Jump to content

Auto's


Dipsie8

Recommended Posts

...

De Stinger is een Alfa Romeo 33 Stradale

De Cheetah is geen Zonda (het enige wat die gelijk heeft is de kleurcode van de Zonda Tricolore) het is een SSC Tuatra met wat Enzo- en CCX-elementen

Dus het zijn dus daadwerkelijk jouw fouten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dipsie8

    15

  • Phoenyxar

    11

  • FcUtreg4Life

    9

  • MostWantedKid

    4

Die twee wel dan, maar die andere dus niet. :D

Het probleem is in principe ook dat veel auto's juist op meer dan één model gebaseerd zijn.

De Stinger bijvoorbeeld, is oa ook op de Ferrari Dino gebaseerd, lees ik net op WikiGTA.

Stellig beweren dat AUTO A in real life AUTO B is, kan dus eigenlijk niet.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Dat de achterkant vd Zonda in de infernus zit ontken ik ook niet, maar dat was niet degene die ik met de Zonda bedoelde. Dat is meer 'n Murcielago dan 'n Zonda. Ik zie in de Cheetah meer 'n Zonda, ook al beweerd men op GTA-Wiki anders. Zal best deels door het kleurenschema komen, maar ook in het model zelf zie ik gelijkenis. In ieder geval meer met de Zonda als met de Enzo en CCX die er volgens GTA-Wiki in zou zitten. Die Tuatra SSC ken ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie in de Cheetah meer 'n Zonda, ook al beweerd men op GTA-Wiki anders.

Ach, we gaan er dan maar even een vergelijking overheen smijten!

[table=header]Voor|Auto|Achter

Cheetah_Front_V.jpg|Cheetah|29oll00.jpg

BKNFmtrCcAId5Tl.jpg|SSC Tuatara|ssc-tuatara-%20(3).jpg

28219849.jpeg|Pagani ZOnda Tricolore|2011-Pagani-Zonda-Tricolore-4.jpg[/table]

Denk wel dat de Cheetah meer het resultaat is van een combinatie van meerdere sportwagens waaronder de Tuatara en de CCX (en ook de kleuren van de Zonda T.), eerder dan echt geïnspireerd op één auto. Maar die redenering is dan ook wel geldig voor vrij vele voertuigen uit het IV-era. De voorkant is voor mij zeker een SSC Tuatara, de achterkant heeft wat van een combinatie van de Tuatara met een Koenigsegg Agera, de zijkanten hebben wat weg van een Ferrari Enzo en de algemene kleuren van Pagani Zonda Tricolore. Dat is dus een superexclusief voertuig, opgemaakt van 4 hypercars die allemaal méér dan 350km/h horen te halen en de Cheetah haalt dat enkel net met modificaties... Logic.

Over de 9F Cabrio: Fantastisch voertuig, is me alleen te zwaar om een echte cabrio te zijn dus negeer ik hem meestal.

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand ervaringen met de 9F Cabrio? Vind het echt een geweldig auto, zeker qua uiterlijk. Alleen volledig getuned rijd hij (online) zo kut bij mij. Ligt héél slecht op de weg, glijd voortdurend weg.

ik was van plan hem morgen te kopen, vooral vanwege het uiterlijk. Rijdt hij echt zo slecht? dan zal ik het eerst eens in sp proberen voordat ik online mijn geld verspil

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie in de Cheetah meer 'n Zonda, ook al beweerd men op GTA-Wiki anders.

Ach, we gaan er dan maar even een vergelijking overheen smijten!

Thanx voor de pics,

Nu zeg ik: Neus + kleuren vd Zonda, zijkant vd Tuatra, achterkant van geen van beiden. Dat zal dan die Enzo of CCX zijn.

En voor mij wat die Obey F9 betreft: Fantastische auto, zolang je je gas maar doseert. Anders gaat dat ding idd nogal slingeren. Maar toch, zowel in coupe als convertible echt 'n waanzinnig ding met aantrekkelijke customization opties.

Voor mij was het iig het eerste wat ik deed toen Michael z'n entree in de single-player maakte,de Obey F9 zoeken en stelen. Na de reporace tussen Franklin en Lamar waarbij ik de F9 koos, was ik direct verkocht. Vond hem alleen niet bij Franklin passen.

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk zou ik eerder voor de Benefactor Surano of Dewbauchee Rapid GT gaan, dan voor de Obey F9 (cabrio).

Ongeveer net zo duur maar de rijeigenschappen - met name wegligging - zijn beter....en al helemaal ten opzichte van de Pfister Comet.

Deze laatste is een van de mooiste/stoerste auto's maar rijdt jammergenoeg voor geen meter. Bij het minste of geringste sta je dwars en/of vlieg je de bocht uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk zou ik eerder voor de Benefactor Surano of Dewbauchee Rapid GT gaan, dan voor de Obey F9 (cabrio).

Ongeveer net zo duur maar de rijeigenschappen - met name wegligging - zijn beter....en al helemaal ten opzichte van de Pfister Comet.

Deze laatste is een van de mooiste/stoerste auto's maar rijdt jammergenoeg voor geen meter. Bij het minste of geringste sta je dwars en/of vlieg je de bocht uit.

Dit dus, zijn allebij veel beter dan een Obey 9F of een Pfister Comet. Ik prefereer de Surano over de Rapid GT omdat de Surano wat unieker is, (vooral online) en hij lekkerder rijd in mijn mening.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Tommy-Vercetti, klopt helemaal.

Ik kwam er iets te laat achter dat de Surano iets unieker is en heb nu (nog) de Rapid.

Een ding is in ieder geval zeker, beide rijden veel beter dan de Obey 9F...en al helemaal dan die Comet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...