Jump to content
Joriz

Statusupdate Grand Theft Auto: Online!


Zojuist heeft Rockstar games een statusupdate op hun website geplaatst hoe het precies zit met de huidige gang van zaken met de half miljoen GTA dollars en de toekomstige uitbreidingen. Hieronder mijn vrije vertaling naar het Nederlands:

gallery_1_5_55702.jpg

Nieuwe voertuigen, wapens en een lading nieuwe jobs komen er in November aan met het Beach Bum Pack

Dank aan iedereen die deze maand GTA Online is gaan spelen' date=' voor alle fantastische Online Snapmap foto's en Crew video's die we hebben gespot en daarnaast dank voor jullie geduld en begrip voor de kinderziektes die optraden tijdens de lancering van zo'n online ervaring. Tevens dank voor de feedback via het officiële GTAOnline@rockstargames.com e-mailadres. Feedback is altijd welkom bij het helpen van het plannen van de toekomst van deze game. Hier is een kleine update voor alle Grand Theft Auto Online spelers wereldwijd op wat er in de nabije toekomst gaat komen:

[b']THE GTA$ STIMULUS PACKAGE[/b]

We weten dat jullie verlangend wachten op de GTA$ Stimulus Package geld die enkele weken geleden is aangekondigd. Zoals aangegeven in die post willen we garanderen dat progressie in het spel niet meer verloren kan gaan voordat de GTA$ worden verspreid. We moeten nog een paar aanpassingen maken aan het spel in een nieuwe update die ergens volgende week zal worden uitgebracht. Daarna zal het geld worden verspreid.

THE BEACH BUM PACK

In begin november komt deze eerste uitbreiding. De beach Bum Pack brengt allemaal nieuwe strandthema voertuigen en nieuwe wapens die je kan gebruiken in zowel GTA Online als de verhaalmode van GTA5. Tevens komen er nieuwe opties om je GTA Online karakter aan te passen waaronder nieuwe tatoeages, kapsels en meer. Tevens brengen we nieuwe Jobs vol actie naar het spel van de Gang Attacks, Survivals, Last Team Standings, Parachutes, Deathmatches en Races modes wat je zeker bebloed zal achterlaten op het water en langs de kustlijn van de mooiste strandoorden van Los Santos en Blaine County.

THE CONTENT CREATOR

We werken er ook aan om het eerste deel van de GTA Online Content Creator (editor) deze herfst beschikbaar te maken. Hierbij hebben spelers de mogelijkheid om hun eigen custom-made Deathmatch en Race Jobs te maken, publiceren, becijferen en te spelen. We houden onze ogen open voor de uitzonderlijke die een 'Rockstar Verified' merk zullen krijgen en extra aandacht krijgen op de NewsWire en tijdens GTA Online Social Club Events.

Zowel de Content Creator als de Beach Bum Pack zijn gratis.

SOCIAL CLUB EVENT WEEKENDS

In november zal de eerste Grand Theft Auto Online Social Club Event weekend worden gehouden wat speciale beloningen zal hebben zoals speciale gelimiteerde in-game Crate Drops en in-game korting. Tevens zal er een speciale nieuwe GTA Online livestream zijn die wordt gehost door Rockstar Games op de Social Club Events pagina en Rockstar games Twitch pagina. Tevens zullen er prijzen worden weg gegeven voor speciale GTAV kleding en meer.

Een mooie update van Rockstar Games dus. Ze zijn ons zeker niet vergeten. Binnenkort gaat ook meer informatie komen over GTA Online Heists en de nieuwe GTA Online Capture the Flag mode. Tevens zullen er binnen enkele weken nog meer updates komen over GTA Online en Grand Theft Auto V uitbreidingen.

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Er komt dus genoeg om naar uit te kijken. Ben erg benieuwd. Ook fijn dat er nieuwe missies komen en andere dingen. Ik hoop trouwens ook dat ze nieuwe voertuigen en ook luchtvoertuigen blijven toevoegen. Ik hou van veel variatie en op ten duur kan je een groot arsenaal aan voertuigen toevoegen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Correct me If I'm wrong.

Dit:

kxf2.jpg

De achtbaan is nu oranje, en hij was geel.

@Hierboven: Dit is inderdaad nieuw. Ik denk dat dit is gedaan om iets na te bootsen zoals de juwelery Heist.

Bewerkt: door Ezra24rct3

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En mijn xbl verloopt 1 Nov :< verder wel awesome news!

Des te meer reden om deze te verlengen toch? :clown:

Die nieuwe voertuigen zijn toch alleen voor op het strand? Of kunnen het ook boten en vliegtuigen zijn? Iig, geweldig!

Als ze auto's aan het spel kunnen toevoegen lijkt het me dat ze ook vliegtuigen, boten en helikopters kunnen toevoegen.

Bewerkt: door Kenny-Petrovic

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...