Jump to content
Joriz

Vijfde patch en GTA$ volgende week!


GTAGames.nl afbeelding
De eerder aangekondigde en beloofde patch voor GTA Online is eindelijk onderweg. De update met versie 1.05 moet in het begin van volgende week beschikbaar komen waarna binnen enkele dagen we eindelijk ons goedmakertje kunnen ontvangen. Rockstar Games bedankt ons op de volgende manier voor ons geduld:

Update (Nov 1): Currently, we expect the next title update (1.05) addressing player progress loss issues to be available sometime early next week. Following that, we hope to deliver everyone’s GTA$ Stimulus Package before the end of next week. A big thank you to GTA Online players worldwide for your continued patience and understanding and we will continue to keep you all updated.


Natuurlijk blijft het hier niet bij. Ook daarna zullen nog vele (gratis) updates en uitbreidingen voor GTA Online volgen. Zo zal onder andere de Beach Bum Pack deze november nog uitkomen. Tevens volgt later nog de editor waarmee we zelf onze Death Matches en races kunnen maken en de heist mode waarmee je online een bank kan overvallen.
Mocht je deze zaterdag 9 november trouwens GTA Online spelen op de Playstation 3 dan ben je welkom om je aan te sluiten bij de GTAGames.nl GTA Online meeting.

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Stel, als ik maanden niet online kom en ik update gta Online krijg ik dan toch nog dat geld? Of moet iedereen

op hetzelfde moment online zijn om het te krijgen?

Ik denk dat het automatisch op je account staat, je hoeft dus waarschijnlijk niet speciaal in te loggen tussen een bepaald tijdsbestek. Je moet natuurlijk wel aan de voorwaarden voldoen, dat je in Oktober(?) gespeeld hebt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Stel, als ik maanden niet online kom en ik update gta Online krijg ik dan toch nog dat geld? Of moet iedereen

op hetzelfde moment online zijn om het te krijgen?

Ik denk dat het automatisch op je account staat, je hoeft dus waarschijnlijk niet speciaal in te loggen tussen een bepaald tijdsbestek. Je moet natuurlijk wel aan de voorwaarden voldoen, dat je in Oktober(?) gespeeld hebt.

Ik heb gespeeld ja, ben level 8. Dat zien ze wel toch?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik geloof er niks meer van, ze blijven alles maar uitstellen. Dat geld had al 3 weken geleden moeten komen, en die update zou deze week komen en is dus ook al weer uitgesteld.

Als het niet komt, prima, maar zeg dat dan gewoon. Zoals het er nu naar uitziet zien we dat geld pas in 2016.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Kloep, R* dacht dat de bugs gefixt zouden zijn met patch 1.04. Maar dat was niet het geval, dus stelden ze het uit tot na patch 5 ;)

Misschien is deze patch met de Heists en de DLC die in de store komt. Hoop ik! :)

Ik kijk wel uit naar die aangekondigde Heist mode, dus die moet wel komen deze week!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Kloep, R* dacht dat de bugs gefixt zouden zijn met patch 1.04. Maar dat was niet het geval, dus stelden ze het uit tot na patch 5 ;)

Misschien is deze patch met de Heists en de DLC die in de store komt. Hoop ik! :)

Ik kijk wel uit naar die aangekondigde Heist mode, dus die moet wel komen deze week!

Ik zou er niet vanuit gaan dat deze met een patch meekomt. Ga er gewoon vanuit dat deze later word geactiveerd anders hadden ze hier wel een melding van gedaan. Of ze moeten ons willen verassen uiteraard maar ik neem aan dat ze zo'n mededeling niet voor zich zullen houden als ze het zouden weten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...