Jump to content

Volgende R*-game!


Dotz

Recommended Posts

Wat hoop jij van Rockstars volgende game(s)?

De GTA-serie heb ik niet inbegrepen bij de poll omdat ik dat vrij irrelevant achtte. De meeste leden zullen namelijk wel oren hebben naar een GTA6, bovendien kan daar al over gesproken worden in de GTA-subfora.

Strikt genomen zijn niet alle titels in de tweede poll franchises, ik heb het echter maar voor het gemak zo geformuleerd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    15

  • Ezra24rct3

    15

  • TekaLoca

    6

  • 3L1077

    6

L.A. Noire, god, wat verlang ik naar een nieuwe L.A. Noire! Ik ben blijkbaar echt een van de weinigen die zoveel van dit spel houdt, dat het misschien wel m'n favoriete game is van deze generatie. Ik ben dan ook voor de platinum trofee gegaan, en heb hier zeker geen spijt van!

Voor mij dus een nieuwe LA, hoewel een nieuwe Red Dead natuurlijk ook niet mis moet zijn. Agent spreekt me ook erg aan, maar ik begin meer en meer te denken dat Agent de nieuwe L.A. Noire is/wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

De derde Red Dead hoop ik. Samen met, voor mij, GTA V en ACIII de beste games van deze generatie. LA Noire vond ik niet veel aan. Hoop trouwens wel dat er ooit nog een nieuwe Manhunt en Bully komen, die franchises moeten blijven bestaaan

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga gewoon een mail sturen met de vraag of dit een idee is voor hun nieuwe Red Dead: Revolution.... :7 Ga het gewoon proberen. Kijken of ze er om kunnen lachen :D

EDIT: Ik heb een mail gestuurd! Hopelijk krijg ik zo snel mogelijk een bericht terug :)

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Moeilijke keuze, Rockstar heeft veel topgames gemaakt. Ik ben wel eens benieuwd hoe Rockstar een oorlogsgame zou maken, een spel dat zich afspeelt in de Koude Oorlog. Denk dat Rockstar hiervoor wel geschikt is. Alleen is die kans minimaal.

Ik verwacht dat Rockstar een tweede LA Noire maakt of Red Dead. Dat waren naast GTA de beste games.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga gewoon een mail sturen met de vraag of dit een idee is voor hun nieuwe Red Dead: Revolution.... :7 Ga het gewoon proberen. Kijken of ze er om kunnen lachen :D

EDIT: Ik heb een mail gestuurd! Hopelijk krijg ik zo snel mogelijk een bericht terug :)

Wat bedoel je dan met ''Revolution''? :?

Moeilijke keuze, Rockstar heeft veel topgames gemaakt. Ik ben wel eens benieuwd hoe Rockstar een oorlogsgame zou maken, een spel dat zich afspeelt in de Koude Oorlog. Denk dat Rockstar hiervoor wel geschikt is. Alleen is die kans minimaal.

Ik verwacht dat Rockstar een tweede LA Noire maakt of Red Dead. Dat waren naast GTA de beste games.

De Koude Oorlog was op zichzelf geen oorlog en zou dus niet echt een setting kunnen zijn voor een oorlogsgame (alternatieve realiteiten buiten beschouwing kunnen laten). Oorlogsettings spreken mij trouwens ook wel aan! Maar dan denk ik meer aan Frankrijk dat door de Nazi's bezet is of Saigon tijdens de Vietnamoorlog.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga gewoon een mail sturen met de vraag of dit een idee is voor hun nieuwe Red Dead: Revolution.... :7 Ga het gewoon proberen. Kijken of ze er om kunnen lachen :D

EDIT: Ik heb een mail gestuurd! Hopelijk krijg ik zo snel mogelijk een bericht terug :)

Wat bedoel je dan met ''Revolution''? :?

Dat de game zich afspeelde tijdens een revolutie... *Pakt Google Translate er bij* Ja, revolution betekent toch echt revolutie hoor.. ;)

Mijpart zal het een worst wezen als ze me terug mailen en zeggen 'Hoe kom je in vredes naam op z'n naam?'...

En als ze een oorlogs game maken, hoop ik in een stad ergens aan de kust van Engeland. En als het mogelijk is, dat je heel Engeland tot je beschikking hebt! Maar het speelt zich af rond 1944, en halverwege de Storyline breekt de hel los. De Nazi's vallen Engeland binnen, en dan moet je jezelf een weg banen door de hel om te over leven.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop op een nieuwe red dead game, dat zou waanzinnig awesome zijn :)

En anders mp4 of manhunt. Ik ben niet zo'n fan van manhunt omdat ik

het nooit heb gespeeld, maar anders hoop ik dat ze er een goed spel van

zullen maken. Je kent rockstar, ze hebben nog nooit een spel slecht gemaakt ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Serieus? Ik heb m al lang al uitgespeeld :7. Kijk anders online wat je moet doen.

OT

Een max payne 4 of la noire 2 zou het waarschijnlijk niet worden denk ik. Anders zou het een beetje uitmelkerij zijn van de franchises.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga gewoon een mail sturen met de vraag of dit een idee is voor hun nieuwe Red Dead: Revolution.... :7 Ga het gewoon proberen. Kijken of ze er om kunnen lachen :D

EDIT: Ik heb een mail gestuurd! Hopelijk krijg ik zo snel mogelijk een bericht terug :)

Wat bedoel je dan met ''Revolution''? :?

Moeilijke keuze, Rockstar heeft veel topgames gemaakt. Ik ben wel eens benieuwd hoe Rockstar een oorlogsgame zou maken, een spel dat zich afspeelt in de Koude Oorlog. Denk dat Rockstar hiervoor wel geschikt is. Alleen is die kans minimaal.

Ik verwacht dat Rockstar een tweede LA Noire maakt of Red Dead. Dat waren naast GTA de beste games.

De Koude Oorlog was op zichzelf geen oorlog en zou dus niet echt een setting kunnen zijn voor een oorlogsgame (alternatieve realiteiten buiten beschouwing kunnen laten). Oorlogsettings spreken mij trouwens ook wel aan! Maar dan denk ik meer aan Frankrijk dat door de Nazi's bezet is of Saigon tijdens de Vietnamoorlog.

de Koude Oorlog zou opzich wel kunnen, maar dan niet als een shooter. zeg maar, je bent lid van een vereniging tegen kernwapens, en als missies krijg je dingen zoals spandoeken ophangen aan kerktorens ed

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga gewoon een mail sturen met de vraag of dit een idee is voor hun nieuwe Red Dead: Revolution.... :7 Ga het gewoon proberen. Kijken of ze er om kunnen lachen :D

EDIT: Ik heb een mail gestuurd! Hopelijk krijg ik zo snel mogelijk een bericht terug :)

Wat bedoel je dan met ''Revolution''? :?

Moeilijke keuze, Rockstar heeft veel topgames gemaakt. Ik ben wel eens benieuwd hoe Rockstar een oorlogsgame zou maken, een spel dat zich afspeelt in de Koude Oorlog. Denk dat Rockstar hiervoor wel geschikt is. Alleen is die kans minimaal.

Ik verwacht dat Rockstar een tweede LA Noire maakt of Red Dead. Dat waren naast GTA de beste games.

De Koude Oorlog was op zichzelf geen oorlog en zou dus niet echt een setting kunnen zijn voor een oorlogsgame (alternatieve realiteiten buiten beschouwing kunnen laten). Oorlogsettings spreken mij trouwens ook wel aan! Maar dan denk ik meer aan Frankrijk dat door de Nazi's bezet is of Saigon tijdens de Vietnamoorlog.

de Koude Oorlog zou opzich wel kunnen, maar dan niet als een shooter. zeg maar, je bent lid van een vereniging tegen kernwapens, en als missies krijg je dingen zoals spandoeken ophangen aan kerktorens ed

Nou, dan ga ik er echt geen 60,- euro voor betalen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...