Jump to content

Wat haat jij het meeste aan school?


Twedeldie

Recommended Posts

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Twedeldie

    11

  • Nyltje

    5

  • GuitarGuy666

    2

  • myron.b

    2

Huiswerk vind ik echt nergens op slaan. Je maakt op school al veel werk en dan moet je dat ook nog eens thuis gaan doen. Okay, als je niks in die les gedaan heb krijg je huiswerk, maar als je die les goed gewerkt hebt krijg je nog eens een pak extra werk...

En wss vinden mensen uit m'n klas trollers irritant. Ik troll hun totaal niet ofzo hoor. :engel:

Voor de rest vind ik het wel prima. :puh:

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Huiswerk vind ik echt nergens op slaan. Je maakt op school al veel werk en dan moet je dat ook nog eens thuis gaan doen. Okay, als je niks in die les gedaan heb krijg je huiswerk, maar als je die les goed gewerkt hebt krijg je nog eens een pak extra werk...

Ik ben het helemaal met je eens!

Lange dagen.

Ik altijd tot 17uur :(

Link to comment
Delen op andere websites

Die lange dagen maken me niet zoveel uit. Je zit toch altijd te klooien met vrienden. En soms heb je 40min rooster dus dan ben je om 1/2 uur uit, normaal ben ik tussen 3 en 4 uit.

Ik zit dus echt langer op school :(

In België is dat zo..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben al een tijd van school af, maar wat me altijd mateloos irriteerde was de regeling van de treinen. Als de pendelbus naar het station ook maar 2 minuten te laat arriveerde, dan had je grote kans dat je je trein vlak voor je neus het station uit zag rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben al een tijd van school af, maar wat me altijd mateloos irriteerde was de regeling van de treinen. Als de pendelbus naar het station ook maar 2 minuten te laat arriveerde, dan had je grote kans dat je je trein vlak voor je neus het station uit zag rijden.

Dat snap ik wel, want als de trein dan later komt omdat de bus er niet is zijn de andere

reizigers boos..

Link to comment
Delen op andere websites

Lange dagen, kut rooster, huiswerk, idioten, docenten en natuurlijk slechte cijfers.

Wat bedoel je met rooster? Is dat je lessenrooster?

En docenten die je haten is echt stom. Want de tijd gaat gewoon enorm

traag.

Drukte in de kantine

Ik zit in een aparte kantine met andere mensen

nooit drukte (:

>>> Door SpacyColours: Dubbelpost samengevoegd, gebruik voortaan de bewerk-knop. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...