Jump to content

LUUK_024

Recommended Posts

Beste GTA'ers.

Ik heb een aantal vraagjes, ik spaar nu voor de Enfinity XF met online.

Als ik die heb gekocht en hij komt in mijn garage te staan, en ik rijd hem eruit, moet je hem dan altijd weer terug in de garage zetten om hem te blijven houden? En als die beschadigd is en ik rijd hem in de garage en ik restart de game, is die dan nog steeds beschadigd? En hoe kun je instellen dat je bijvoorbeeld met racen, met super, dat je dan je eigen Enfinity XF kan gebruiken (als custom vehicles aan staat). Want soms zie ik mensen die hun eigen auto gebruiken, ik weet dat dat kan maar hoe stel je dat in?

Alvast bedankt

Mvg,

LUUK_024

Link to comment
Delen op andere websites

Hij hoeft niet in je garage terug te komen. Je kan gewoon je Mechanic bellen en hem laten brengen of op Back/Select drukken en dan naar onderen gaan en op Request Personal Vehicle drukken. Dan brengt de Mechanic hem naar je toe waar je ook bent. Aks je uitstapt zie je ook een marker op je kaart staan, en dat is de plaats waar je auto is.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij hoeft niet in je garage terug te komen. Je kan gewoon je Mechanic bellen en hem laten brengen of op Back/Select drukken en dan naar onderen gaan en op Request Personal Vehicle drukken. Dan brengt de Mechanic hem naar je toe waar je ook bent. Aks je uitstapt zie je ook een marker op je kaart staan, en dat is de plaats waar je auto is.

Ja, moet je dan niet die 2 verzekeringen er op kopen?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een auto koopt krijg je gratis een tracker + insurance. Wanneer je een gestolen auto in je garage zet krijg je er automatisch een tracker op. Insurance moet je dan kopen voor 10K.

(Pijltje naar onder in je garage zie je de stats van de auto's en of tie is verzekerd of niet).

Wanneer je je auto in je garage plaatst wordt hij automatisch gefixed door je mechanic.

(Er wordt dagelijks 50$ ofz afgeschreven voor je mechanic)

Als je auto kapot is en je start een race/missie etc. op dan is je auto na de missie weer helemaal nieuw. Of als je naar een nieuwe sessie gaat.

Wat je kunt doen om je auto terug de garage in te krijgen is een nieuwe auto pakken uit je garage, dan staat de auto die buiten stond gelijk terug in de garage, omdat je maar 1 auto tegelijk buiten kunt hebben.

Of idd de mechanic bellen om je auto te laten brengen. Dit duurt niet lang.

Of een nieuwe server starten. Dan spawn je gewoon thuis met alle autos binnen (als je je spawnplek op property heb staan).

Wanneer je een race doet en custom vehicles staat aan, dan zie je als eerst je eigen auto's (van dat categorie) en dan de standaard keuze auto's als je verder naar rechts klikt.

Btw tijdens de race zal je auto niet helemaal hetzelfde zijn (niet zo goed en snel) als in freeroam. Wel net iets beter dan de standaard auto's, vooral de acceleration.

Bewerkt: door KRKT
Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer je een race doet en custom vehicles staat aan, dan zie je als eerst je eigen auto's (van dat categorie) en dan de standaard keuze auto's als je verder naar rechts klikt.

Btw tijdens de race zal je auto niet helemaal hetzelfde zijn (niet zo goed en snel) als in freeroam. Wel net iets beter dan de standaard auto's, vooral de acceleration.

Hoe zit dat nou precies met een custom wagen in een race? De ene zegt dat de upgrades oid niet tellen in races en dat je enkel in je eigen wagen rijdt voor de looks en de andere zegt dat het een wereld van verschil is.

Ik merk geen verschil in races, maar ik ben onderhand nu wel benieuwd wat het nu echt is

Link to comment
Delen op andere websites

Als je auto flink beschadigd is en je bent niet in de buurt van een shop kan je op start drukken en even naar de "winkel" gaan. Wanneer je terug in free mode komt is je auto weer als nieuw ;)

Op deze manier kan je ook een ongewenst wanted level kwijt raken.

Bewerkt: door Paralizer83
Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer je een race doet en custom vehicles staat aan, dan zie je als eerst je eigen auto's (van dat categorie) en dan de standaard keuze auto's als je verder naar rechts klikt.

Btw tijdens de race zal je auto niet helemaal hetzelfde zijn (niet zo goed en snel) als in freeroam. Wel net iets beter dan de standaard auto's, vooral de acceleration.

Hoe zit dat nou precies met een custom wagen in een race? De ene zegt dat de upgrades oid niet tellen in races en dat je enkel in je eigen wagen rijdt voor de looks en de andere zegt dat het een wereld van verschil is.

Ik merk geen verschil in races, maar ik ben onderhand nu wel benieuwd wat het nu echt is

Dat dacht ik eerst ook, maar als ik voor een race me custom auto's vergelijk met de standaard, dan is bij de custom car de acceleration een stuk hoger.

In freemode zijn alle stats een stuk hoger en de acceleration is dan helemaal vol.

Misschien dat je een percentage van de upgrades van je auto bij je stats krijgt als je je custom car kiest?

Bewerkt: door KRKT
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Beste GTA'ers

Ik had twee auto van de straat gejat en gepimpt. Toen blies ik ze zelf allebij op. Als ik in mijn garage kijk staat er scrapped bij ze allebij. Als ik mors intual insurace bel staan ze er niet bij. Dus 2 vragen; hoe krijg ik die auto's uit mijn garage.of hoe krijg ik ze weer gerepareerd.

Alvast bedankt

Beste GTA'ers

Ik had twee auto van de straat gejat en gepimpt. Toen blies ik ze zelf allebij op. Als ik in mijn garage kijk staat er scrapped bij ze allebij. Als ik mors intual insurace bel staan ze er niet bij. Dus 2 vragen; hoe krijg ik die auto's uit mij. Garage of hoe krijg ik ze weer gerepareerd.

Alvast bedankt

Bewerkt: door awesomeFLORIS
Link to comment
Delen op andere websites

Hee, als je auto's 'scrapped' zijn, dan zijn ze naar de autosloop gebracht en kan je ze in-game op geen enkele manier terugkrijgen. Nou kan dit technisch gezien alleen gebeuren als je auto's niet verzekerd zijn. Maar er schijnt toch een bug rond te gaan waardoor zelfs met Adders e.d. gebeurt. Mijn vraag is dus, waren het auto's die je gekocht hebt en al tijdenlang in je garage hebt met verzekering en al, of waren het auto's die je van de straat geplukt had? Mocht het eerst het geval zijn, dan kan je een ticket indienen. Succes!

FFF

Link to comment
Delen op andere websites

Hee, als je auto's 'scrapped' zijn, dan zijn ze naar de autosloop gebracht en kan je ze in-game op geen enkele manier terugkrijgen. Nou kan dit technisch gezien alleen gebeuren als je auto's niet verzekerd zijn. Maar er schijnt toch een bug rond te gaan waardoor zelfs met Adders e.d. gebeurt. Mijn vraag is dus, waren het auto's die je gekocht hebt en al tijdenlang in je garage hebt met verzekering en al, of waren het auto's die je van de straat geplukt had? Mocht het eerst het geval zijn, dan kan je een ticket indienen. Succes!

FFF

Ik heb ze van de straat geplukt en daarna in mijn garage gezet

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...