Jump to content

Online jobs doe ik eenmans niemand is erbij?


Ak-deadfist

Recommended Posts

Beste GTA knallers, ik zit met een probleem. Gister wilde ik ff een aantal jobs doen; Race, mission, deathmatch enz.... een probleem, overal waar ik in kwam, was ik de host. Ik joinde bij niemand en niemand joinde bij mij...

Ik heb mn dns instellingen veranderd 8.8.8.8 en 8.8.4.4.

Nadat ik dat had gedaan kwam ik bij freeroam wel bij aantal mensen terecht( voorheen was ik daar ook onemanos)

maar goed is dit een bug of ligt dit aan mij.

met knallende groeten AK-deadfist ;)

Bewerkt: door Ak-deadfist
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik zelf een game moet beginnen lukt het mij ook nooit om veel mensen te vinden. Als ik geluk heb joinen er een of twee mensen of hij invite automatisch niemand. Mijn eigen oplossing daarvoor is net zo lang free-roam's joinen totdat je er in eentje zit die een beetje vol is. Wanneer je dan de host word als je een missie of deathmatch etc opstart kan je doen invite everyone from session. Zo is de kans dat er mensen joinen net iets groter. Mocht dat echt niet werken dan kan je natuurlijk ook nog hier op t forum een groepje mensen bij elkaar zoeken die wel missies willen doen. Er zijn er voldoende die het spelen dus dat komt wel goed dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een bekend probleem als je een missie start die je via je telefoon krijgt. De oplossing is vrienden uitnodigen. Of wachten..... ik neem aan dat als je een quick job joint je wel in een volle lobby komt?

Link to comment
Delen op andere websites

door het glitchen doen mensen haast geen jobs meer helaas.

ik weet niet op welke console je zit ik zit op de ps3 ben bijna hele dagen on line en glitch niet dus heb altijd geld nodig

stuur maar PB als je me wilt toevoegen

Link to comment
Delen op andere websites

Ja je NAT type moet open zijn. Als je closed of strict hebt dan heb je idd problemen met verbinden met andere spelers. En moet je enkele poorten openen in je router. Hoe je dat kan zien moet je ff googlen. Op xbox dos je een netwerk test op ps3 weet ik niet hoe je dat doet. Upnp aanzetten in je router wil ook weleens helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog even een opmerking:

Het ligt ook aan je router, ik geloof dat er enorm veel problemen zijn met de Experia box van KPN, dan wilt poorten open zetten ook niet vaak helpen. Heb je een andere router, dan kun je het beste even op Portfoward kijken; je zoekt hier je router type op en zoekt dan op het spel: "PS3/Xbox 360 Grand Theft Auto V", dan moet je de stappen volgen die aangegeven worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een xperia box van kpn. Dan moet je dus zorgen dat upnp aan staat. Een vast ip adres aanmaken voor je ps3 dan de poorten openen en linken aan dat ip adres. Kom je er niet uit kan je de helpdesk bellen van kpn en die regelen het voor je.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb mijn box gister binnen gekregen vorige box was kaduk. maar goed bedankt voor de hulp allemaal ik zal eens dalijk kijken hoe het ervoor staat en anders bel ik kpn wel ff (klantenservice kpn is heel slecht dus dat wordt nog wat)..

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het thuis nog even op mijn gemakje bekeken want op pc gaat iets makkelijker dan op mijn gsm ;).

Je moet op je p3 dus je internetverbinding testen en dan krijg je te zien wat voor type NAT je hebt.

bekijk deze tabel even http://manuals.playstation.net/document/nl/ps3/current/settings/connecttest.html

Ik raad aan om dit een keer te doen voordat je allerlei dingen gaat veranderen in je modem. Staat er dus Strict of closed probeer dan in je modem upnp aan te zetten en doe de test opnieuw.

hoe je dit doet bij een kpn xperiabox staat in de link hieronder

http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/7259#gs=eyJndWlkZUlEIjo1MSwicXVlc3Rpb25JRCI6MSwicmVzcG9uc2VJRCI6MiwiZ3VpZGVTZXNzaW9uIjoiWGZTTl9hRWwiLCJzZXNzaW9uSUQiOiJYZlNOX2FFbCJ9

Laat even weten of het je gelukt is dan weten andere mensen met hetzelfde probleem wat ze kunnen doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...