Jump to content
Joriz

GTAGames.nl 10 jaar oud!


In 2003 had je nog helemaal geen Facebook, Twitter en Whatsapp. Echter was ik toen wel al bezig met het online zetten van GTAGames.nl. GTAGames.nl was 10 jaar terug nog heel klein, maar groeide dankzij de hulp van enkele vroeg aanwezige leden waaronder Marius en de release van GTA San Andreas al snel uit tot één van de grootste Grand Theft Auto communities ter wereld.

Deze website gaat natuurlijk niet over mij en daarnaast had ik het nooit alleen aangekund. Zonder community en leden ben je als GTA fansite nergens. Daarom wil ik natuurlijk iedereen bedanken die in de afgelopen jaren heeft meegeholpen. Tevens wil ik hierbij wat specifieke leden extra in het zonnetje zetten. Zonder deze speciale leden was GTAGames.nl nooit geworden wat het was. De volgende ereleden krijgen daarom eeuwig respect: Eclipse, Ewoud, GTA-Sheep, Jowx, Lantyz, Le Freak, Marius en Mazzeltje. Vanaf nu zijn deze leden te vinden op de ereleden pagina smile3.gif

med_gallery_1_5_3704.jpg

Impressie van GTAGames.nl in november 2003

GTAGames.nl afbeelding
Vandaag is het ook nog is het feestje van WikiGTA. Maar liefst 8 jaar geleden kwamen we op het idee om al onze GTA kennis op een overzichtelijke en makkelijke manier te bundelen. Inmiddels bevat de Engelse WikiGTA meer dan 2000 pagina's en de Nederlandse WikiGTA meer dan 4500 pagina's. Samen ontvangen de WikiGTA's meer dan een paar miljoen weergave per maand.

GTAGames.nl afbeelding

Als dank voor de afgelopen 10 jaar geef ik ook één cadeautje naar jullie. Iedereen die komende 24 uur met een felicitatie op dit nieuwsbericht reageert maakt kans op dit exclusieve Grand Theft Auto V t-shirt. Simpeler kan niet. static.gif

Nogmaals iedereen bedankt! Op naar de volgende tien jaar GTAGames.nl borden vol nieuwe Grand Theft Auto's!

UPDATE: Mr CJ heeft het GTAV T-shirt gewonnen! Iedereen nogmaals bedankt voor de mooie, aparte en leuke felicitaties.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Lang zal GTAForum leven

Lang zal GTAForum leven

Lang zal GTAForum leven in de gloria

In de gloria, in de gloria

Hieperderpiep, hoera

Hieperderpiep, hoera

GEFELICITEERD GTAFORUM! (en vooral Joriz!)

52657b371d80a-Venziofeliciteert.png

Bewerkt: door Venzio

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gefeliciteerd GTAGames en Joriz! En natuurlijk ook een bedankje naar iedereen die geholpen heeft GTAGames zo groots te maken! Ik heb er ondertussen 5 jaar van meegemaakt en deze waren allemaal geweldig. Mogen er nog vele jaren bijkomen. static.gifstatic.gifstatic.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

10 jaar, da's heel wat, hoor. Zeker niet niks! Allemaal dankzij Joriz en zijn fantastische crew! :D

Voor mij is het trouwens ook al ruim 4,5 jaar dat ik lid ben, gaat sneller dan ik dacht. :puh:

Overigens heel mooi gebaar dat bepaalde leden nu tot erelid zijn benoemd. Mooi initiatief!

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

static.gif Gefeliciteerd, iedereen! Met name Joriz, uiteraard. Zonder hem hadden we hier uiteraard niet rondgelopen, dus een felicitatie/bedankje is absoluut op z'n plaats. Applaus.gif

Gaaf trouwens, die nieuwe rang. Zo worden de leden die het verdienen nog even (helemaal terecht) in het zonnetje gezet! :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Prachtig initiatief om diegene die GTAgames hebben helpen opbouwen zo'n speciale rang te geven, zodat hun harde inzet nooit vergeten zal worden.

Maar het belangrijkste is deze mooie mijlpaal. Gefeliciteerd GTAgames en in het bijzonder Joriz. static.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...