Jump to content

Verhalen met vreemde gamers


Dipsie8

Recommended Posts

Het leek me leuk een topic te maken over verhalen met vreemde gamers.

Ik trap af; (copy paste uit chat)

Iemand stond bij de LS customs, had net een auto verkocht, en ik liet hem in mijn Cheetah. Met hem naar het vliegveld gereden, en een Luxor betreed, om vervolgens naar Mt. Chiliad te vliegen. Zodra we daar waren zijn we wezen parachutespringen uit de Luxor de berg op. Daarboven kon ik mijn mechanic niet bereiken dus moest ik Merryweather bellen...voor een helicopter pickup. Dan samen met hem naar Fort Zancudo gevlogen om te proberen een jet te jatten, maar een tank merkte ons op. BOOM

Dan mijn Stinger GT besteld (<3 mechanic) en met hem naar LS gereden, en zodra we in LS waren, liet ik hem even rijdenna een tijdje ronddwalen (hij vond het vast leuk om de Stinger GT te besturen) stopte hij bij een winkel om het te veroven..

beroven* Dat met nog 4 winkels gedaan, daarna was ik zo slim om met een gejatte Buzzard in de WIP tunnel te plaatsen.. Staartrotor kapot, kon niet meer vliegen LOL

Daarna heb ik hem geleid naar mijn garage, motorbike gepakt, en saampjes hebben we over de heuvels van LS gecrosst. Toen was het uurtje voorbij

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dipsie8

    7

  • Hmmpff

    7

  • TryX

    3

  • Dragon__rage

    3

Pas geleden ook gehad, hij kwam in mijn adder gingen naar de legerbasis en boom door die tank. Hij moest betalen voor de verzekering maar dat boeide hem niet, dus tweede poging en dat lukte. Toen naar het vliegveld gevlogen en een titan gespawned, helaas moest hij gaan want het was al zo'n 02:30 :(

Wel heel jammer dat er maar zelden zo'n persoon in de game zit, meeste vermoorden elkaar :(

Link to comment
Delen op andere websites

Pas geleden ook gehad, hij kwam in mijn adder gingen naar de legerbasis en boom door die tank. Hij moest betalen voor de verzekering maar dat boeide hem niet, dus tweede poging en dat lukte. Toen naar het vliegveld gevlogen en een titan gespawned, helaas moest hij gaan want het was al zo'n 02:30 :(

Wel heel jammer dat er maar zelden zo'n persoon in de game zit, meeste vermoorden elkaar :(

er zitten genoeg aardige mensen in gta, enkel als je paar keer afgeschoten wordt, vertrouw je zelden meer iemand... dat is meer het probleem :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mij komt het vaak voor dat ik met men level 110 in lobby's kom waar het hoogste level wat ik tegenkom 55 is ofzo :7

Meestal heb ik dan een horde achter me aan met nieuwsgierige gastjes die met z'n 5 én me garage in willen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het enige volk wat ik tegen kom is tuig.

rijd ik langs, soms stop ik, soms stap ik uit (dat laatste bijna nooit) soms wil ik een auto jatten.

ALTIJD beginnen ze te schieten of me plat te rijden als ik uit de auto ben. Ik vertrouw niemand meer!! ik ga uit voorzorg nu maar schieten.

of ze nu lvl 2 of 120 zijn, helaas pindakaas.

Link to comment
Delen op andere websites

Tip: Toeteren is universeel gelijk aan de witte vlag.

Ow... Ik dacht dat was voor een race naar Los Santos Airport (dat is bij mij al 2x voorgekomen met willekeurige spelers :7)

Ontopic met ander verhaaltje (vandaag meegemaakt):

Ik was in een game met iemand van level 26 en hij spawnde op Trevors vliegveld een Cargobob voor mij, gingen samen erin en ik spawnde een Dump, tilde hem op en bracht hem naar het hoogste gebouw en toen ervanaf gereden! :D

0_0.jpg

Bewerkt: door JaggysModz
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is mijn eerste post op dit forum. Ik heb mij aangemeld om mijn GTA online wereld te vergroten en om nieuwe virtuele vrienden te leren kennen :)

Ik heb helaas pas twee keer meegemaakt dat mensen daadwerkelijk samen met mij aan het gamen waren in plaats van tegen mij...Elkaar af en toe een keertje doodschieten, prima. Dan doe je het zelfde en dan ga je weer verder waar je mee bezig bent.

Hopelijk vind ik op dit forum gelijkgestemden :-) Waarschijnlijk zien jullie mij binnenkort in een van de forum sessies verschijnen!! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...