Jump to content

Beste SUV?


Hmmpff

Recommended Posts

goeie nacht,

wat is volgens jullie de beste SUV? ik zit al een tijd te twijfelen, en ben er nog steeds niet uit.

ik heb de Sheriff SUV, maar deze kun je helaas niet gebruiken in races, en met name hiervoor zoek ik een goede SUV.

waar ik tussen zit te twijfelen zijn de Gallivanter Baller & Obey Rocoto, de baller heb ik in mijn huidige garage staan en is mijn persoonlijke SUV.

maar welke is beter, de Gallivanter Baller of de Obey Rocoto? de baller kun je gebruiken in races, maar ik dacht iets te hebben gehoord dat je de rocoto niet in races kan gebruiken?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de Obey Rocoto zeer slecht in het maken van bochten. Als ik jou was zou ik voor de Baller gaan.

Hmm, opzich vind ik dit wel een mooie SUV, mooi model. maar kun je deze SUV gebruiken in online races? want ik heb er nog nooit 1 gezien namelijk...

De Dubsta, is anders ook niet verkeerd hoor..

Echt een bakbeest en stuurt vrij soepel door de bochten.

ja alleen is niet mij favoriete Suv, liever die baller of rocoto.

Link to comment
Delen op andere websites

suv sherrif kan je wel gebruiken in races heb ik ook gedaan en mee gerached

Nee, dat is de Park Ranger (groene strepen).

Dat is weer een andere versie van de Granger.

De Sherrif SUV heeft een groot nummer op het dak (hangt af waar je een beetje uithangt) en de Park Ranger heeft groene strepen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...