Jump to content

Opzoek naar Crew


Hmmpff

Recommended Posts

hallo,

na ruim een maand een eigen crew te hebben gehad, heb ik besloten om ermee te stoppen en opzoek te gaan naar een nieuwe crew. Wegens dat mijn crew aan andere games zijn begonnen, spelen zijn nauwelijks nog gta, dus wordt het tijd voor mij om opzoek te gaan naar een nieuwe crew.

ik zoek een nederlandse crew die actief is, volwassen (geen kinderachtig gedrag), en een mooi ledental heeft (wel meer dan enkele leden dus)

ik ben level 101, speel momenteel veel down the rain (race), maar sta open voor alles indien het een leuke, actieve crew is.

voor andere vragen kun je een prive berichten sturen :).

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe oud moeten de clanleden zijn? Ik neem aan dat je niet zit te wachten op een clan die alleen maar races ofzo speelt maar lekker allround de modi afwerken? Geef ons iets meer ;)

liefste 16+, maar sommige spelers van 15 gedragen zich ook leuk, volwassen, hangt er een beetje vanaf, als het maar geen crew is met alleen maar gillende kinderen :puh:

het liefste heb ik inderdaad een crew die van alles doet, maar ik heb er ook geen problemen mee als ze eens een race dagje inlassen om wat geld te verdienen :puh:

Bewerkt: door Hmmpff
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

http://socialclub.rockstargames.com/crew/dutch_gtav_crew

Zeer leuke samen gamede crew

Zit hier nu een tijdje bij en kan geen min punten verzinnen

Ik zou ook graag bij jullie crew willen. Zit nu bij meerdere crews maar er is eigenlijk nooit iemand online. Ik zoek een actieve crew :)

Ik zit er ook bij nu:) benieuwd wanneer ik crewmembers tegen kom. Al zal dat snel kunnen met 166 leden:)

>>> Door Bassieboy35: Dubbele post samengevoegd, gebruik in het vervolg de bewerk-knop. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...