Jump to content

Raad de plaats


Dipsie8

Recommended Posts

In het GTA IV Subforum is er al zo'n topic; dit moeten we natuurlijk voortzetten in GTA V!

Bedoeling: Degene die aan de beurt is maakt een SnapMatic foto van een locatie, binnen of buiten de stad, en degene die raadt gebruikt de SnapMap van WikiGTA om de plaats waar de foto is genomen aan te geven. Als het in de stad is, is straatnaam + woonwijk ook een goed antwoord.

Kleine tip: Op SnapMatic is er een functie om een waypoint te zetten op de GTA V map waar je de foto genomen hebt. Zeer handig bij het nakijken, uiteraard!

Regels:

-3 posts per persoon per dag

-Alleen plaatje / antwoord

-De persoon die het antwoord goed raadt, moet de volgende posten of een ander laten gaan (liefst zo snel mogelijk)

-Als dit een tijd (+- 3 dagen) niet gebeurt, gelieve een PM sturen. Na nog +- 3 dagen mag iemand anders. (Mod?)

-Wanneer er 10 foute antwoorden zijn gegeven is de vraagsteller verplicht een tip te geven.

-Alle andere forumregels zijn hier ook van toepassing.

SoAcnFK.jpg

Dit is de eerste. (let niet op de auto)

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 369
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    60

  • Phoenyxar

    54

  • PrioX

    47

  • FlexxNL

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmm, ik denk eerlijk gezegd ook dat je er een ietsie pietsie naast zit. De volledige bol gaat wel over de juiste plaats, maar het center zit er net een blok naast, geloof ik. Omdat hij toch al zo makkelijk was ga ik hem toch aan Phoenyxar moeten geven, denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...