Jump to content

Auto's


Dipsie8

Recommended Posts

Ik heb de 1e Franklin?Lamar repomissie met zowel de Rapid GT als de Obey F9 gespeeld en vind de Obey niet alleen 100x mooier, maar ook fijner rijden. Ook de Surano vind ik ronduit lelijk, dus die heb ik nooit geprobeerd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dipsie8

    15

  • Phoenyxar

    11

  • FcUtreg4Life

    9

  • MostWantedKid

    4

Iemand ervaringen met de 9F Cabrio? Vind het echt een geweldig auto, zeker qua uiterlijk. Alleen volledig getuned rijd hij (online) zo kut bij mij. Ligt héél slecht op de weg, glijd voortdurend weg.

ik was van plan hem morgen te kopen, vooral vanwege het uiterlijk. Rijdt hij echt zo slecht? dan zal ik het eerst eens in sp proberen voordat ik online mijn geld verspil

ik vind dat de 9f rijdt als de carbonizarre, beide kunnen ook veel spinnen, en dat kan wel een probleem zijn in races. maar als je ze goed onder controle kan houden, zijn het goede auto's.

@ Tommy-Vercetti, klopt helemaal.

Ik kwam er iets te laat achter dat de Surano iets unieker is en heb nu (nog) de Rapid.

Een ding is in ieder geval zeker, beide rijden veel beter dan de Obey 9F...en al helemaal dan die Comet.

hoe is die surano in races bijv.? ik vind het een mooie auto, maar je hoort er zelden wat over.

de futo vind ik overigens ook een top auto, drift koning.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de achterkant er totaal niet uit zien. Het harde dak vind ik wel mooi; maar ik kijk dag in dag uit tegen die lelijke achterkant aan als ik er in rijd ...

Any ideas what car I should buy? Kheb 450k en ben al eigenaar van de Infernus, de Vacca hoef ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt gaan voor een van de wat goedkopere auto's, zoals een Schwartzer (vind ik er wel cool uitzien) of een Zion. Maar als je voor snelheid gaat zul je eventjes moeten wachten op geld voor een Entity XF natuurlijk. Je kunt ook gaan voor een Monroe... Vrij veel keuzes eigenlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan raad ik je een Feltzer of Sentinel aan. Gewoon een coupé om lekker te cruisen en in het geval van de Sentinel (niet zeker voor de Feltzer) is de cabrio-variant best wel cool. Heb er nu zelf eentje in mijn garage staan, vind het best een sfeervol bakje.

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand ervaringen met de 9F Cabrio? Vind het echt een geweldig auto, zeker qua uiterlijk. Alleen volledig getuned rijd hij (online) zo kut bij mij. Ligt héél slecht op de weg, glijd voortdurend weg.

ik was van plan hem morgen te kopen, vooral vanwege het uiterlijk. Rijdt hij echt zo slecht? dan zal ik het eerst eens in sp proberen voordat ik online mijn geld verspil

ik vind dat de 9f rijdt als de carbonizarre, beide kunnen ook veel spinnen, en dat kan wel een probleem zijn in races. maar als je ze goed onder controle kan houden, zijn het goede auto's.

@ Tommy-Vercetti, klopt helemaal.

Ik kwam er iets te laat achter dat de Surano iets unieker is en heb nu (nog) de Rapid.

Een ding is in ieder geval zeker, beide rijden veel beter dan de Obey 9F...en al helemaal dan die Comet.

hoe is die surano in races bijv.? ik vind het een mooie auto, maar je hoort er zelden wat over.

de futo vind ik overigens ook een top auto, drift koning.

De Surano rijdt in mijn mening vrij fijn op de weg.. Alleen als je doorduwt in races word hij een beetje te speels en kan ie slippen..

Wat ik vooral fijn vind aan de Surano is dat hij zo absurd snel optrekt en snel aan z'n top zit wat van pas kan komen tijdens een rechte startlijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan raad ik je een Feltzer of Sentinel aan. Gewoon een coupé om lekker te cruisen en in het geval van de Sentinel (niet zeker voor de Feltzer) is de cabrio-variant best wel cool. Heb er nu zelf eentje in mijn garage staan, vind het best een sfeervol bakje.

Inderdaad, Sentinel Cabrio is gewoon een heerlijke bak ^^

0_0.jpg

0_0.jpg

En ook zoals jij zei, de Schwartzer. Die ik persoonlijk het mooist vind met de standaard (chrome) velgen :3

0_0.jpg

@ Dipsie, ik vind de kont van de Carbinozarre een van de mooiste uit het spel :$

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...