Jump to content

Personal Vehicle ben ik kwijt


Jurajhalenar

Recommended Posts

Hey allemaal,

Ik heb een aantal dagen geleden een Entify XF gekocht bij GTA Online V.. Heb hem maximaal geüpgrade voor mijn level (78).. Hij was Chrome.. Ik logde vanmorgen in.. En liep mijn garage binnen.. en op de plek waar de auto normaal gesproken stond, stond nu een motor.. een Bati 800.. Die ik nog nooit eerder gezien had en die ik nooit eerder in mijn garage had gestopt.. etc.. en hij was ook Chrome gekleurd. Dus ik denk dat op de een of andere manier mijn auto zomaar is weggegaan en in de plaats daarvan deze motor is gekomen.. Maar hoe kan dit??? En hoe krijg ik mijn auto terug?? Ik heb de motor al geprobeerd te slopen en insurance te bellen.. Maar bij insurance krijg ik dan alleen de optie om de motor terug te krijgen... Wat kan ik doen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hmmpff

    5

  • Jurajhalenar

    5

  • Ezra24rct3

    3

  • UberBug

    3

1e tip : niemand is blind op dit forum dus doe asjeblieft je lettertype volgende keer ff wat kleiner.

het probleem :

ik denk dat je in heb gesteld dat iedereen in je auto mag dat kan je doen en zien doormiddel van SELECT en ergens staat de optie wie er in je auto mag (weet niet of je op ps3 speelt ) als er staat dat iedereen gewoon mag heeft dus een slim persoon je auto gejat en een motor ervoor terug gegeven.

Link to comment
Delen op andere websites

Niemand kan je auto jatten op het moment dat je hem hebt verzekerd en er een tracker op heeft gezet. Wat jij dus zegt kan onmogelijk gebeurd zijn. Heb je al eens geprobeerd Mors Mutual Insurance te bellen?

Link to comment
Delen op andere websites

En ik was de dag ervoor nog gewoon in mijn auto toen ik uitlogde.

Niemand kan je auto jatten op het moment dat je hem hebt verzekerd en er een tracker op heeft gezet. Wat jij dus zegt kan onmogelijk gebeurd zijn. Heb je al eens geprobeerd Mors Mutual Insurance te bellen?

Ja heb ik gedaan, maar de auto staat niet in de lijst...

Bovendien als je een Entify XF koopt is hij al automatisch verzekerd en zit er al een tracker op.

>>> Door Big Boss: Triple-post samengevoegd. Volgende keer gewoon even op de 'Bewerken' knop klikken. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd verhaal... In principe zou het niet mogelijk mogen zijn dat je voertuig dan verdwijnt. Misschien is het een foutje aangezien je er een ander voertuig voor terug hebt gekregen met dezelfde lak etc..

Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd verhaal... In principe zou het niet mogelijk mogen zijn dat je voertuig dan verdwijnt. Misschien is het een foutje aangezien je er een ander voertuig voor terug hebt gekregen met dezelfde lak etc..

Dat dacht ik dus ook. Daarom had ik het ook over die Chrome lak.. Echt toevallig dat die dan ook Chrome was... Maar wat kan ik dan doen om het foutje te herstellen? Contact opnemen met GTA ofzo? Of zullen ze dat niet herstellen voor mij? Ik heb er echt hard voor gewerkt en zou zonde zijn als ik het helemaal kwijt ben...
Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik ook gehad met een Z-type; ik kreeg een Carbonizzare terug.

Herkenbaar probleem,

Wat je had moeten doen, is gewoon de garage uit en in lopen. Dan spawnen je normale auto's terug.

Tipje voor de volgende keer ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik ook gehad met een Z-type; ik kreeg een Carbonizzare terug.

Herkenbaar probleem,

Wat je had moeten doen, is gewoon de garage uit en in lopen. Dan spawnen je normale auto's terug.

Tipje voor de volgende keer ;)

Daar heb ik nu vrij weinig aan maar bedankt haha

dit is de fout in de garage boxen iemand anders heeft jou entify en die is blij en jij hebt zijn bati welke huis woon je in gta

Ik weet niet hoe die heet of wat dan ook maar het is die ene van $400,000 Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Jurajhalenar, je kunt je berichten bewerken met de Bewerk knop. Op deze manier hoef je niet steeds te dubbelposten, wat je al een aantal keer gedaan hebt ;)

Verder zijn eventuele oplossingen al gegeven in het topic. Heb er zelf nog geen problemen mee gehad, dus ik kan je helaas ook niet helpen.

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Maar wat kan ik dan doen om het foutje te herstellen? Contact opnemen met GTA ofzo? Of zullen ze dat niet herstellen voor mij? Ik heb er echt hard voor gewerkt en zou zonde zijn als ik het helemaal kwijt ben...

Dat kan je altijd proberen. Je kan een ticketje indienen bij Rockstar Support of op het community forum een berichtje plaatsen. Ene Brian B. van Rockstar Games beantwoordt vaak vragen en is zeer behulpzaam.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey allemaal,

Ik heb een aantal dagen geleden een Entify XF gekocht bij GTA Online V.. Heb hem maximaal geüpgrade voor mijn level (78).. Hij was Chrome.. Ik logde vanmorgen in.. En liep mijn garage binnen.. en op de plek waar de auto normaal gesproken stond, stond nu een motor.. een Bati 800.. Die ik nog nooit eerder gezien had en die ik nooit eerder in mijn garage had gestopt.. etc.. en hij was ook Chrome gekleurd. Dus ik denk dat op de een of andere manier mijn auto zomaar is weggegaan en in de plaats daarvan deze motor is gekomen.. Maar hoe kan dit??? En hoe krijg ik mijn auto terug?? Ik heb de motor al geprobeerd te slopen en insurance te bellen.. Maar bij insurance krijg ik dan alleen de optie om de motor terug te krijgen... Wat kan ik doen?

meer spelers hebben dit probleem, maar zolang je die nieuwe auto die in je garage staat niet aanraakt, kun je je entity nog terug krijgen dacht ik. hierboven staat dat je je garage in & uit moet lopen, dat lijkt mij ook het beste inderdaad.

wat heb jij gedaan als ik vragen mag?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit wou ik eerst zeggen: Das pech auto weg.

Maar de oplossingen zijn:

  • Neem contact met Rockstar op.
  • Loop in en uit je garage.

Meer kan niet helpen. Misschien heb je nog geluk dat hij bij de volgende patch terug komt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

dit had ik ook. dus iemand die zijn garage binnen ging heeft nu jouw entity. dat gebeurde ook bij mij. 2 autos waren weg en ik kreeg opeens 2 autos van een andere speler. ik zag die speler ook in me garage rond lopen. ik kreeg de space docker en de cheetah in ruil voor me tailgater en prius. Goede ruil dus. ik denk dat j idd ff naar rockstar moet stappen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...