Jump to content

Volgende R*-game!


Dotz

Recommended Posts

Ik zou Rockstar ook wel eens een oorlogsspel willen zien maken. Ik heb me altijd al afgevraagd wat er zou gebeuren mocht Rockstar een variant maken op The Saboteur. Met hun oog voor details moet dat echt ongelooflijk zijn. Een game dat zich in de oorlog afspeelt lijkt me zelfs niet eens zo onmogelijk te zijn, als ze hun perspectieven wat willen verbreden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    15

  • Ezra24rct3

    15

  • TekaLoca

    6

  • 3L1077

    6

Als ik dan aan een oorlogsgame denk, denk ik meer aan infiltratie. Dan doel ik niet op een game met veel geweld, maar eerder iets vanuit een perspectief wat zich in het verzet afspeelde. (WO II) Of iets van corruptie in de Koude Oorlog.

Moeilijk om voorbeelden te geven, maar met de mensen die Rockstar heeft kunnen ze vast wel een kant op.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou Rockstar ook wel eens een oorlogsspel willen zien maken. Ik heb me altijd al afgevraagd wat er zou gebeuren mocht Rockstar een variant maken op The Saboteur.

Wij denken iets gelijkaardigs zie ik. Stel je The Saboteur voor met degelijke physics en detail...

Het spijtige is dat Pandemic failliet is verklaard en EA nooit meer iets zal doen met die franchise, ook niet doorverkopen aan bijvoorbeeld Rockstar.

Voor mij moet Rockstar enkel Red Dead voortzetten. De andere franchises zijn wel tof, maar niet echt mijn niche van gamen. Toch vraag ik me ook vaak af wat er zou gebeuren mocht Rockstar een fantasy/middeleeuwse game maken zoals Bethesda dat doet. Een Elder Scrolls door Rockstar. Of gewoonweg een realistische game in de Middeleeuwen, is dat uberhaupt ooit al gedaan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop toch wel op een spel als Agent. Het spel is helaas nog nooit uitgekomen, ook al heeft Rockstar aangekondigd dat het spel PS3-exclusief zou worden. In Juli 2013 is het handelsmerk nog wel vernieuwd. Dat betekend dat ze er nog wel mee bezig zijn. Het is helaas een kwestie van wachten.

Daarnaast hoop ik nog op een vervolg van het spel Bully. Ik heb het spel helaas nooit mogen spelen van mijn ouders, maar ik heb het wel altijd stiekem via YT gevolgd. Wat me toen opviel was dat het spel er bruut uit zag. Ik moest en zou het hebben. Maargoed, dat is er dus ook nooit van gekomen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bully is nog steeds goed speelbaar, Gekkiej! Vooral de Sholarship Edition! De game is en blijft imo een van de beste games ooit gemaakt!

Ik vraag me trouwens af of de Red Dead-serie niet aan wat vernieuwing toe is.. Een ander verhaal in (exact) dezelfde setting lijkt mij namelijk niet zo interessant..

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Bedenk wel dat een nieuwe L.A. Noire hoogstwaarschijnlijk weer de gezichtsopnameapparatuur moet gebruiken (of iets beters), wil het een poging wagen om de eerste de overtreffen. Weet iemand wie in bezit is van de apparatuur? Zover ik weet is het niet Rockstar, dus de kans op een volgende L.A. Noire schat ik voorlopig aardig klein in. :(

Verder gaat mijn grootste gok naar Agent of een andere nog niet aangekondigde titel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dan kun je ook gaan zeggen dat LA Noire een opvolging van RDR was, die vergelijking gaat dus nergens heen.

Ik vraag me inderdaad ook af wat er uiteindelijk is beslist rond Agent, ik weet er heel weinig van, dus ik kan niet echt zeggen of ik de game al dan wel of niet interessant zou vinden, dus wat extra informatie vanuit Rockstar zou daar helpen. Oftewel: is het nu geschrapt of niet?

@Basssss: liggen die rechten niet bij Team Bondi?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk (en hoop ook wel een beetje) dat Agent Rockstars game voor 2014 wordt. Stiekem hoop ik ook wel een beetje op een nieuwe Lemmings, maar denk niet dat die ooit nog komt :(

@Basssss: liggen die rechten niet bij Team Bondi?

Wat ik me kan herinneren is alles rond Team Bondi verkocht is nadat ze failliet gingen? Ik kan zo snel niet vinden waar de apparatuur heen is gegaan.

Ik meende dat de rechten van L.A. Noire allemaal van Rockstar zijn, en dat dat nooit anders is geweest. Apparatuur weet ik niet waar dat heen is gegaan, Rockstar heeft ook een deel van de medewerkers overgenomen.

Moeilijke keuze, Rockstar heeft veel topgames gemaakt. Ik ben wel eens benieuwd hoe Rockstar een oorlogsgame zou maken, een spel dat zich afspeelt in de Koude Oorlog. Denk dat Rockstar hiervoor wel geschikt is. Alleen is die kans minimaal.

Ik verwacht dat Rockstar een tweede LA Noire maakt of Red Dead. Dat waren naast GTA de beste games.

De Koude Oorlog was op zichzelf geen oorlog en zou dus niet echt een setting kunnen zijn voor een oorlogsgame (alternatieve realiteiten buiten beschouwing kunnen laten). Oorlogsettings spreken mij trouwens ook wel aan! Maar dan denk ik meer aan Frankrijk dat door de Nazi's bezet is of Saigon tijdens de Vietnamoorlog.

Agent richt zich vooral op de Koude Oorlog, maar inderdaad vooral de setting, aangezien er weinig 'direct' gevochten is.

Agent takes players on a paranoid journey into the world of counter-intelligence, espionage and political assassinations during the height of the Cold War at the end of the 1970s.

Bron: Reuters

Link to comment
Delen op andere websites

Het speelt zich allebei in de periode 19.. af.. Snapte?

Jij doet echt volkomen lukrake uitspraken heh? :7

Ik denk (en hoop ook wel een beetje) dat Agent Rockstars game voor 2014 wordt. Stiekem hoop ik ook wel een beetje op een nieuwe Lemmings, maar denk niet dat die ooit nog komt :(

Ik denk ook niet dat die nog ooit komt als hard copy-game. Maar wellicht dat ze een vervolg op PSN zouden kunnen releasen! ?Het zou ook leuk zijn als ze Lemmings6 als in-game grapje uitgeven, een beetje zoals QUB3D ofzo :D

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...