Jump to content

Volgende R*-game!


Dotz

Recommended Posts

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    15

  • Ezra24rct3

    15

  • TekaLoca

    6

  • 3L1077

    6

Ik ben er niet zo zeker van dat R* helemaal niet meer aan tafel wilt zitten met TB. Ik denk vooral dat R* problemen heeft met WOTO, maar niet met een nieuwe L.A. Noire. Maar dat hangt natuurlijk af van de uistraling die TB heeft tov R*.

Link to comment
Delen op andere websites

als volgende hoop ik dat ze eindelijk Agent gaan doen!

voor franchises hoop ik dat ze Manhunt nog gaan voortdoen!

wat ik op lange termijn zelf wil is: Agent > Bully 2 > Manhunt 3 > GTA VI > Midnight Club > Red Dead (III) > Max Payne 4 > LA Noire 2 > GTA VII - nieuwe generatie consoles

ik hoop dat ze hun Bedrijf uitbreiden één game per jaar is een beetje weinig

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

In principe zou AGENT zo langzamerhand eens uit moeten komen, maar aangezien het al eeuwen angstvallig stil blijft rond dit spel, geloof ik daar niet echt meer in. Daarentegen heeft Rockstar wel door laten schemeren bezig te zijn met 'n 3e deel in de RED DEAD franchise en daarom denk ik dat dat de volgende R* game gaat worden. En aangezien ik met name Red Dead Redemption nog veel leuker vond dan GTA, hoop ik dat dat nog dit jaar het geval zal zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb bij allebei de polls voor RDR gestemd. Ik heb RRR op de ps2 gespeeld vroeger, en daarna ook RDR voor de ps3. Vooral RDR was een machtige game. Zo met je paardje over de prairie lopen met zonsondergang.......kippenvel. Om de een of andere reden ben ik nooit echt fan geweest van de Max Payne games en Agent, dus die kunnen me eigenlijk gestolen worden vergeleken met RDR III.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
In principe zou AGENT zo langzamerhand eens uit moeten komen, maar aangezien het al eeuwen angstvallig stil blijft rond dit spel, geloof ik daar niet echt meer in.

Van mij mogen ze daar inderdaad ook wel wat meer informatie over geven, ik ben bang dat het spel niet meer gaat worden uitgebracht, het lijkt me eigenlijk best wel een vet spel, maar dan mag ik ook echt hopen dat hij voor de huidige consoles wordt uitgebracht, want anders krijg je zeker zo'n spel die alleen exclusief is voor PlayStation 4. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens verschillende bronnen (CVG, en dergelijke) zou de volgende game in maart 2015 komen. Misschien zien we op de E3 iets over Agent, misschien ook niet.

Take-Two heeft de trademark ''Agent'' verlengt. Dus het zomaar gebeuren, dat ze iets gaan laten zien.

Bron: http://www.psx-sense.nl/167000/take-two-verlengt-agent-trademark/

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens verschillende bronnen (CVG, en dergelijke) zou de volgende game in maart 2015 komen. Misschien zien we op de E3 iets over Agent, misschien ook niet.

Take-Two heeft de trademark ''Agent'' verlengt. Dus het zomaar gebeuren, dat ze iets gaan laten zien.

Bron: http://www.psx-sense...gent-trademark/

Ik denk dat ze de naam gewoon verlengen om het te houden zodat geen andere ontwikkelaar deze naam kan gaan gebruiken net zoals al die andere namen die R* geregistreerd heeft.

Al met al hoop ik natuurlijk ook dat Agent nog uitkomt, ik ga hem dan zeker kopen! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een nieuwe Red Dead zou fantastisch zijn! Heb me zo vermaakt met Redemption, zo'n grote game met zoveel mogelijk alles was perfect maar mijn tweede keus zou LA Noire zijn dat was ook een hele goede game, het was gewoon uniek.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik denk dat de volgende R* game de dlc singel player van gta v gaat worden.De dlc zou dit jaar uit komen maar dat lijkt me sterk want het is al bijna augustus en er is nog helemaal niks over bekend.

Als hij dit jaar zou uit komen was er al lang iets over bekend gemaakt.Het verhaal van gta v is nog niet helemaal klaar dus ze gaan echt nog niet aan een nieuwe game beginnen.

dus mijn verwachting is dat het de gta v uitbreiding is die volgend jaar uit komt.Of ze zijn met 2 games tegelijk bezig zou natuurlijk ook nog mogelijk zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

Hey,

Nu is het eindelijk gebeurd: GTA V is op alle platformen gereleaset, wat betekent dat R* zich nu ergens anders op kan focussen. Wat DLC kunnen we vast nog wel verwachten, maar ondertussen zijn ze vast al met een nieuwe game bezig.

Wat denk jij over R*'s volgende game? Wat hoop je? Een nieuwe Red Dead, of toch echt een volwaardige uitbreiding terug op V? Of misschien een hele nieuwe franchise, of toch nog die Agent? Het aantal mogelijkheden is groot, wat betekent dat er heel wat gespeculeerd kan worden.

Brand maar los! Wat hoop of denk jij?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...