Jump to content
Joriz

De beloofde GTA Online $500.000 stromen binnen!


De meeste hebben het vast al gezien. De $500.000 dollar in GTA Online begint bij alle spelers binnen te stromen die in oktober last gehad van diverse aangekondigde probleempjes met Grand Theft Auto Online. De Stimulus Package moet ons op weg helpen met het behalen van die online Amerikaanse Droom. Iedereen gaat dus dikke wagens kopen en een mooi appartementje. Al is geld natuurlijk mooi blijft GTA Online natuurlijk draaien om lekker Freeroamen, Racen en Deathmatches spelen. Rockstar Games geeft wel aan dat het tot vrijdag kan duren voordat iedereen zijn eigen online half miljoen erbij heeft gekregen. Check dus de komende dagen vooral je Maze Bank bankaccount. Mocht je trouwens veel meer hebben ontvangen dan $500.000 dan komt dat omdat je net na de lancering Shark Cards hebt gekocht in GTA Online en voor het ongemak nogmaals dit bedrag ontvangt.

gallery_1_5_66513.jpg

Rockstar Games koopt mij weer om met een dollar teveel.

Zoals eerder gezegd zijn we voorlopig nog niet van GTA Online af. Houd GTAGames.nl in de gaten over meer nieuws van de gratis DLC's. Houd ons ook in de gaten voor de Nederlandse GTA Online sessies. De komende dagen zullen we weer flink tegen elkaar gaan spelen. Alles is natuurlijk weer live in HD te zien via de GTAGames.nl Chat

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Zou voor mij een mooie opsteker zijn...kan ik gelijk een huisje/garage kopen.

Toen ik eindelijk online kon komen werd ik steeds door een paar zielige figuren tijdens een overval neergeschoten of werd mijn auto opgeblazen.

Zodoende heeft het online spelen bij mij wel een deukje opgelopen....

ps, is mijn eerste post hier en hoop er nog vele te plaatsen en veel informatie hier te verkrijgen om nog beter in de game te worden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooi maar elke woning heeft het leukste uitzicht ???

Die Hard heeft hier gelukkig al een topic over gemaakt: http://www.gtaforum.nl/topic/128687-het-beste-appartement/

Mocht je trouwens veel meer hebben ontvangen dan $500.000 dan komt dat omdat je net na de lancering Shark Cards hebt gekocht in GTA Online en voor het ongemak nogmaals dit bedrag ontvangt. Voor meer informatie hierover check de officiële support site van R*: http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200435267--Updated-6PM-ET-11-6-13-Loss-of-GTA-Online-characters-cars-rank-items-apartments-money

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb mijn garage, die ik gekocht had met de gedachte dat je onbeperkt veel eigendommen kon kopen, ingewisseld voor een appartementje in het centrum van LS met 10 garages. Niet het perfecte uitzicht, maar toch.

Verder heb ik ook mijn garderobe eens wat uitgebreid met alles wat ik mooi vond en al unlocked was. Kan ik af en toe eens van outfit wisselen.

Later nog eens wat auto's kopen en tunen.

Bewerkt: door thebig

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...