Jump to content
Joriz

Venzio start onze eigen GTAGames.nl Sport Blog!


Toen ik een paar weken terug de oproep deed dat mensen hun project op GTAGames.nl kenbaar mogen maken kreeg ik vele verzoekjes. Inmiddels zijn er veel Tweets, berichten en andere promo van Nederlandse GTA Online crews langs gekomen. Een bijzonder verzoek kwam echter van Venzio. Hij had het idee om een Sport Blog hier op GTAGames.nl online te zetten.

gallery_1_5_195938.png

Naar aanleiding van de lancering van Venzio Sport Blog stelde ik hem enkele vragen:

1. Waarom ben je de blog begonnen?

Het leek me leuk om wel eens wat te schrijven en dan kom ik al snel bij sport uit. Mijn week is altijd wel gevuld met een aantal uren sport, of dat nu zelf sporten is of kijken, het blijft leuk.

Ik hoop ook mensen te informeren en te amuseren door ze wat up-to date informatie te geven en mijn eigen mening.

2. Welke sporten ga je over schrijven?

Echt van alles; voetbal, darts, hockey, tennis en nog veel meer!

3. Krijgen de Olympische spelen en het WK voetbal ook aandacht?

De grote sportevenementen krijgen een speciaal thema op Sport Blog met enorm veel informatie tijdens het evenement maar ook rondom met allerlei leuke statistieken en onderzoeken.

4. Ben je ook van plan gastbloggers mee te laten schrijven?

Dat lijkt me heel leuk zodat de lezers ook wel eens iemand anders zijn/haar visie kunnen lezen!

De Sport Blog van Venzio is nu te vinden in de Blog Sectie van GTAGames.nl. Heb je ook een uniek project of wil je jouw gang onder de aandacht brengen op GTAGames.nl? Lees dan hier wat er allemaal mogelijk is en neem contact met mij op.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik ga hem zeker lezen! Ben zelf trouw voetbal liefhebber, ik ga regelmatig naar thuiswedstrijden van Feyenoord en af en toe naar uitwedstrijden. Verder is darts ook altijd leuk en kijk ik tijdens de olympische spelen alles wat ik kan zien.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...