Jump to content

Auto's


Dipsie8

Recommended Posts

Chevrolet Corvette Stingray=Invetero Coquette

Ford GT40= Vapid Bullet

Pagani Zonda lijkt op de Pegassi Infernus?

Lamborghini Murcielago= Pegassi Vacca

Nee. Nee. Nee. Nee.

Invetero Coquette is een Corvette C7 (Stingray)

Vapid Bullet GT is een Ford GT (Mk.VII)

Pegassi Infernus is een Lamborghini Murciélago met de achterzijde van een Pagani Zonda S

Pegassi Vacca is een Lamborghini Gallardo

Met Franklin heb ik thuis de Range Rover Sport en de Chevrolet Impala Convertible.

In z'n garagebox staan 4 supercars, namelijk de Bugatti Veyron, de Pagani Zonda, de Koenigsec CCR en de Lamborghini Murcielago.

Je hebt 2 Infernus's? Fantastisch!

De Banshee rijdt trouwens enorm vast en stevig in vergelijking met IV. Daar was het een driftende hoop rook, nu is het net een sprinter waar ik goed op ben ingespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dipsie8

    15

  • Phoenyxar

    11

  • FcUtreg4Life

    9

  • MostWantedKid

    4

Ach, dat is zeker wel waar, maar ik verbeter het maar voordat sommige van die fouten zich gaan verspreiden :puh:

Ik mis nog altijd een paar voertuigen (voornamelijk auto's) waar ik nog niet in heb gezeten. Ik vind dat het toch bij de essentie van een GTA-fan hoort om eens met elke voertuig in alle GTA's te hebben gereden. Daarnaast verschillen ze allemaal ook best veel, dus dat maakt het testen extra leuk. Best veel verrassingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Momenteel is de Grotti Carbonizzare mijn paradepaardje. Heerlijke auto vind ik dat, zowel qua uitzicht als om mee te racen.

Heb 800k op de bank en ben nu aan het twijfelen tussen een Entity XF of nog een paar dagen langer sparen voor de Adder. Die zijn puur voor het racen dan, want ik vind allebei weinig aan. Jammer dat je daar je geld aan moet verspillen. Daarna wil ik mijn collectie nog uitbreiden met de Vacca en een paar andere prachtauto's uit de Sports klasse.

Bewerkt: door Losqualo
Link to comment
Delen op andere websites

ik vind de adder wèl mooi, mat-zwart met een felle kleur als secondary. De entity vind ik lelijk, daarin zit je te ver naar voren. Verder twijfel ik tussen de carbonizzare en de coquette, ik vind ze beide mooi maar de carbonizzare is beter (en duurder). Mijn favourite voertuig online is de bati 801, lekker snel, overal wheelies tegenaan doen en dwars over bergen heen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind de adder wèl mooi, mat-zwart met een felle kleur als secondary. De entity vind ik lelijk, daarin zit je te ver naar voren. Verder twijfel ik tussen de carbonizzare en de coquette, ik vind ze beide mooi maar de carbonizzare is beter (en duurder). Mijn favourite voertuig online is de bati 801, lekker snel, overal wheelies tegenaan doen en dwars over bergen heen.

De voor- en zijkant van de Adder vind ik ook nog wel best stoer, maar de achterkant is bah. En laat dat nu net zijn waar je constant op zit te kijken :7 Bij de Entity XF net andersom. Lelijke voor- en zijkant, achterkant oké. Moeilijke keuze dus.

En ja, de Coquette is mijn tweede keuze na de Carbonizzare in die klasse. Serieuze verbetering tov GTA IV.

Losqualo, de Entity XF is het beste in racen.

Waarom?

1. Betere wegligging.

2. Betere wegligging.

Ja? Ik heb nog te weinig geraced met de Entity om hier over te oordelen. De Adder wel en die vind ik sowieso prima, maar ik wil je graag geloven :)

Link to comment
Delen op andere websites

Die fouten liggen dan toch echt aan hem; ik heb mijn antwoorden op de afbeeldingen die ik kreeg gebasseerd.

Welke afbeeldingen? Van wie heb je die gehad dan? In ieder geval niet van mij.

Je hebt 2 Infernus's? Fantastisch!

Hoezo 2 Infernu's?

De Infernus is 'n Lambo Murcielago en de Banshee is 'n Pagani Zonda

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien niet het juiste topic, maar ik mis vleugeldeuren (suicide doors also), hydraulics en neon in de modshop :<

Mod, haal mn edit line weg, was typo :< editlijntjes zijn lelijk

>>> Door Phoenyxar: Nou, omdat jij het bent. Maar dan omdat ik die editlijntjes ook lelijk vind! D:<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind die Adder enorm mooi eruit zien. Juist vooral die achterkant. Die gebaseerd is op de supersport versie ervan. En de lampen op de achterkant maken het helemaal waar. Het is de snelste en die wegligging is nog niet zo heel gek. Ik versla altijd de andere Entity's bij een Super race. De Adder geeft gewoon iets meer gevoel dat je met +1500 kilo rijdt ipv. die lichtgewicht van een Entity.De Pegassi infernus is gebaseerd op de Lambo Murcielago/Reventon.De Grotti Cheetah is gebaseerd op de Pagani Zonda en een klein beetje op de Ferrari Enzo.De 9F vind ik veel te scherp sturen, maar ziet er wel flitsend uit.De Carbonizzare is de mooiste auto uit de game in mijn ogen. En hij heeft dat heerlijke Ferrari geluid. De rijeigenschappen zijn "normaal"Van mijn Comet heb ik een soort van Nascar car gemaakt en die rijd ook fantastischDie vacua vind ik toch telkens weer niet het plaatje wat ik wil zien. Het chassis heeft iets te veel rond. Nu is het de Mclaren MPC-12C met een Lambo dak. Dat staat gewoon niet echt.Over het algemeen vind ik de auto's erg sloom. Als ik met verschillende auto's op topsnelheid rijd - dat houdt dus in >300 km/u - dan ziet het er niet bepaalt debiel snel uit.

En musclecars zijn gewoon ronduit kut

Bewerkt: door GTA5VehicleFreak
Link to comment
Delen op andere websites

Die fouten liggen dan toch echt aan hem; ik heb mijn antwoorden op de afbeeldingen die ik kreeg gebasseerd.

Welke afbeeldingen? Van wie heb je die gehad dan? In ieder geval niet van mij.

Jawel. Ik heb de autonamen die jij getypt heb gecopy pasted in google.

Adder? Het is geen slechte wagen maar in een race heb ik toch liever de Entity :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind de adder wèl mooi, mat-zwart met een felle kleur als secondary. De entity vind ik lelijk, daarin zit je te ver naar voren. Verder twijfel ik tussen de carbonizzare en de coquette, ik vind ze beide mooi maar de carbonizzare is beter (en duurder). Mijn favourite voertuig online is de bati 801, lekker snel, overal wheelies tegenaan doen en dwars over bergen heen.

Nee, de Carbonizzare is echt niet beter als de Coquette hoor. De Coquette accelereert veel beter, is goedkoper, en de topsnelheid is ook nog eens hoger...

Je betaalt alleen zoveel omdat het een Grotti is... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Jawel. Ik heb de autonamen die jij getypt heb gecopy pasted in google.

Ja en? Dan krijg je foto's te zien van de echte modellen. Dat jij daar dan GTA modellen tegenover zet die niet kloppend zijn is dan toch niet mijn fout?

Neem bijvoorbeeld de Chevrolet Corvette Stingray, daar zet jij de Coquette tegenover. Klopt op zich deels, de Coquette is idd 'n Corvette, maar is niet degene die ik bedoelde. Ik had het over klassiekers, dus doelde op de Stinger. Daarbij is de huidige corvette geen Chevrolet meer, maar 'n op zichzelf staand merk.

De Infernus heeft weliswaar de achterzijde van de Zonda, maar is voor de rest (voorkant-zijkant) duidelijk 'n Lambo Murcielago. De Vacca is idd ook 'n Lambo, maar juist veel meer gebaseerd op de Gallardo. De Zonda die ik bedoelde heet Cheetah. Toegegeven, de achterkant klopt niet, maar vd zij en voorkant is dat juist degene die het meest op 'n Zonda lijkt.

Met de Vapid Bullet zat je wel goed, al is de officiele GT40 'n stuk ouder dan de GT waar die eigenlijk op gebaseerd is. Echter zijn de verschillen tussen de klassieke GT40 en de moderne GT zo klein dat ik wel op deze doelde. Met de juiste paint scheme (l.blauw/oranje) oogt deze namelijk wel klassiek.

Maar goed .... ik dank je voor de moeite uit te zoeken wat de GTA namen van deze bolides zijn, maar ga niet mij de schuld geven van jou fouten.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...