Jump to content

30% en kom geen steek verder


NovaChe

Recommended Posts

Ik zit op 30% en kom geen steek verder meer.

Ik hoor dat de missies nog wel eens door elkaar lopen.

Maar ik heb geen H missies meer (volgens mij zijn dat Heist missies), ook geen missies meer met een vraagteken (behalve racen, fokt op is dat en lukt me niet).

Trevor - Heb de submarine gestolen - En die oudjes geholpen die helemaal down zijn met celebs - en ben ik bounty hunter missies aan het doen.

Franklin - heb ik 4 mensen geliquideerd - En alsmaar Tanya helpen met het wegslepen van auto's

Micheal - volgens mij als laatste die overval op de juwelier.

Nu las ik ergens dat je een SUV moest stelen en in een steeg moet rijden en dan Michael bellen, ook dit heb ik gedaan. Het enige wat ik krijg is dat je dan een "Hang Out" krijg.

IK vraag me af waarom ik bij Michael geen missies meer krijg, al zo lang niet meer.

En tja voor de rest krijg ik ook geen missies.

Trouwens ik bel me suf, met iedereen maar krijg alleen de voicemail, of ze zijn 'busy' of ik kan een 'hang out' doen.

Wie weet wat ik kan doen om verder te gaan!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Beetje ingewikkeld uitgelegd vind ik, maar goed, eens kijken of we tot een oplossing kunnen komen. Als ik het goed begrijp ben je zowel bezig met de voorbereiding op de missie The Merryweather Heist als met die van Blitz Play. Vrij verwarrend, aangezien je aangeeft dat de laatste missie die je met Michael gespeeld hebt The Jewel Store Job is. Ik weet niet welke optie je gekozen hebt bij The Merryweather Heist, maar sowieso moet je voor je verder kunt, de missie Three's Company voltooid hebben. Dit is de missie waarin de drie hoofdrolspelers voor een allereerste keer samen voorkomen. Deze missie behoort tot het rijtje van FIB-missies, die enkel te starten zijn met Michael. Mocht je dus nog geen FIB missies gespeeld hebben, dan raad ik je aan om even met Michael spelen en die eerst te doen.

Als je een social club account hebt, kan je misschien je naam daar geven, kunnen wij kijken op je checklist wat nog dient te gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging even naar je Social Club, helaas kan ik je game stats niet zien. Je kunt dat als volgt wijzigen:

- ga naar settings

- ga naar privacy

- onder het koptje 'My Single Player & Profile Page Game Stats' (onderste) kun je 'Game Stats visibility' vinden, zet deze op 'Everyone'

Misschien kan ik je dan verder helpen ;) Ik kan dan namelijk precies zien wat je al wel en niet gedaan hebt.

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij heb je al het voorbereidingswerk klaar. Ik las ergens dat het ook handig kan zijn om de Shooting Range met Franklin te doen. En, zoals Svenie al zei, Three's Company. Ik heb zelf de andere aanpak gedaan...

En als je Three's Company klaar hebt, kun je het beste even met Trevor gaan spelen, las ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt misschien dom, maar die shooting range is dat leren schieten bij die wapenhandelaar?

En ik wel best wel Three's Company doen, maar ik krijg die opdrachten totaal niet meer :(

Ik kan bellen wat ik wil, rondrijden, vervelen, gek doen, de zij opdrachten doen, maar ik krijg niks meer geen echte opdrachten

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...