Jump to content

Wat haat jij het meeste aan school?


Twedeldie

Recommended Posts

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Twedeldie

    11

  • Nyltje

    5

  • GuitarGuy666

    2

  • myron.b

    2

Het is geen ramp om naar school te gaan. Het is wel leuk om dingen te leren en om met mensen om te gaan, maar er zijn gewoon dingen waar je je aan kunt ergeren. Zoals mijn tijden van 8:30 tot 17:15, mensen die het beter denken te weten en bijvoorbeeld de geweldige docenten die je soms hebt. Maar zoals ik al zei, school hoeft niet erg te zijn maar er zijn gewoon dingen die beter kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb echt nooit gesnapt waarom mensen school haten. Dit topic heeft me nog weinig inzicht gegeven, waarom haten jullie die dingen dan? Zijn jullie niet geïnteresserd in intelligenter en slimmer te worden?

Kijk dat vind ik ook leuk, gwn lkkr met vrienden omgaan, mr ook nieuwe dingen leren, dat heb ik vooral bij Engels. Ik ben zo slecht in Engels en als ik iets begrijp dan ben ik best wel trots op mezelf! :D
Link to comment
Delen op andere websites

Lange dagen.

Nog wat dingen waar ik aan erger:

Irritante kinderen op school die op je gaan letten en dan gaan lachen om alles wat je zegt of doet.

Mensen die bij je komen staan en als je dan iets doet, dat degene dat meteen aan iedereen moet vertellen.

Verder nog het lessenrooster..leraren die niet duidelijk zijn..huiswerk.

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Ik walg dus van tussenuren.. Ja, wellicht klinkt het wat gek, maar het is simpelweg eenmaal zo. Sinds m'n roosterwijziging van drie weken geleden

zijn er maar liefst vier à vijf tussenuren bijgekomen, 't onaangename is misschien nog wel dat er nagenoeg niets te beleven valt omdat m'n andere

klasgenoten tijdens het specifieke tijdstip les hebben. Maar dat hebben die docenten zelf volledig in de hand gewerkt, de varkens..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Het feit dat er geen rekening wordt gehouden met mensen die wat verder weg wonen. Vandaag heb ik een of andere introductie voor een project wat pas komend studiejaar plaatsvindt, maar de uitleg van dat project vindt niet op school plaats, maar een heel andere stad, wat voor mij ook een stuk verder reizen is. Zou eigenlijk ook nu niet wakker meer moeten zijn. Moet er weer vroeg uit. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...