geworden omdat ik Tommie's auto heb kapotgemaakt (waarvan de verzekering gratis is) terwijl we aan het rondklooien waren ...

Ik vind dat er een kleine tweak moet plaatsvinden; een Punish / Forgive systeem...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...