Jump to content

MTV EMA 2013


Michael

Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    11

  • Venzio

    3

  • _Night-Men_

    3

  • Grand Theft Auto TOM

    3

Top Posters In This Topic

Ik moet toch wel zeggen dat het echt slecht is dat de helft van de artiesten (de grote/bekendere artiesten) niet aanwezig waren, beschamend veel.

Klopt, vorig jaar was de show ook wat ja, 'completer' met de spectaculaire stukjes en andere performances. Nu is het wat, kaal en nieuw. Misschien hebben ze de volgende jaar - over twee jaar meer geluk met artiesten. Moet eerlijk zeggen dat ik de show in Frankfurt wel wat leuker vond. Op YouTube kan je ook daar veel filmpjes van vinden onder 'MTV EMA 2012 Frankfurt' :sigaar:

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Tjah, Nederland hè, wat kan hun dat nou schelen. Lang niet genoeg aandacht te krijgen.

Heb de laatste 5/10 minuten gezien, gewoon om nog even te lachen. Miley Cyrus met haar jointje, oh oh oh, kijk mij in Amsterdam zijn :7

Link to comment
Delen op andere websites

Tjah, Nederland hè, wat kan hun dat nou schelen. Lang niet genoeg aandacht te krijgen.

Heb de laatste 5/10 minuten gezien, gewoon om nog even te lachen. Miley Cyrus met haar jointje, oh oh oh, kijk mij in Amsterdam zijn :7

Lady Gaga deed hetzelfde, één jaar terug in dezelfde plek #cyrusisacopycat.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren waren om 21:00 de EMA's in Amsterdam, met een aantal zeer leuke optredens en momenten vond ik het dit jaar wel een geslaagde evenement. Hopelijk krijgen we nog een keertje hem in Nederland :*D

Winaars EMA's 2013:

Beste nummer: Bruno Mars - Locked Out Of Heaven

BEST WORLD ICON: Eminem

BEST POP: One Direction

BEST FEMALE: Katy Perry

BEST MALE: Justin Bieber

BEST LIVE: Beyoncé

BEST NEW: Macklemore & Ryan Lewis

BEST VIDEO: Miley Cyrus - Wrecking Ball

BEST ROCK: Green Day

BEST ALTERNATIVE: Thirty Seconds To Mars

BEST HIP HOP: Eminem

BEST ELECTRONIC: Avicii

BIGGEST FANS: Tokio Hotel

BEST LOOK: Harry Styles

BEST PUSH: Austin Mahone (April 2013)

BEST WORLD STAGE (WS): Chris Lee (Manland China/ Hong Kong/ Southeast Asia/ Taiwan)

Serieus, door naakt op een bal te gaan zitten win je serieus prijzen? Waar gaat het heen met de wereld. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren waren om 21:00 de EMA's in Amsterdam, met een aantal zeer leuke optredens en momenten vond ik het dit jaar wel een geslaagde evenement. Hopelijk krijgen we nog een keertje hem in Nederland :*D

Winaars EMA's 2013:

Beste nummer: Bruno Mars - Locked Out Of Heaven

BEST WORLD ICON: Eminem

BEST POP: One Direction

BEST FEMALE: Katy Perry

BEST MALE: Justin Bieber

BEST LIVE: Beyoncé

BEST NEW: Macklemore & Ryan Lewis

BEST VIDEO: Miley Cyrus - Wrecking Ball

BEST ROCK: Green Day

BEST ALTERNATIVE: Thirty Seconds To Mars

BEST HIP HOP: Eminem

BEST ELECTRONIC: Avicii

BIGGEST FANS: Tokio Hotel

BEST LOOK: Harry Styles

BEST PUSH: Austin Mahone (April 2013)

BEST WORLD STAGE (WS): Chris Lee (Manland China/ Hong Kong/ Southeast Asia/ Taiwan)

ik ken geen van die mensen, behalve Eminem ofc :t

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren waren om 21:00 de EMA's in Amsterdam, met een aantal zeer leuke optredens en momenten vond ik het dit jaar wel een geslaagde evenement. Hopelijk krijgen we nog een keertje hem in Nederland :*D

Winaars EMA's 2013:

Beste nummer: Bruno Mars - Locked Out Of Heaven

BEST WORLD ICON: Eminem

BEST POP: One Direction

BEST FEMALE: Katy Perry

BEST MALE: Justin Bieber

BEST LIVE: Beyoncé

BEST NEW: Macklemore & Ryan Lewis

BEST VIDEO: Miley Cyrus - Wrecking Ball

BEST ROCK: Green Day

BEST ALTERNATIVE: Thirty Seconds To Mars

BEST HIP HOP: Eminem

BEST ELECTRONIC: Avicii

BIGGEST FANS: Tokio Hotel

BEST LOOK: Harry Styles

BEST PUSH: Austin Mahone (April 2013)

BEST WORLD STAGE (WS): Chris Lee (Manland China/ Hong Kong/ Southeast Asia/ Taiwan)

Serieus, door naakt op een bal te gaan zitten win je serieus prijzen? Waar gaat het heen met de wereld. :7

Ik vind wel dat ze het verdiend na de fouten die ze (heeft) gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Die moet je me even uitleggen. Miley maakt een nogal, ja... gekke clip, wint daar een award voor, en jij vindt dat ze die 'verdient' omdat 'ze fouten heeft gemaakt'. Ik veroordeel je mening niet hoor, ben gewoon benieuwd wat je precies bedoelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Die moet je me even uitleggen. Miley maakt een nogal, ja... gekke clip, wint daar een award voor, en jij vindt dat ze die 'verdient' omdat 'ze fouten heeft gemaakt'. Ik veroordeel je mening niet hoor, ben gewoon benieuwd wat je precies bedoelt.

Eigenlijk wat je zegt, ja. Ze maakt een 'gekke clip'. Maarja, met fouten.. Twerken met Robin etc..? Ik zei het eigenlijk verkeerd. Ik vind dat ze het gewoon verdiend :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Die moet je me even uitleggen. Miley maakt een nogal, ja... gekke clip, wint daar een award voor, en jij vindt dat ze die 'verdient' omdat 'ze fouten heeft gemaakt'. Ik veroordeel je mening niet hoor, ben gewoon benieuwd wat je precies bedoelt.

Eigenlijk wat je zegt, ja. Ze maakt een 'gekke clip'. Maarja, met fouten.. Twerken met Robin etc..? Ik zei het eigenlijk verkeerd. Ik vind dat ze het gewoon verdiend :puh:

Ze zou het verdienen als ze die fouten ook goed maakt, laten zien dat ze haar leven verbeterd in plaats van een joint op te steken op het podium, dan verdien je het.

Link to comment
Delen op andere websites

Die moet je me even uitleggen. Miley maakt een nogal, ja... gekke clip, wint daar een award voor, en jij vindt dat ze die 'verdient' omdat 'ze fouten heeft gemaakt'. Ik veroordeel je mening niet hoor, ben gewoon benieuwd wat je precies bedoelt.
Eigenlijk wat je zegt, ja. Ze maakt een 'gekke clip'. Maarja, met fouten.. Twerken met Robin etc..? Ik zei het eigenlijk verkeerd. Ik vind dat ze het gewoon verdiend :puh:
Ze zou het verdienen als ze die fouten ook goed maakt, laten zien dat ze haar leven verbeterd in plaats van een joint op te steken op het podium, dan verdien je het.

Gaga heeft ook ooit een joint aangesteekt op het podium, in Amsterdam, in dezelfde gebouw. Zij heeft ook meerdere Awards.. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...