Jump to content
Joriz

American Psycho GTA Online Stijl!


American Psycho is natuurlijk een hele bijzondere en bloederige film waarbij Patrick Bateman (gespeeld door Christian Bale) overdag in een saaie routine in het New Yorkse zakenleven werkt, maar 's nachts opeens verandert in een totale psychopaat.

heeft het aparte
nagemaakt in GTA Online en ja de sfeer en het parallel met GTA Online is goed te trekken. Mocht je na dit mooie maar toch deprimerende filmpje weer een upper nodig hebben op deze maandag. De
is wel 'vrolijk'. Ieder geval veel kijkplezier smile3.gif

Mocht je zin hebben in een leuk potje GTA Online in To Fast 2 Furious-stijl. Meld je dan aan voor de GTA Online meeting van woensdagavond.

Bron video:

via Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

American Psycho behoort tot mijn favoriete films, heb 'm al talloze keren gezien. Het idee om het na te maken in GTA is tof, maar ik vind het resultaat wat tegenvallen. Ze hebben er uitgehaald wat erin zat, maar het is gewoon niet echt een goede recreatie van de vibe.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het enige verschil wat ik opmerk is dat in de GTA Online versie het wat depressiever overkomt (van dit doe je elke dag en meer kan je ook niet) en dat het in de film meer als perfectionistisch dagelijkse routine overkomt.

Maar toch vind ik de in GTA Online gemaakte versie heel goed en hoop ik dat er meer artistieke filmpjes uit GTA5 voort zullen komen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...