Jump to content
Joriz

Volgende GTAV DLC in North Yankton?


Nu we zijn bijgekomen van het feestje is het weer tijd voor een mooi gerucht. Namelijk wat er nu qua downloadable content met GTA5 gaat gebeuren. Reeds bekend is dat de komende tijd diverse gratis uitbreidingen aan GTA Online worden toegevoegd. Echter of het singleplayer gedeelte een uitbreiding krijgt is officieel nog niet bekend. Nu kunnen sommige mensen gelukkig niet laten om in de data van GTAV te gaan spitten. Onder andere onze mooie WikiGTA kaarten zijn op diverse data uit GTA5 gebaseerd. Nu zijn onze overzeese buren ook in de data van GTAV aan het spitten en hebben ze aanwijzingen gevonden dat een mogelijke DLC zich gaat afspelen in North Yankton. North Yankton is een sneeuwachtige staat (mogelijk gebaseerd op North Dakota) waar de eerste missie van GTA5 en de missie Bury the Hatchet zich afspelen. In beide missies kom je niet ver van de wegen af waardoor je niet het landschap kan ontdekken. Toch wijst de in-game kaart er op dat de wereld groter is dan een paar straten. De volgende gevonden game data toont ook aan dat North Yankton mogelijk, voor meer gaat worden gebruikt dan die twee missies. Aangezien hier duidelijk downloadable content (DLC) wordt beschreven.

#DLCMANAGEMENT#
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>

<CDataFileMgr__ContentsOfDataFileXml>
<disabledFiles/>
<includedXmlFiles/>
<dataFiles>
<Item platform="xbox360">
<filename>platform:/data/cdimages/DLC/North_Yankton.rpf</filename>
<fileType>RPF_FILE</fileType>
</Item>

Waar de gamedata van de DLC zich gaat bevinden staat al gespecificeerd

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<For>North_Yankton_DLC</For>
<rage__ptxgpuDropEmitterSettings>
<boxCentreOffset x="0.000000" y="10.000000" z="5.000000" />
<boxSize x="22.000000" y="22.000000" z="18.000000" />
<lifeMinMax x="6.000000" y="9.000000" />
<velocityMin x="-0.200000" y="-0.200000" z="-3.000000" />
<velocityMax x="1.000000" y="1.800000" z="-6.000000" />
</rage__ptxgpuDropEmitterSettings>

Deze data geeft aan dat het in de North Yankton DLC mogelijk sneeuwt





Zowel de muziek als de filmkwaliteit is slecht, maar het
laat toch goed zien hoe North Yankton eruit ziet

Wanneer er een North Yankton DLC komt en wat deze DLC in gaat houden is verder alleen nog maar speculeren. Het zou zeker mooi zijn als dit gebied voor meer kan worden gebruikt dan slechts twee missies. Gezien de grote hoeveelheid sneeuw kan Rockstar Games deze DLC prima beschikbaar maken met de kerst.

UPDATE:

Waar ik al een beetje bang voor was blijkt toch waar te zijn. Niemand heeft verder de betreffende DLC data over North Yankton kunnen vinden. Het lijkt er dus op dat we door een fantast in het ootje zijn genomen.

Ik zelf heb ook geen enkele aanwijzing kunnen vinden over single player DLC (enkel de bevestigde GTA Online DLC weten we dus). Het spijt me dus om te zeggen dat het nieuwsbericht over North Yankton hartstikke nep is en dus het enige wat we van deze sneeuw wereld kunnen zien in de twee missies van GTAV zit.

Bron DLC data: GTAForums.com

Bron filmpje:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Lijkt me een mooie uitbreiding, zeker om de sneeuw. :) Ben laatst overnieuw begonnen en als ik de tijd heb ga ik ook maar eens zwerven door North Yankton. Ook mooi om te zien dat NY niet uitgestorven is, dat er gewoon mensen zijn die bijvoorbeeld auto rijden en dat je eigenlijk overal naartoe kunt. Als Rockstar het nog een klein beetje uitbreidt lijkt het me een geweldige DLC. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vroeg me dit ook al af, want toen ik het spel uitspeelde. Dacht ik terug aan de eerste missie, helaas kon je niet met de vliegtuig erheen gaan. Maar ik heb het gevoel dat het leven van Michael, voor Los Santos wordt afgespeeld in North Yankton.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het zag er nogal een lege boel uit toen ik er rond reed, eerlijk gezegd. Die map is trouwens groter dan de paar straten zodat je in de verte niet opeens een zwart gapend gat ziet, maar een mooi uitzicht hebt langs alle kanten. De grootte van de map vind ik dus geen echte aanwijzing.

Mocht het wel zo zijn: zoveel te beter, maar dan mogen ze er toch nog een stad insteken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Cool! :D Maar ik hoop wel dat ze het op een cd doen en dat ik het niet hoef te downloaden. :)

Net als met TLAD en TBOGT gewoon op een cdtje. :)

En als hij komt als Grand Theft Auto North Yankton Collection Edition zal ik weer

de Collection Edition nemen :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Klinkt wel als een veelbelovende DLC mocht die er komen, maar dan is de vraag wat voor verhaal er achter zou hangen? Zelf zie ik graag een GTA verschijnen in bijvoorbeeld Chicago met North Yankton als een van de omliggende "lege" gebieden. Dat dan zo'n 12-15 jaar terug, spelend met een personage dat dan soms Michael en Trevor tegenkomt in de onderwereld of er contacten mee heeft. Zoiets lijkt me echter niet geschikt voor een DLC, dus wat zou het worden hier? Ik weet het niet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Volgens mij woonde Micheal en Trevor in North Yankton voordat ze naar Los Santos zijn verhuisd, daar hebben ze volgens mij ook wat bankovervallen gedaan. Weet het niet zeker hoor maar lijkt me wel voor de hand liggend, aangezien Micheal in North Yankton 'begraven' is.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waarom aan hwet einde newkids ?? Dat maakt het bijna weer ongeloof waardig :(

Diegene heeft inderdaad 'geen smaak'. Het filmpje is door iemand anders gemaakt als de ontdekking van de data in het bestand.

Het filmpje is gewoon gemaakt tijdens de missie Bury the Hatchet. Zo lang je niet te ver buiten de wegen rijdt kan je een beetje rondlopen en het gebied verkennen. Met sniper kan je dus ook zien dat het gebied iets groter is.

De DLC data wijst er dus vooral op dat dit gebied (al dan niet groter) mogelijk binnenkort bij een DLC wordt gebruikt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vroeg me ook al af waarom dat gebied zo groot was terwijl ik het speelde. Ze hadden ook iets anders kunnen verzinnen om de wegen af te sluiten. Nog simpeler: ze hadden dat stukje rijden ook in een cutscene kunnen doen. Kijk naar hoe klein Liberty City was in San Andreas. Vind het best geloofwaardig klinken. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nu nog een prijs. Ik ga dus echt geen 10 euro dokken voor een dorpje met 10 missies.

Ik wel :) Is het trouwens ook bekend dat in Yankton een Alien in een riviertje ligt, helemaal bevroren?

Zie zelf de DLC wel zitten. Inderdaad met Kerst lijkt het me een leuke touch! Kerstversiering in LS met GTA:Online e la World of Warcraft season decorations lijkt me ook wel grappig :V

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Lijkt me een leuke locatie om nog eens terug te zien komen. Toen ik in het begin het spel speelde dacht ik eigenlijk dat we ook sneeuw in het spel konden krijgen. Later bleek dat dit dus gewoon een ander gebied was. Als DLC hoofdpersonage zou ik me nog wel de vriend van Michael en Trevor kunnen voorstellen. Deze leeft dan niet meer ten tijde van het spel maar de introductiemissie was ook qua tijd tien jaar terug. Ze kunnen natuurlijk ook gewoon een compleet nieuw personage creeëren wat ze ook in Grand Theft Auto IV gedaan hebben. Al denk ik dat ze er vooraf wel rekening mee hebben gehouden wat ze qua uitbreidingen willen doen. Niet dat ze denken oh het spel is uit, wat gaan we nu eens voor uitbreidingen creeëren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...