Jump to content

MTV EMA 2013


Michael

Recommended Posts

mtv_ema_amsterdam_header.jpg?mw=510&crop=1

MTV EMA Amsterdam 2013.

De EMA's is dit jaar, in onze kleine kikkerland! In Amsterdam zal vandaag de EMA's worden gehouden. Met een groot aantal artiesten, en met vorig jaar fantastische optredens, en leuke momenten zal het waarschijnlijk een groot succes worden in Amsterdam.



Klik hier voor de




Bekijk hier een aantal optredens van de MTV EMA's 2013.

Miley Cyrus met Wrecking Ball.

http://www.youtube.com/watch?v=ET9GyxSk910

Katy Perry met Unconditionally

Natuurlijk zijn er ook een aantal, videos op YouTube die je zelf kan vinden :)

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    11

  • Venzio

    3

  • _Night-Men_

    3

  • Grand Theft Auto TOM

    3

Top Posters In This Topic

Mijn zus is echt een geluksvogel, want zij heeft dankzij iemand anders tickets gewonnen voor de EMA's. Ze had mij ook mee willen nemen, maar er waren niet genoeg tickets voor. Ze gaat namelijk nog met twee anderen die ook erg fan zijn van Lady Gaga.

Gelukkig komt het gewoon op tv en kan ik het dus zelf ook volgen. Ben heel erg benieuwd naar de optredens, vooral natuurlijk die van Lady Gaga. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem dit evenement persoonlijk niet echt serieus. Het is voor de liefhebber leuk dat het nu in Amsterdam georganiseerd wordt, maar het aanbod is zó gericht op hapklare top40-popmuziek terwijl andere, minder radiovriendelijke artiesten ook heel goede platen hebben uitgebracht dit jaar. Ik zeg niet dat alle aanwezige artiesten kut zijn, maar het is overduidelijk dat men zich richt op een bepaalde doelgroep - en ik behoor gewoon niet tot die doelgroep.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga het absoluut niet live en helemaal kijken, maar hoop de komende dagen op MTV wel wat live optredens terug te zien. Vaak zet ik 's ochtends de tv namelijk op MTV, omdat je de rest van de dag daar toch niet terecht kan voor muziek.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn zus is echt een geluksvogel, want zij heeft dankzij iemand anders tickets gewonnen voor de EMA's. Ze had mij ook mee willen nemen, maar er waren niet genoeg tickets voor. Ze gaat namelijk nog met twee anderen die ook erg fan zijn van Lady Gaga.

Gelukkig komt het gewoon op tv en kan ik het dus zelf ook volgen. Ben heel erg benieuwd naar de optredens, vooral natuurlijk die van Lady Gaga. :)

Hoes before bros.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn zus is echt een geluksvogel, want zij heeft dankzij iemand anders tickets gewonnen voor de EMA's. Ze had mij ook mee willen nemen, maar er waren niet genoeg tickets voor. Ze gaat namelijk nog met twee anderen die ook erg fan zijn van Lady Gaga.

Gelukkig komt het gewoon op tv en kan ik het dus zelf ook volgen. Ben heel erg benieuwd naar de optredens, vooral natuurlijk die van Lady Gaga. :)

Hoes before bros.

u-wot-m8_o_1416189.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Kwam er net achter dat Lady Gaga dit jaar toch niet deelneemt aan de EMA's. Het bewijs? Ze is vanavond in New York voor een ander optreden. Hier kwam ik achter toen ik dit bericht op Facebook zag:

TONIGHT! VEVO Presents: Lady Gaga #VEVOartRave LIVE from NYC at 11:30p ET. Don't miss Mother Monster's #ARTPOP concert ONLY on VEVO at www.vevo.com/lady-gaga-artrave, and on VEVO iOS, Xbox and Apple TV apps! - met Lady Gaga ARTPOP en Daniele Favaloro.

Link: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151674052095933&set=a.186061480932.139388.79544810932&type=1

Er zit wel een verschil in qua tijd natuurlijk. Immers, 11:30p ET is hier in feite om 5:30 (zo wordt dat ook op mijn Apple TV aangegeven bij de VEVO-app), maar voordat de EMA's afgelopen zijn en ze weer helemaal terug in New York is ben je wel even verder.

Daarnaast heb ik op haar Twitter en Facebook nog niks gezien over de EMA's, terwijl ik al wel meermaals de tag '#ARTRAVE' voorbij heb zien komen. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Miley Cyrus & Robin Thicke? twerk twerk

Leuk voor de Top 40-luisteraar, verder niets. Bruno Mars vind ik al niets, en dan de rest nog. Veel plezier als je er wel naar gaat kijken, maar voor mij is het niet echt veel aan, ben ik bang. Armin van Buuren vind ik wel goed, net als een paar anderen. Daarnaast doet MTV hier het bagger sinds de storm 2 weken geleden, schotel is een beetje scheef gedraaid/er hangt een boom voor. MTV Rock doet het nog prima. Kijk ik ook nooit naar, maar kwam er vanmorgen bij langs en toen was Nothing Else Matters er op, niet verkeerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Kwam er net achter dat Lady Gaga dit jaar toch niet deelneemt aan de EMA's. Het bewijs? Ze is vanavond in New York voor een ander optreden. Hier kwam ik achter toen ik dit bericht op Facebook zag:

TONIGHT! VEVO Presents: Lady Gaga #VEVOartRave LIVE from NYC at 11:30p ET. Don't miss Mother Monster's #ARTPOP concert ONLY on VEVO at www.vevo.com/lady-gaga-artrave, and on VEVO iOS, Xbox and Apple TV apps! - met Lady Gaga ARTPOP en Daniele Favaloro.

Link: https://www.facebook...0932&type=1

Er zit wel een verschil in qua tijd natuurlijk. Immers, 11:30p ET is hier in feite om 5:30 (zo wordt dat ook op mijn Apple TV aangegeven bij de VEVO-app), maar voordat de EMA's afgelopen zijn en ze weer helemaal terug in New York is ben je wel even verder.

Daarnaast heb ik op haar Twitter en Facebook nog niks gezien over de EMA's, terwijl ik al wel meermaals de tag '#ARTRAVE' voorbij heb zien komen. :puh:

Vreemd.. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Wanvertoning, ieder jaar weer. Ik heb gisteravond de nieuwsberichten gezien en al die viswijven gezien die staan te gillen als een of ander onbekend sterretje komt zwaaien voor de ramen bij het hotel. Als de gemiddelde persoon eens een gemiddeld liedje van de radio meepikt en gaat tellen hoeveel verschillende woorden erin zitten, is dat op twee handen te tellen. Ik heb een hekel aan die eenvoudige "moneymakers" (nee, niet die), en aan de mensen die ze inzingen, maken en produceren. Ik zit te wachten op de UMA.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren waren om 21:00 de EMA's in Amsterdam, met een aantal zeer leuke optredens en momenten vond ik het dit jaar wel een geslaagde evenement. Hopelijk krijgen we nog een keertje hem in Nederland :*D

Winaars EMA's 2013:

Beste nummer: Bruno Mars - Locked Out Of Heaven

BEST WORLD ICON: Eminem

BEST POP: One Direction

BEST FEMALE: Katy Perry

BEST MALE: Justin Bieber

BEST LIVE: Beyoncé

BEST NEW: Macklemore & Ryan Lewis

BEST VIDEO: Miley Cyrus - Wrecking Ball

BEST ROCK: Green Day

BEST ALTERNATIVE: Thirty Seconds To Mars

BEST HIP HOP: Eminem

BEST ELECTRONIC: Avicii

BIGGEST FANS: Tokio Hotel

BEST LOOK: Harry Styles

BEST PUSH: Austin Mahone (April 2013)

BEST WORLD STAGE (WS): Chris Lee (Manland China/ Hong Kong/ Southeast Asia/ Taiwan)

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...