Jump to content

Ik zoek een crew/clan


Svenie

Recommended Posts

Hoi iedereen,

Reggie hier. 32 uit Almere. Ik speel niet op vaste tijden en nog al casual.

Platform: PC

Social Club: Amarphius

Crew: Dutch Derpie

Headset en mic: check

Voeg mij maar toe of join mijn crew. Het zou gezellig zijn om af en toe met Nederlands sprekende mensen te spelen ipv Spaans of Russisch proberen te praten ;)

Helaas niet meer actief

Bewerkt: door Amarphius
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danger_dog_guy_7

    4

  • Variano

    3

  • Krikke1992

    2

  • Caswessels

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoi ik ben Mark 32 Jaar en heb sinds 2002 nooit geen console meer gekocht. nu heb ik sinds 2 maanden een ps3 (onder het mom eens kijken of het een beetje lukt met zon playstation controller en dat gaat prima). Na juli dit jaar ga ik een ps4 aanschaffen waarschijnlijk.

Ik speel al Gta sinds het eerste deel wat ik op DOS had. Ook gta london heb ik gespeeld.

GTA 2 was ik niet zo'n fan van.

Toen vielen er paar jaartjes stilte wat gta voor mij betreft en met vice city was ik weer hooked aan gta. Heb daardoor ook san andreas gespeeld en gta 3 heb ik op mijn telefoon uitgespeeld.

Nu heb ik om te proberen een Playstation 3 kunnen kopen voor weinig met gta 5. was meteen hooked :)

story mode al door gespeeld. Heb mijn librairy al uitgebreid met GTA 3, Vice City en San Andreas en liberty city en vice city stories voor ps2. Tevens gta 4 en daar de uitbreiding. gta 5 had ik al. Vermaak me prima met de serie.

Wel loop ik tegen een en het ander aan. Voornaamste is goede crews vinden voor heists. Ook gewoon een leuke NL crew vinden vind ik wat lastig. Zit al weken vast op trash truck missie van de 4e heist.

Wel gaat de ps4 zeker in combi met gta 5 en red dead redemption 2 komen wat die laatste ben ik ook benieuwd naar. Dus ik hoop hier wat meer kennis op te doen wat gta betreft.

Ik heb helaas geen headset. Gaat er ook niet komen omdat ik die wel bij de ps4 haal.

Vragen schiet maar raak.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal mijn naam is Björn, ben 25 jaar ik ben opzoek een actieve GTA 5 crew voor de PC.

Op dit moment zit ik in een geweldige game community waar ik vanaf het begin bij zit, helaas zijn er een hoop gestopt met spelen van GTA 5, zijn weinig online of hebben het doodgemod en dat wil ik niet.

Wat ik zoek in een crew; Actieve mensen die het leuk vinden om samen dingen te doen in GTA 5 zoals missies, heists, free-roam rondkloten, PvP missies, world missies... zo'n beetje alles lol.

De Crew waar ik nu in zit deed dit ook allemaal maar voor bijvoorbeeld de heists kwamen we meestal 1 man tekort.

Hoop dat er een leuke crew is die hierop reageert :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Hallo mensen, ik ben Martijn, 26 uit Groningen. 

ik zoek mensen om heists etc. mee te doen. ben helemaal klaar met die online mofo's die niet eens een trap op kunnen klimmen. 

Dus hierbij een oproep: Heb je MEER dan 1 hersencel en heb je zin om MC activiteiten te doen en heists en de rest? of zit je zelf in een goeie crew en mis je nog 1 man?

CONTACT MIJ :D:D:D

ik zit echt te springen om een paar goeie lui...

Zoek ook mensen voor mn MC, Nocturnal MC.

 

Ik speel op PC.

 

Hou em nat! 

 

Martijn

Bewerkt: door Carnificor
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
[b]Forumnaam:Milantjuh[/b]
[b]Nationaliteit:NL[/b]
[b]Leeftijd:14[/b]
[b]GTA:5[/b] [i]Ik zoek een clan of iemand voor leuke hulpdiensten na te bootsen en lol te hebben[/i]
[b]Console:ps3 [/b]
[b]Ingame naam: mouse026[/b]
[b]Beschrijving:[/b] Ik houd van lol grappen en meer. Vind het ook leuk om hulpdiensten na te bootsen en heb een pouper irritant lachje xD
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Yo ik ben Sam woon in utrecht en ben 32 jaar oud. Ik heb 2.5 jaar op de ps4  GTA online gespeeld en heb een character +- 450. Tijdens die jaren heb ik met vrienden de criminal mastermind een aantal keer gehaald en eigelijk alles wel een keer gezien en gedaan. Nu ben ik weer terug naar PC  overgestapt en heb dus  niet echt vrienden om mee te spelen dus zoek ik een team om mee te spelen.

Dus wie zoekt er een ervaren GTA 5 speler diemakkelijk in de omgang is en niet alles zo serieus neemt.

 

Je kan me contacten op mijn ingame naam: Linely

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
[b]Forumnaam:[/b] Bestpolska
[b]Nationaliteit:[/b] Pools
[b]Leeftijd:[/b] 21
[b]GTA:[/b] [i]GTA waarvoor je een clan zoekt[/i] Om samen missies te doen/heis, bank robbery. 
[b]Console:[/b] PS4 PRO
[b]Ingame naam:[/b] Bestpolska
[b]Beschrijving:[/b] Heb altijd oo de computer gespeeld, ben nu geswitched naar PS4 en spel dit sinds een tijdje. Voor de rest im just chilling so be equal. 
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Forumnaam: Capta1nC0ke

Nationaliteit: Nederlandse

Leeftijd: 29

GTA: GTA 5

Platform: PC

Ingame naam: Eanon

Social Club naam: Capta1nC0ke

Beschrijving: Op zoek naar spelers die willen helpen met de Supply missions etc. die voor meerdere personen bedoeld zijn. Wat er verwacht wordt is met meerdere spelers een beetje money farmen d.m.v. missies te spelen qua Gunrunning, Smuggling, MC en Vehicles. Met 2 (of meer) spelers is het toch leuker dan heel de tijd een beetje solo spelen.

Gewoon lekker casual gamen zonder verplichtingen van meetings en missies die je niet wil doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Hey Jeroen Hier

Forumnaam: Jwkoelewijn92

Nationaliteit: Nederlandse

Leeftijd: 25

GTA: GTA 5 Online

Platform: PC

Ingame naam:  Jwkoelewijn92

Social Club naam: Jwkoelewijn92

Beschrijving: Ik zoek mensen om heists mee te doen en eventueel ook andere missies. ik hou ook zo af en toe om eens te dollen maar zou het leuk vinden om samen met andere online missies te kunnen doen om daarmee ook sneller te kunnen lvlen en geld te kunnen verdienen ingame.

Link to comment
Delen op andere websites

Forumnaam: reinoudv

Nationaliteit: Nederlands

Leeftijd: 30

GTA: Online

Platform: PC

Ingame naam: hengeloking87

Social Club naam:

Beschrijving: 

ik zoek een nederlandse crew. ben nog niet een heel hoog level aangezien ik net weer op nieuw ben begonnen en nog weinig heb gespeeld 

beschik over een goede headset 

bij intressen stuur mij een berichtje op het forum

 

>>> Door PrioX: Post samengevoegd met het ''Ik zoek een crew/clan'' topic. <<<

Bewerkt: door Reinoudv
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Forumnaam: BorS 

Nationaliteit: NL

Leeftijd: 50+

GTA:  GTA 5  

Platform:  PC

Ingame naam: BorS

Rank : 24, maar aan het opklimmen  

Social Club naam:  BorSmit

Beschrijving:   Ben net nieuw in GTA 5,  was WOT een beetje zat en op zoek naar iets nieuws.

Speel door de week in de avond en  in het weekeind, als er geen F1 is. 

Ben verder technisch en zoals ze het wel noemen een petrol-head.  

 

Ben in bezit van een goede headset en TeamSpeak.   Heb nog geen ervaring in het  "in game" systeem. 

 

Hoop dat ik ergens kan joinen en van ervaren spelers hulp en tips te krijgen.  Merk nu dat het samen spelen behoorlijke voordelen kan hebben. 

Bewerkt: door BorS
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...