Jump to content

[Nieuw] Laptop


GuitarGuy666

Recommended Posts

Budget: tot maximaal €600

Doel: Games als garrys mod of amnesia, internetten en films kijken.

Merk pc of samengesteld: maakt niet uit. Wat het beste werkt en het goedkoopst is

Benodigde randapparatuur: n.v.t

SSD, ja of nee?: Maakt niet uit

Besturingssysteem: windows 7 of hoger

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: nee

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: door bedrijf als azerty of alternate

Extra koeling (voor overklokken)?: maakt mij niet uit

Hallo iedereen,

Ik zoek een laptop met als doel te gamen, en dan bedoel ik games als garry's mod of amnesia. Niet

games die hartstikke zwaar zijn. Enkele games die ik wil gaan spelen zijn:

Half life 2

garry's mod

amnesia

minecraft

Deze wil ik spelen op hoge settings zonder lagg.

Verder wil ik films kunnen kijken. Het liefst heb ik er een DVD speler in, maar dat is niet heel belangrijk.

Zorg ervoor dat de laptop niet boven de €600 komt en dat de prijs zo laag mogelijk is. Dus rond de €300-400.

Groeten,

Brian

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie staan dat er een 1,7 MHz CPU in zit. Kan dit niet hoger naar een 2+ MHz?

EDIT:

Is dit niet een betere laptop? En kan deze de games spelen die ik wil spelen, en is deze snel?

klik

Bewerkt: door supergtagamer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie staan dat er een 1,7 MHz CPU in zit. Kan dit niet hoger naar een 2+ MHz?

EDIT:

Is dit niet een betere laptop? En kan deze de games spelen die ik wil spelen, en is deze snel?

klik

Aantal Ghz (niet Mhz) geeft niet aan hoe snel een processor is. Meestal geeft dit alleen een indicatie hoeveel hitte dit indirect genereert. Een hoger aantal Ghz is meestal een goedkope en misleidende optie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie staan dat er een 1,7 MHz CPU in zit. Kan dit niet hoger naar een 2+ MHz?

EDIT:

Is dit niet een betere laptop? En kan deze de games spelen die ik wil spelen, en is deze snel?

klik

De processor is geklokt op 1.7 GHz als ie niet gestresst wordt. Tegenwoordig zit er op zowat elke laptopprocessor een turbo boost die 'm naar de maximale GHz doet stomen wanneer dit nodig is. De processor van die Asus gaat tot zelfs 2.6 GHz. ;)

De opgenoemde games kan je zeker op medium spelen met die Asus, al is high/very high zeker mogelijk(hangt af van de gekozen resolutie enzo ;) ).

Link to comment
Delen op andere websites

Minecraft leunt vooral op de processor (en java). Als dat goed ingesteld staat is dat prima te spelen op de Asus. Tevens heeft die ook een aardige gpu dus dat is waarschijnlijk een goede deal.

Die buget laptop van Tweakers is niet geschikt voor de games die je noemt. Met die processor kan je nog wel normaal internetten/filmpje kijken maar daar blijft het ook wel bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben stiekemweg ook opzoek naar een laptop.

Als liefst een goedkope 17" laptop. Mijn doel is het eigenlijk alleen voor school (tekstverwerking etc.) te gebruiken. Voor de rest zou ik het wel leuk vinden als je er gewoon films fullscreen op kan kijken, zonder dat het beeld gaat haperen.

Edit: Ik zal er wel een topic voor aanmaken als ik het geld ervoor heb (over een paar weken). :tu:

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...