Jump to content

Personal Vehicle ben ik kwijt


Jurajhalenar

Recommended Posts

Volgens mij kan dit alleen gebeuren met mensen die het zelfde huis hebben als jou. Wat je dus ook nog kunt doen is gewoon een open sessie ingaan, en dan kijken. Als hij er nog niet is dan moet je een andere open sessie zoeken enz.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hmmpff

    5

  • Jurajhalenar

    5

  • Ezra24rct3

    3

  • UberBug

    3

Volgens mij kan dit alleen gebeuren met mensen die het zelfde huis hebben als jou. Wat je dus ook nog kunt doen is gewoon een open sessie ingaan, en dan kijken. Als hij er nog niet is dan moet je een andere open sessie zoeken enz.

Haha, dat is dan mooi kut! Heb ik net het meest gekochte appartement aangeschaft!

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij kan dit alleen gebeuren met mensen die het zelfde huis hebben als jou. Wat je dus ook nog kunt doen is gewoon een open sessie ingaan, en dan kijken. Als hij er nog niet is dan moet je een andere open sessie zoeken enz.

Haha, dat is dan mooi kut! Heb ik net het meest gekochte appartement aangeschaft!

maak je borst maar nat, is soms echt 1 grote chaos daar. gister stond er een onzichtbare tank voor de inrit..

gelukkig zijn er genoeg manieren om je huis binnen te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij kan dit alleen gebeuren met mensen die het zelfde huis hebben als jou. Wat je dus ook nog kunt doen is gewoon een open sessie ingaan, en dan kijken. Als hij er nog niet is dan moet je een andere open sessie zoeken enz.

Haha, dat is dan mooi kut! Heb ik net het meest gekochte appartement aangeschaft!

Ik heb dat zelfde appartement hoor :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een ander appartement en mij is het ook overkomen, auto foetsie bij het online gaan.

Hiervoor stond echter geen ander voertuig in de plaats. (net zoals in het echte leven)

Het in en uit lopen van je garage was bij mij niet bekend en heb ca 1.600 dollars (verzekering) betaald om hem terug te krijgen.

De auto werd overigens aan de andere kant van de stad neergezet en bij het ophalen ben ik meerdere malen overhoop geschoten... fijn en bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kwam vandaag online en kwam er achter dat de sherrif suv weg was. Had hem eindelijk na een veel moeite en al enige dagen in bezit. Kan hem nergens vinden. Gisteren was ie er nog.

Dat komt door de nieuwe update van Rockstar :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een ander appartement en mij is het ook overkomen, auto foetsie bij het online gaan.

Hiervoor stond echter geen ander voertuig in de plaats. (net zoals in het echte leven)

Het in en uit lopen van je garage was bij mij niet bekend en heb ca 1.600 dollars (verzekering) betaald om hem terug te krijgen.

De auto werd overigens aan de andere kant van de stad neergezet en bij het ophalen ben ik meerdere malen overhoop geschoten... fijn en bedankt

je kunt je mechanic bellen om je auto te komen brengen he :)

Ik kwam vandaag online en kwam er achter dat de sherrif suv weg was. Had hem eindelijk na een veel moeite en al enige dagen in bezit. Kan hem nergens vinden. Gisteren was ie er nog.

ik had hem toevallig gister vervangen voor een nieuwe auto, niet voor niets dus :)

Link to comment
Delen op andere websites

@Hmmpff

je kunt je mechanic bellen om je auto te komen brengen he :)

Klopt, alleen die van mij is schijnbaar een debiel die met regelmaat de weg kwijt is of geen TommieTommie heeft :*D

haha, ik blijf genieten van dit soort verhalen, ik heb wel eens gehoord dat een mechanic de halve stad door was gereisd en uitieindelijk na 5-10 minuten op punt van bestemming was :)

Link to comment
Delen op andere websites

@Hmmpff

je kunt je mechanic bellen om je auto te komen brengen he :)

Klopt, alleen die van mij is schijnbaar een debiel die met regelmaat de weg kwijt is of geen TommieTommie heeft :*D

:7

Ik heb ook zo'n sukkel.

En daar betaal je dan 50$ per dag aan

Link to comment
Delen op andere websites

@Hmmpff

je kunt je mechanic bellen om je auto te komen brengen he :)

Klopt, alleen die van mij is schijnbaar een debiel die met regelmaat de weg kwijt is of geen TommieTommie heeft :*D

Hahahaha!

Je haalt de woorden uit me mond :')

Link to comment
Delen op andere websites

@Hmmpff

je kunt je mechanic bellen om je auto te komen brengen he :)

Klopt, alleen die van mij is schijnbaar een debiel die met regelmaat de weg kwijt is of geen TommieTommie heeft :*D

haha, ik blijf genieten van dit soort verhalen, ik heb wel eens gehoord dat een mechanic de halve stad door was gereisd en uitieindelijk na 5-10 minuten op punt van bestemming was :)

Yup, dat heb ik zo vaak. Hij spawnt dan vlakbij, maar met de neus de verkeerde kant op. Dan rijdt ie gewoon weg en gaat hij als een random NPC rustig rond rijden. Als je hem dan tegenhoudt en je auto terug jat, gaat ie met je vechten :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...