Jump to content

Wat is jouw favoriete GTA: Online-missie?


Anthoox

Recommended Posts

Geachte heren en dames van het goede leven,

Van wie vinden jullie dat je altijd de leukste missies krijgt?

En hebben jullie ook een specifieke missie in gedachten waarvan jullie denken: "Die moet je spelen!"

Ik vraag dit om ideeën op te doen voor iets wat in mijn handtekening staat ;) , haha

Ik persoonlijk vind de missies van Lester het leukst!

Maar tot nu toe was de leukste missie toch wel "Death from Above" van Martin!

Die raad ik jullie zeker aan om te spelen! :)

- Anthoo x // DutchBros

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de missie van Fort Zancudo erg leuk, dan moet je allemaal straaljagers uit de lucht schieten :D

Dat is een Job toch? Deatmatch, maar dan in straaljagers?

Even mijn top 3: (Heb niet echt een favoriet)

1. (Die diamant roof voor Lester) (Doe je in een filmpje)

2. Top Fun III

3. Titan of a job

Last Chopper out of LS en Titan of Job waren inderdaad erg leuk!

Top Fun III heb ik nog nooit gedaan!

>>> Door Kloep: Bewerken is lastig he? Berichten samengevoegd...<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de missie van Fort Zancudo erg leuk, dan moet je allemaal straaljagers uit de lucht schieten :D

Dat is een Job toch? Deatmatch, maar dan in straaljagers?

Dat is een Vehicle Deatmatch ja :Y

Heb die gister gespeeld!

Was inderdaad erg lachen!

Link to comment
Delen op andere websites

Favoriete heb ik nog niet, dacht gelijk al aan mijn minst favoriete, en toevallig is het de favoriete van de TS. Death from Above, wat een klotemissie :( Titan of a Job is inderdaad wel geinig. Missies worden na rank 40 wel pittig om alleen te doen. Mocht je de Top Funs ook meerekenen als missies, die zijn inderdaad leuk ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Favoriete heb ik nog niet, dacht gelijk al aan mijn minst favoriete, en toevallig is het de favoriete van de TS. Death from Above, wat een klotemissie :( Titan of a Job is inderdaad wel geinig. Missies worden na rank 40 wel pittig om alleen te doen. Mocht je de Top Funs ook meerekenen als missies, die zijn inderdaad leuk ;)

Haha vond je Death from Above niks? Ik zal proberen die weer eens te doen en daar dan wat mee te doen ( tips en tricks)

Vond die namenlijk wel f-ing vet!

Ik ben nu level 36 dus ik kijk er al naar uit! haha :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de missie waarbij je op het militaire vliegveld straaljagers moet vernietigen en vervolgens een Cargobob moet meenemen wel wat hebben. Is nog best een pittige missie want na het vernietigen van de eerste straaljager barst het ineens van militair personeel, wat de missie toch weer enigszins moeilijker maakt. Verder heb je ook nog de missie dat je een Titan moet bemachtigen op het vliegveld. Deze is ook wel vermakelijk maar je moet wel de juiste personen hebben die met je meespelen bij deze missie's. Heb je dit niet dan is de kans op een dramatisch einde een stuk groter.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de missie waarbij je op het militaire vliegveld straaljagers moet vernietigen en vervolgens een Cargobob moet meenemen wel wat hebben. Is nog best een pittige missie want na het vernietigen van de eerste straaljager barst het ineens van militair personeel, wat de missie toch weer enigszins moeilijker maakt. Verder heb je ook nog de missie dat je een Titan moet bemachtigen op het vliegveld. Deze is ook wel vermakelijk maar je moet wel de juiste personen hebben die met je meespelen bij deze missie's. Heb je dit niet dan is de kans op een dramatisch einde een stuk groter.

Aah klinkt vet, de 1e missie! Weet je toevallig nog hoe die heet en/of van wie je hem kreeg? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de missie waarbij je op het militaire vliegveld straaljagers moet vernietigen en vervolgens een Cargobob moet meenemen wel wat hebben. Is nog best een pittige missie want na het vernietigen van de eerste straaljager barst het ineens van militair personeel, wat de missie toch weer enigszins moeilijker maakt. Verder heb je ook nog de missie dat je een Titan moet bemachtigen op het vliegveld. Deze is ook wel vermakelijk maar je moet wel de juiste personen hebben die met je meespelen bij deze missie's. Heb je dit niet dan is de kans op een dramatisch einde een stuk groter.

Aah klinkt vet, de 1e missie! Weet je toevallig nog hoe die heet en/of van wie je hem kreeg? :)

die missie heet base invaders en krijg je van Ron in level 27. De 1e keer krijg je 25k, daarna telkens 12,5k. Ik vond hem heel leuk, maar nu vind ik hem makkelijk. Jat een jet en destroy de lazers, jat een truck, rijdt de loods binnen, schiet 3/4 mensen neer en jat de cargobob.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 years later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...