Jump to content

Phoeny's Photogenic Map-o-Theque


Phoenyxar

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    36

  • PrioX

    5

  • KoningJesper

    4

  • Ezra24rct3

    3

Alexandria



Enkele jaren terug maakte ik eens een knullig mapje van Alexandria en omgeving. Een kaartje dat Philadelphia en diens omgeving moest voorstellen. Ik kreeg eens zin om nog eens een project op te nemen en bij deze de eerste twee kaarten in dit project. Klikbaar voor een grotere versie, zoals altijd.

Districten

med_gallery_113271_234_182803.png

Metro Aly

med_gallery_113271_234_38044.png

Waar is deze in gemaakt?

Paint, zoals altijd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...

Republic of Ngada



Just Cause is gekend als een game-serie waar de verhaallijn toch net niet de spotlight inneemt. Ze is er altijd wel, maar de focus ligt meer op de omgeving en de ervaring van de speler in het veroveren en bevrijden van de wereld(/land). De serie bracht ons langs San Esperito in de Caraïben, Panau voor de kust van Maleisië en Medici in de Middellandse Zee. Erg divers dus. Buiten een dictatoriaal regime is er echter één kenmerk dat zo'n locaties verenigd. De aanwezigheid van olie/aardgas, de eigenlijke reden waarom "the Agency" naar de eilanden afzakt. Waarom dan geen Just Cause in de Golf van Guinee? Olie genoeg. Gabon en Equitorial Guinea halen +70% van hun GDP uit olie-gerelateerde producten en sowieso lijkt me dat Afrikaanse landen weinig gebruikt worden als gamelocatie...

med_gallery_113271_234_974904.png

Ik heb voornamelijk gebruik gemaakt van het Yoruba als algemene taal, aangevuld met Hausa en Fang. Het eiland kent een klein Franse koloniaal verleden en is opgedeeld in 12 provincies. Ik ben vrij tevreden met het resultaat! :v

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
1 uur geleden, PrioX zei:

Gaaf man! Hoe lang ben je ongeveer bezig met zo'n map? :) 

Goh, ergens tussen de 20 en 30 uur gok ik.

 

Er kruipt veel tijd en werk in kleine onbenullige details die nooit iemand gaat zien, maar die ik wel correct wil hebben! ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb, tijdens een examenblok -want wanneer heeft een mens anders tijd voor zo'n onzin-, besloten om de Liberty City-map later nog eens aan te passen en beter in zijn omgeving te plaatsen. Aangezien ik ooit al eens een San Fierro en Alexandria heb ontworpen wil ik ook die ombouwen naar eenzelfde stijl en idee als hierboven. Nu is dat allemaal mooi, maar ik denk dat het handig is om een zekere basis te hebben om vanop verder te bouwen. Dus bij deze een GTA HD-universe USA, van waaruit ik kan bouwen. Een concept voor al de rest.

JR9d5JM.png

En ja, San Andreas is niet meer (of nou ja, toch wel, maar kleiner).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...