Jump to content

[PS3] GTA: Online Meeting (26-11-2013)


Michael

Recommended Posts

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    19

  • Ezra24rct3

    8

  • Dexist

    5

  • Wazige

    5

Hoop dat ik er ook bij kan zijn Psn: jordy_storm_024 Headset: ja Ps. weet het dus niet zeker
Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier op het forum :) Ik zou ook graag meedoen met de online meeting! PSN: wazigen Headset: Misschien

Heey Wazige, welkom op het GTAForum! Ik zal je meteen erbij zetten! ;)

Nadat ik deze twee heren nog heb geplaatst, is de lijst nu helemaal vol! Je kan je nog wel aanmelden voor de reservelijst.

Hey bedankt :D gelukkig kon ik er nog bij!

Ik heb nog wel een vraagje (want ik heb eigenlijk nog niet met een groep gespeelt),

Moet ik gewoon online zijn bij GTA zodat ik dan word uitgenodigd of moet ik zelf iets doen om bij jullie in het spel te komen?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoop dat ik er ook bij kan zijn Psn: jordy_storm_024 Headset: ja Ps. weet het dus niet zeker
Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier op het forum :) Ik zou ook graag meedoen met de online meeting! PSN: wazigen Headset: Misschien

Heey Wazige, welkom op het GTAForum! Ik zal je meteen erbij zetten! ;)

Nadat ik deze twee heren nog heb geplaatst, is de lijst nu helemaal vol! Je kan je nog wel aanmelden voor de reservelijst.

Hey bedankt :D gelukkig kon ik er nog bij!

Ik heb nog wel een vraagje (want ik heb eigenlijk nog niet met een groep gespeelt),

Moet ik gewoon online zijn bij GTA zodat ik dan word uitgenodigd of moet ik zelf iets doen om bij jullie in het spel te komen?

Als het goed is, krijg je binnenkort een vriendschapsverzoek van Mitchiem (ik) en krijg je tijdens de meeting een berichtje van PSN.

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen heeft een Invite gekregen, helaas kon ik de PSN 'jordy_storm_024' niet toevoegen, aangezien deze niet bestaat. Ook 'wazigen' bestaat helaas niet op PlayStation Network. Hopelijk kan iedereen zo snel mogelijk de invite accepteren! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag is de meeting er! Ik heb er super veel zin in, jullie ook? :)

FloorkeB, headset ja.

Helaas is de meetinglijst helemaal vol, alleen ben ik bang dat er toch wel mensen zijn die toch niet komen. Daarom krijg je om de tijdstip van de meeting een vriendschapverzoek, en krijg je een invite als de meeting niet vol is.

Oh.. Ja het is wazigevogel inplaats van alleen wazigen (dat was de naam op mijn playstation),

Sorry foutje ik doe het ook voor het eerst :puh: hopelijk kan je het verzoekje nu wel sturen

Ik stuur je een verzoek om 19:00! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...